Jij zou dat indien dat waar was positief vinden?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef Kwalberto het volgende:
Ik dacht dat Ritmo terug was, kutkick.
Ja, hij zorgde vaak voor vermakelijke topics.quote:Op maandag 11 februari 2013 06:06 schreef President. het volgende:
[..]
Jij zou dat indien dat waar was positief vinden?
Dat zal ik nu niet volledig ontkennen, ik hoop echter dat je het met mij eens bent dat de topics die hij opende die soms wellicht vermakelijk waren zo vermakelijk waren omdat ze nergens op sloegen terwijl hij zelf dacht een valide punt te hebben, deze in meer of mindere mate vermakelijke topics wogen naar mijn mening echter niet op tegen de vele domme en irritante posts die hij plaatstte in andere topics. Ritmo is een voorbeeld van iemand met compensatiedrang.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:15 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ja, hij zorgde vaak voor vermakelijke topics.
Uiteraard maar who cares, vermakelijk is vermakelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:50 schreef President. het volgende:
[..]
Dat zal ik nu niet volledig ontkennen, ik hoop echter dat je het met mij eens bent dat de topics die hij opende die soms wellicht vermakelijk waren zo vermakelijk waren omdat ze nergens op sloegen terwijl hij zelf dacht een valide punt te hebben, deze in meer of mindere mate vermakelijke topics wogen naar mijn mening echter niet op tegen de vele domme en irritante posts die hij plaatstte in andere topics. Ritmo is een voorbeeld van iemand met compensatiedrang.
Epische quote dit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef pipojansen het volgende:
Wat denk je wel? Omdat ik PIPO heet, ga ik zomaar trollen. Nee vriend.
Het was ook niet echt een keus uit vrije wil, dus ik betwijfel of er uberhaupt gesproken kan worden van 'een keus'.quote:Op maandag 11 februari 2013 05:22 schreef President. het volgende:
[..]
Suriname is niet veroverd door de Nederlanders maar simpelweg geruild in ruil voor New York wat niet bepaald een slimme keuze is gebleken.
Wat versta jij onder 'een groot gedeelte'?quote:Op maandag 11 februari 2013 05:50 schreef President. het volgende:
[..]
De Surinamers die nog daadwerkelijk in Suriname wonen kunnen de temperatuur wellicht als excuus gebruiken voor hun luiheid, dat geld echter niet voor de Surinamers die op dit moment in Nederland wonen waarvan een groot gedeelte lui is.
Voor zover ik weet zijn er tot nu toe nog geen grootschalige onderzoeken gedaan over de eventueel aanwezige luiheid onder Surinamers dus ik ga uit van de ervaringen van mijzelf en andere mensen die zich hierover uitlaten en dat geeft een redelijk eenduidig beeld en dat beeld is dat een groot deel van de Surinamers lui is, hier verbind ik op dit moment verder geen percentages aan.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'een groot gedeelte'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |