quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef neen het volgende:
Vorige week een Vitesse fankaart gehaald en nu ben ik natuurlijk zekers die-hard supporter.
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:31 schreef tliciouz het volgende:
Wie gaat er eigenlijk naar rio aan de rijn aankomend weekend? Of voelen jullie je daar te oud voor.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:54 schreef tliciouz het volgende:
Nooit.KakkerlakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Kakkerlak
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zie het niet gebeuren. Net als bij feyenoord niet hoor. Maar kampioen worden ze beide niet.
All good things are wild and free.
Vetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef whosvegas het volgende:
Geloof, dat ik komend weekend iets anders heb, Lowlands
Ja hoor, ze rijden af en aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:07 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
VetBen je er al vaker geweest?
Ik ga vanavond voor het eerst gebruik maken van de bussen naar station Arnhem Zuid, volgens mij verloopt dat best goed toch?
Geeft niks, dan bel ik een taxi. Ook goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:35 schreef Vork het volgende:
Ze garanderen niet dat je je laatste aansluiting haalt. Dus ik zou er maar niet al teveel op hopen dat je nog net zo laat thuis kunt komen.
Dat zal toch wel? Succes iigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb toch de laatste trein nu van 00:53 uur. Ben benieuwd of ik nog uit ede wegkomspannend
Ik heb een taxi in Ede genomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |