Ah.. er lag een gigantische voorraad soldeertin in de gebouwen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
daar heb ik nog een mooie van:
eerste 2 minuten kijken.
waarna:
(in het eerste filmpje wordt het gebruik van termiet "bewezen" in het tweede filmpje zie je de 15 seconden die ze er uit geknipt hebben in het eerste
[..]
staal is een metaal maar metaal is niet per se staal
[..]
Waarom is dat zo vreemd?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is beton gevonden waarin een pistool en andere voorwerpen zaten vast gesmolten. Dit is in een museum in NY te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreemd? Of niet?
De brand in de gebouwen was nagenoeg uit toen ze instortten. Hoe kan het dan allemaal zo heet zijn dat vuurwapens in beton smelten? "Like lava".quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jazeker vreemd, maar ik begrijp niet wat je wilt zeggen?
Daar wel. Maar dan komt de al vaak genegeerde vraag: Hoe houd je gesmolten staal en gesmolten metaal uit elkaar?quote:
Uh.. heb je het bordje wel gelezen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom is dat zo vreemd?
Er zijn ook vaak zat mensen in bijv. brugpijlers gevallen en daar in gelaten.
Kan net zo goed zijn dat een bouwer van de de WTC torens van zijn pistool af wilde.
Sowieso zie ik de relevantie met 9/11 niet. Behalve dan dat het pistool na de sloop is gevonden...
Ik heb geen idee. Maar er stort een x aantal ton aan bizar heet materiaal naar beneden. Dat kan het beton wel laten smelten, heb ik het idee. Het pistool wat in het beton komt kan ik niet verklaren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De brand in de gebouwen was nagenoeg uit toen ze instortten. Hoe kan het dan allemaal zo heet zijn dat vuurwapens in beton smelten? "Like lava".
Mja. Als het echt zo heet was als lava, dan was dat pistool niet meer te herkennen geweest.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh.. heb je het bordje wel gelezen?
Geen idee. Jij bent toch de natuurkundige? Daarnaast, al zou het metaal zijn. "Pools, like in a factory"... verklaar het dan eens?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Daar wel. Maar dan komt de al vaak genegeerde vraag: Hoe houd je gesmolten staal en gesmolten metaal uit elkaar?
De smelttemperatuur is niet bij iedere metaal evenredig, dat scheelt een hoop. En zo'n emotionele brandweerman is voor mij geen betrouwbare bron dat daar gesmolten staal is gevonden. Gesmolten metaal geloof ik, zonder twijfel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen idee. Jij bent toch de natuurkundige? Daarnaast, al zou het metaal zijn. "Pools, like in a factory"... verklaar het dan eens?
Een heeeel intens vuurtje moet dit geweest zijn.quote:Beton brandt niet en is in hoge mate tegen brand bestand. Dat is wel algemeen bekend, maar we zijn ons niet altijd
daarvan bewust. Om alle brandwerende eigenschappen van beton onder de aandacht te brengen, is deze brochure
uitgebracht.
Betonconstructies bieden in het geval van een brand bescherming aan personen, eigendom en milieu. Mits goed
ontworpen en uitgevoerd zijn betonconstructies zelfs tegen de meest extreme brandsituaties bestand. Ongeacht of
het gaat om woningen, opslagloodsen of tunnels.
Een betonconstructie vormt een effectief brandschild en maakt het blussen van een brand eenvoudiger doordat de
constructie langere tijd stand houdt. Daarnaast stopt ze de brandverspreiding door de scheiding in compartimenten
en verkleint zo de brandschade en het risico op milieuverontreiniging.
Dit komt door enkele natuurlijke betoneigenschappen:
+ beton brandt niet en verhoogt de vuurbelasting niet;
+ beton heeft een hoge brandweerstand;
+ beton laat geen gesmolten materiaal druppelen dat vuur kan verspreiden;
+ beton produceert geen rook of toxische gassen;
+ beton is een (hitte)isolerend materiaal;
+ beton beschermt meegestorte materialen tegen brand
Owja? Waar heb ik gezegd dat ik natuurkundige ben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen idee. Jij bent toch de natuurkundige? Daarnaast, al zou het metaal zijn. "Pools, like in a factory"... verklaar het dan eens?
Slaat deze info ook op het beton wat gebruikt is bij de bouw van 2 van 's werelds hoogste gebouwen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een heeeel intens vuurtje moet dit geweest zijn.
http://www.betonplaza.nl/(...)nten/Brandveiligheid,%20natuurlijk%20met%20beton!.pdf
Het mooie is dat jullie wel een emotionele brandweerman geloven die zegt dat WTC 7 gaat instorten. Jullie gaan toch ook wel aardig selectief te werk weer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De smelttemperatuur is niet bij iedere metaal evenredig, dat scheelt een hoop. En zo'n emotionele brandweerman is voor mij geen betrouwbare bron dat daar gesmolten staal is gevonden. Gesmolten metaal geloof ik, zonder twijfel.
Wat het precies wil zeggen weet ik niet. In ieder geval dat er zaken zijn en blijven die toch wel vreemd zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Owja? Waar heb ik gezegd dat ik natuurkundige ben.
Branden, metalen, hoge druk. Dan kan er wel gesmolten metaal ontstaan. Maar wat wil dat gesmolten metaal volgens jou zeggen?
Ik weet totaal niets over WTC 7, ik reageer alleen maar op jouw bronnen en teksten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het mooie is dat jullie wel een emotionele brandweerman geloven die zegt dat WTC 7 gaat instorten. Jullie gaan toch ook wel aardig selectief te werk weer.
Mja... weet ik veel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Slaat deze info ook op het beton wat gebruikt is bij de bouw van 2 van 's werelds hoogste gebouwen?
Als het dan toch info is over beton, gebruik dan wel het beton wat is gebruikt bij het bouwen van die torens. Dat kan goed one of a kind spul zijn geweest, dus dan slaat dat stukje over jouw betonfolder nergens op, natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja... weet ik veel?
Wat was dat dan voor beton volgens jou? Zacht beton dat bij 300 graden smelt?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat het precies wil zeggen weet ik niet. In ieder geval dat er zaken zijn en blijven die toch wel vreemd zijn.
Weer die hypocriete verwijten. Jij negeerde die brandweerman die zei dat WTC7 in ging storten tot nu.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het mooie is dat jullie wel een emotionele brandweerman geloven die zegt dat WTC 7 gaat instorten. Jullie gaan toch ook wel aardig selectief te werk weer.
Ja hallo... dan kun je net zo goed nokken met deze discussie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als het dan toch info is over beton, gebruik dan wel het beton wat is gebruikt bij het bouwen van die torens. Dat kan goed one of a kind spul zijn geweest, dus dan slaat dat stukje over jouw betonfolder nergens op, natuurlijk.
Helemaal niet peenvogel. Ik zei dat hij een NWO stroman was.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:51 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Weer die hypocriete verwijten. Jij negeerde die brandweerman die zei dat WTC7 in ging storten tot nu.
ook daar is de vorige pagina al op gereageerd. Sowieso ligt er een enorme unit aan aluminium binnenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. er lag een gigantische voorraad soldeertin in de gebouwen.
En daarmee zeg je dus dat alle YouTube filmpjes vals kunnen zijn. Dus ook de filmpjes die jij als heilige messias beschouwd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Helemaal niet peenvogel. Ik zei dat hij een NWO stroman was.
Misschien hebben ze Hollywood wel gebruikt en is het filmpje van die brandweerman veeel later gemaakt met de leuke technieken die er bestaan.
Als we flauw gaan doen...
veel plezier!quote:
Ook diequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:05 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En daarmee zeg je dus dat alle YouTube filmpjes vals kunnen zijn. Dus ook de filmpjes die jij als heilige messias beschouwd.
Dank u en u ook met uw Starcraft 2.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
veel plezier!
ik zit nog op 31%, installatie gaat 2 uur duren
edit: touché vancouver
Gelukkig is duitsland nederland niet,quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens even iets anders, maar zijdelings toch wel relevant.
Iedereen heeft wel meegekregen wat er zich dit weekend in Duitsland heeft afgespeeld. Diverse personen/instanties begonnen meteen met het vingertje naar elkaar te wijzen en wilden zichzelf niets verwijten. Onder andere de burgemeester en politie hebben zich hieraan schuldig gemaakt. Dat valt imho ook onder overheid...
Wat een zieke personen zeg.
Pfff.... Nog niet een week na de ramp en jij weet nu al dat iedereen gewoon blijft zitten en iedereen doet alsof er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens even iets anders, maar zijdelings toch wel relevant.
Iedereen heeft wel meegekregen wat er zich dit weekend in Duitsland heeft afgespeeld. Diverse personen/instanties begonnen meteen met het vingertje naar elkaar te wijzen en wilden zichzelf niets verwijten. Onder andere de burgemeester en politie hebben zich hieraan schuldig gemaakt. Dat valt imho ook onder overheid...
Ook nu bewijst het dus weer hoe door en door verrot het systeem soms is. Als zelfs een burgemeester weigert zijn verantwoordelijkheid te nemen om iets dat "slechts" een ongeluk is (door zeer nalatige organisatie).... De gluuperd blijft gewoon zitten...![]()
![]()
Wat een zieke personen zeg.
Nee..je leest niet goed en bovendien weer selectiefquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Pfff.... Nog niet een week na de ramp en jij weet nu al dat iedereen gewoon blijft zitten en iedereen doet alsof er niks aan de hand is.
De zaak is nog volop in onderzoek en een provincie man heeft ook al gezegd dat die het niet netjes vind dat politie en burgemeester in de media de schuld nu al afwijzen.
Dus dit verhaal krijgt echt nog wel een staartje.
Haha... wat een zielig mannetje ben jij toch ook eigenlijk. Ik wil niet zeggen dat meteen alle burgemeesters horken zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:37 schreef VancouverFan het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)burgemeester_Tilburg
http://pauwenwitteman.var(...)111&cHash=4ca6fa7269
http://www.haarlemsdagbla(...)931830.ece?secId=589
Wat voorbeelden van burgemeesters die wel een stap terug doen als het misgaat. Maar dat wil je natuurlijk niet zien.
Wat wil je dan wel zeggen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee..je leest niet goed en bovendien weer selectief
[..]
Haha... wat een zielig mannetje ben jij toch ook eigenlijk. Ik wil niet zeggen dat meteen alle burgemeesters horken zijn.![]()
Nee, daarom. Nevermind. Back on topic.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel zeggen?
Dat er burgemeesters zijn die geilen op macht? Daar gaat dit topic niet over...
Graag....quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, daarom. Nevermind. Back on topic.
Zoeken naar verhalen over burgemeesters? Ik heb niks gezocht. Het kwam me zo aanwaaien toen ik ff nieuws zat te kijken. Jij bent de gene die ging zoeken naar verhalen over burgemeesters... Zie en paar posts terug. Weet je nog?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Graag....
Ga eens echt relevante dingen erbij halen ipv zoeken naar verhalen over burgemeesters, brand en beton en allerlei andere strohalmen om maar te blijven zeuren op de ECHTE onderzoeken.
Waarom zou ik een verklaring moeten hebben over een folder over brand en betonquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoeken naar verhalen over burgemeesters? Ik heb niks gezocht. Het kwam me zo aanwaaien toen ik ff nieuws zat te kijken. Jij bent de gene die ging zoeken naar verhalen over burgemeesters... Zie en paar posts terug. Weet je nog?
Zoeken naar verhalen over brand en beton?![]()
Die zaken die ik daarover heb aangekaart zijn gewoon on-topic en dus ook relevant. Dat jij er geen verklaring voor hebt, is jouw probleem. Je negeert die zaken liever.
Oh.. doelde je daarop. Nee hoor jongen, daar hoef je geen verklaring voor te hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom zou ik een verklaring moeten hebben over een folder over brand en beton
Nou vertel eens, wat snap je nog meer niet, ga je vragen over stellen en dan zeggen dat het antwoord jou niet aanstaat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. doelde je daarop. Nee hoor jongen, daar hoef je geen verklaring voor te hebben.
Heeft iemand ook gecheckt bij de US customs of dat vuurwapen al in het beton zat, toen het in het WTC werd opgeslagen? Dat kan daar ook zo opgeslagen zijn, misdadigers laten wel vaker dingen/mensen verdwijnen met de hulp van beton..quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is beton gevonden waarin een pistool en andere voorwerpen zaten vast gesmolten. Dit is in een museum in NY te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreemd? Of niet?
Wat maakt het vuur zo intens dan?
Geen idee of dat gecontroleerd is. Het zou kunnen, maar er zijn meerdere van dat soort vreemde hompen beton gevonden. Wel een scherpe gedachte iigquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Heeft iemand ook gecheckt bij de US customs of dat vuurwapen al in het beton zat, toen het in het WTC werd opgeslagen? Dat kan daar ook zo opgeslagen zijn, misdadigers laten wel vaker dingen/mensen verdwijnen met de hulp van beton..![]()
Maar het gekke is, staal smelt bij ~1300 graden, en dat is volgens de NIST rapporten de theoretisch haalbare max temp van de brand binnen die gebouwen, dus dan zou dit dus het bewijs zijn dat het zo heet was, dat staal in die torens gesmolten is, in plaats van enkel door lagere temperaturen verzwakt was? Zouden die NIST rapporten dan wel goed zijn, iets wat sommigen hier pertinent weigeren te geloven?
Misschien moet je dan maar eens gaan uitzoeken hoe dat zit voordat je er hier mee aankomt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen idee of dat gecontroleerd is. Het zou kunnen, maar er zijn meerdere van dat soort vreemde hompen beton gevonden. Wel een scherpe gedachte iig
Ik heb eens ergens gelezen dat bij binnenbranden die temp niet gehaald kan worden. Het is daarom dan ook een theoretisch maximum. Ik dacht dat het maximaal zo rond de 900 graden geweest kan zijn. Pin me er niet op vast.
Even mijn 'two cents': Gesmolten beton wat een pistool (van metaal) 'in zich opneemt' is onmogelijk, waarom zou een metalen pistool intact blijven bij de temperaturen die nodig zouden zijn om beton te smelten, voor zover je het al kan smelten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Geen idee of dat gecontroleerd is. Het zou kunnen, maar er zijn meerdere van dat soort vreemde hompen beton gevonden. Wel een scherpe gedachte iig
Ik heb eens ergens gelezen dat bij binnenbranden die temp niet gehaald kan worden. Het is daarom dan ook een theoretisch maximum. Ik dacht dat het maximaal zo rond de 900 graden geweest kan zijn. Pin me er niet op vast.
Misschien moet jij gewoon eens op kankeren... met je zuigende toontje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar eens gaan uitzoeken hoe dat zit voordat je er hier mee aankomt.
Oxazepam FTW!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja doeg, en dan zeker aan de leiband van Big Pharma lopen..
Hier kan ik alleen maar om lachen. Sneue gast ben je toch.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon eens op kankeren... met je zuigende toontje.
Over zijn toon valt te discussiëren. Maar hij heeft wel een punt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen maar om lachen. Sneue gast ben je toch.
Wel allerlei vragen en vage verhalen hier dumpen. Als mensen dan niet reageren zoals jij daar op hoopt gaan schelden....
Het zou al schelen als dit soort discussies niet worden verpest door mensen als Jokkebrok en Wijze Appel. Wel roepen dat ze op zoek zijn naar de waarheid maar vervolgens alleen maar Youtube filmpjes willen geloven of natuurkunde wetten gaan omzeilenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef ToT het volgende:
Okee, gaan we weer lief doen hier? Er zijn duidelijk irritaties. Probeer gewoon op een wat neutralere toon te posten naar elkaar.
For fuck's sake; je zit via het Internet te kibbelen met iemand die je totaal niet kent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |