Denke nie.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat ze ook Turkije adopteren krijgen we daar ook wajong uitkering en dan ga ik elke dag ipv chillen in het wijkcentrum chillpen op de turkse stranden met mooie huis daar
En nuttige bufferzone, of een mooi stukje park in onze stadstaat.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:22 schreef 2013 het volgende:
Idd, ik ben blij dat we een van de mooiste stukjes aarde bij ons koninkrijk hebben
En ja, er is corruptie maar dat staat los van hoe prachtig het daar is, en hoe aardig en lief de 'gewone' mensen daar zijn.
Als we dan toch van een stukje koninkrijk afmoeten: Beter stoten we Drentheen Friesland
af . Ga daar liever op haten. Lelijk kut-gebied met alleen boeren, weilanden en koeien.
Dit dus ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef IPA35 het volgende:
Nederland moet de BES eilanden tot volwaardige provincie maken en de rest van de eilanden er ook in pesten. Dan kunnen we ze strak aan het lijntje houden, de corruptie sterk verminderen en er winstgevende eilanden van maken. Hoppa Frankrijk Stijl!
Maar wij zijn natuurlijk boze rechts kolonistenquote:
Spreek voor 'jezelf'quote:Op zondag 10 februari 2013 23:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar wij zijn natuurlijk boze rechts kolonisten
'Zij'? Jij bent dus ook hetzelfde als elke achterlijke PVV'er? Want de debiele racistische xenofobe PVV'ertjes zijn immers Nederlander en jij bent ook Nederlander.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:59 schreef IPA35 het volgende:
Dat word je dan verweten door de eilanders. Zij zien liever een blanco cheque terwijl ze door kunnen gaan met het verkwanselen van geld.
Dus rechts staat gelijk aan racistisch, xenofobisch en Aruba/Antillen-hatend?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:01 schreef IPA35 het volgende:
Nee want ik ben echt gematigd conservatief rechts, dus geen pvv'er.
Net wanneer je denkt dat een mens niet dommer kan zijn, zie ik dit bericht.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:22 schreef 2013 het volgende:
Beter stoten we Drentheen Friesland
af . Ga daar liever op haten. Lelijk kut-gebied met alleen boeren, weilanden en koeien.
Ja, maar wat is 'annexeren' volgens jou?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:08 schreef IPA35 het volgende:
Ik haat de Antillen niet, anders zou ik ze immers niet willen annexeren.
Aggut, een boze Fries.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:08 schreef Trebo het volgende:
[..]
Net wanneer je denkt dat een mens niet dommer kan zijn, zie ik dit bericht.
Wat heeft die post met domheid (als in intelligentie) te maken?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:08 schreef Trebo het volgende:
[..]
Net wanneer je denkt dat een mens niet dommer kan zijn, zie ik dit bericht.
Aggut, een Drent die denkt dat ie slim is.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:11 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee hoor, niet boos. Heb wel een beetje medelijden met je domheid.
Tot dertiende provincie maken van Nederlands.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:10 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ja, maar wat is 'annexeren' volgens jou?
Suriname is niet veroverd door de Nederlanders maar simpelweg geruild in ruil voor New York wat niet bepaald een slimme keuze is gebleken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:32 schreef erkel het volgende:
Warempel het een keer eens met TS.
Big up naar onze voorvaders voor het veroveren van deze gebieden.
Je kunt hetzelfde zeggen over Antillianen in Amsterdam en dan voornamelijk in de Bijlmermeer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:42 schreef mixje456 het volgende:
& wat ik niet leuk vind aan curacao is dat de bevolking daar heel erg is wegedrukt door de zoveel komst van nederlanders,alle eigenaren van restaurants bar etc ,zijn allemaal nederlanders,en voornamelijk in willemstad heb je echt plekken waarvan je gewoon het gevoel hebt alsof je in nederland loopt.
Hoe komt het dat jij zo'n mening hebt over Amerikanen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:42 schreef Penisbaard het volgende:
Die eilanden zijn prima marinebasissen rond het Amerikaanse continent, niks mis mee. Suriname heb ik ook liever weer binnen het koninkrijk in plaats van een rare moordenaar die daar de boel uitmaakt, al was het maar om de grondstoffen van Suriname. Hoe het met het volk daar zit weet ik niet, maar aangezien er geen enkel volk per definitie slecht is zal dat ook wel goed zitten. Behalve de Amerikanen dan, dat zijn stuk voor stuk teringgasten.
Je probeert dingen goed te praten die niet goed vallen te praten, landen waarin personen als Desi Bouterse het voor elkaar hebben gekregen om op een democratische wijze verkozen te worden tot president hebben per definitie gefaald.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kunnen de inwoners zelf weinig aan doen. Veelal laag opgeleid, en iedereen die belooft dat er meer werkgelegenheid komt en roept dat Nederland ze slecht behandeld wordt verkozen. En een groot deel stemt helemaal niet meer omdat ze toch alle politici corrupt vinden.
Politie is helemaal erg daar, toen ik van het vliegveld werd opgehaald door m'n huisbaas zat ie met een fles Jack Daniels achter het stuur en zwaaide die nog even naar een rijtje politiewagens waar we langs reden. En nee, dit overdrijf ik niet.![]()
De Surinamers die nog daadwerkelijk in Suriname wonen kunnen de temperatuur wellicht als excuus gebruiken voor hun luiheid, dat geld echter niet voor de Surinamers die op dit moment in Nederland wonen waarvan een groot gedeelte lui is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:14 schreef Frizzly het volgende:
Net 4 maanden in Suriname geweest, hele aardige warme mensen maar zover ik heb meegemaakt liever lui dan moe. Maargoed wat wil je met die temperaturen.
Jij zou dat indien dat waar was positief vinden?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef Kwalberto het volgende:
Ik dacht dat Ritmo terug was, kutkick.
Ja, hij zorgde vaak voor vermakelijke topics.quote:Op maandag 11 februari 2013 06:06 schreef President. het volgende:
[..]
Jij zou dat indien dat waar was positief vinden?
Dat zal ik nu niet volledig ontkennen, ik hoop echter dat je het met mij eens bent dat de topics die hij opende die soms wellicht vermakelijk waren zo vermakelijk waren omdat ze nergens op sloegen terwijl hij zelf dacht een valide punt te hebben, deze in meer of mindere mate vermakelijke topics wogen naar mijn mening echter niet op tegen de vele domme en irritante posts die hij plaatstte in andere topics. Ritmo is een voorbeeld van iemand met compensatiedrang.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:15 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ja, hij zorgde vaak voor vermakelijke topics.
Uiteraard maar who cares, vermakelijk is vermakelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:50 schreef President. het volgende:
[..]
Dat zal ik nu niet volledig ontkennen, ik hoop echter dat je het met mij eens bent dat de topics die hij opende die soms wellicht vermakelijk waren zo vermakelijk waren omdat ze nergens op sloegen terwijl hij zelf dacht een valide punt te hebben, deze in meer of mindere mate vermakelijke topics wogen naar mijn mening echter niet op tegen de vele domme en irritante posts die hij plaatstte in andere topics. Ritmo is een voorbeeld van iemand met compensatiedrang.
Epische quote dit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef pipojansen het volgende:
Wat denk je wel? Omdat ik PIPO heet, ga ik zomaar trollen. Nee vriend.
Het was ook niet echt een keus uit vrije wil, dus ik betwijfel of er uberhaupt gesproken kan worden van 'een keus'.quote:Op maandag 11 februari 2013 05:22 schreef President. het volgende:
[..]
Suriname is niet veroverd door de Nederlanders maar simpelweg geruild in ruil voor New York wat niet bepaald een slimme keuze is gebleken.
Wat versta jij onder 'een groot gedeelte'?quote:Op maandag 11 februari 2013 05:50 schreef President. het volgende:
[..]
De Surinamers die nog daadwerkelijk in Suriname wonen kunnen de temperatuur wellicht als excuus gebruiken voor hun luiheid, dat geld echter niet voor de Surinamers die op dit moment in Nederland wonen waarvan een groot gedeelte lui is.
Voor zover ik weet zijn er tot nu toe nog geen grootschalige onderzoeken gedaan over de eventueel aanwezige luiheid onder Surinamers dus ik ga uit van de ervaringen van mijzelf en andere mensen die zich hierover uitlaten en dat geeft een redelijk eenduidig beeld en dat beeld is dat een groot deel van de Surinamers lui is, hier verbind ik op dit moment verder geen percentages aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'een groot gedeelte'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |