Sonsbeekzijde he. Die duiken onder de Ziepse poort door, de Willemstunnel in en dan via Onderlangs de Utrechtseweg op. Of gaan ze de Amsterdamseweg af? Maar dan nog is het aan de Sonsbeekzijde dat ze vertrekkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:24 schreef donroyco het volgende:
Waar vandaan rijden de bussen naar Ede-Wageningen?
Sonsbeekzijde ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Sonsbeekzijde he. Die duiken onder de Ziepse poort door, de Willemstunnel in en dan via Onderlangs de Utrechtseweg op. Of gaan ze de Amsterdamseweg af? Maar dan nog is het aan de Sonsbeekzijde dat ze vertrekken
Ah, ze duiken dus niet de Ziepse poort onderdoor, tot zo ver had ik de gereed staande bussen niet nagekeken, ik wilde op koopavond nog snel een winkel op de A'damseweg bereiken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Sonsbeekzijde ja.![]()
Maar dan via de Sonsbeekweg en de Apeldoornseweg naar de A12.
Terug gaan ze wel via de Amsterdamseweg.
Thanks, dan moet ik helemaal omlopenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Sonsbeekzijde he. Die duiken onder de Ziepse poort door, de Willemstunnel in en dan via Onderlangs de Utrechtseweg op. Of gaan ze de Amsterdamseweg af? Maar dan nog is het aan de Sonsbeekzijde dat ze vertrekken
Je kan ook fietsenquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:08 schreef neen het volgende:
Je kan nog via het station naar de sonsbeekzijde
Ik ben daar vanmiddag ook nog even geweest, maar ik heb de auto gewoon voor de deur gezetquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:32 schreef voodoolady het volgende:
Het is ontzettend rotweerMaar gelukkig hebben we een auto en kwamen we toch langs de AH
Die garage onder de AH aan de lawick van Pab is trouwens wel heeel krap, dat had ik even niet verwacht, maar toch in een keer zonder bumperschade eruit gekomen
Ik vrees van wel, aangezien je 'overstapt' op een andere vervoerder (zo stond het in de Veolivla-trein uitgelegd).quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:48 schreef Plasterk het volgende:
zeg, als ik op een station uitcheck en ik check daarna binnen 35 minuten in op een bus, dan betaal ik toch niet het basistarief?
Doe ik ook altijd. Iedereen wel volgens mij. Ik ben toch binnen 10 minuten weer klaar daar binnenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben daar vanmiddag ook nog even geweest, maar ik heb de auto gewoon voor de deur gezet
oh jaquote:
Foto'squote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef leonie-89 het volgende:
Vandaag terug gekomen van Budapest&Sziget! Sziget is echt super
Doe maar dat de pas maandag 23aug. weer normaal rijden, als het al gehaald wordt (niet zelden lopen werkzaamheden uit...)quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha kut, heb hem net de 21e nodig.
Ja egwel, Dahaaaaaag nekquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nee niks hoor.Binnen 3 jaar kampioen worden.
Ajaxquote:
Nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef neen het volgende:
Vorige week een Vitesse fankaart gehaald en nu ben ik natuurlijk zekers die-hard supporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |