Haha, en hoe herken ik hem tussen de 80.000 mensen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:53 schreef whosvegas het volgende:
Sziget, lijkt me cool!
Een neef van mij gaat er ook naar toe. Misschien komen jullie elkaar nog wel tegen! (doe hem de groeten van mij)
Daar zou ik mooi schijt aan hebben, weet je hoeveel tijd dat scheelt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:02 schreef Xiance het volgende:
of stiekum het NS station doorsteken, maar dat mag eigenlijk niet zonder geldig kaartje
Zolang het nog kan, lekker doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zou ik mooi schijt aan hebben, weet je hoeveel tijd dat scheelt?
Leuk Sziget, ben er een paar jaar geleden geweest. Hmm 6 of 7 jaar geleden alweer, ik word oud... Maar toen al veel Nederlanders zal nu wel helemaal erg zijn. Veel plezier in ieder geval!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:41 schreef leonie-89 het volgende:
Eerst een weekje naar de stad Budapest en volgende week naar Sziget! (ook in Budapest)
Het is niet alsof ze controleren. Meestal niet in ieder geval.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:02 schreef Xiance het volgende:
of stiekum het NS station doorsteken, maar dat mag eigenlijk niet zonder geldig kaartje
Eentje maar?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:32 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze controleren. Meestal niet in ieder geval.
Ben wel heel blij dat we de bovenwoning de we eerst in Heijenoord wilden kopen toch niet hebben gekocht. Was direct aan het spoor geweest. Al zijn we nu wel een gratis hotelovernachting misgelopen
Ze zijn niet voor eeuwig aan het spoor aan het werk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:32 schreef voodoolady het volgende:
Ben wel heel blij dat we de bovenwoning de we eerst in Heijenoord wilden kopen toch niet hebben gekocht. Was direct aan het spoor geweest. Al zijn we nu wel een gratis hotelovernachting misgelopen
Nou, daar lijkt het anders wel opquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:06 schreef godigita het volgende:
[..]
Ze zijn niet voor eeuwig aan het spoor aan het werk.
In het Sonsbeekparkquote:
Oh lekker! Ga je nog weg of?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:05 schreef Bob-B het volgende:
Nog een maand en dan heb ik vakantieeven doorzetten nog.
Hij werd gewoon niet aan mij uitgereiktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Mannen kunnen ook de Esta lezen hoor, m'n mannelijke collega's hebben m al van m'n bureau gebietst
Oke, da's discriminatiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij werd gewoon niet aan mij uitgereikt
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:00 schreef remlof het volgende:
Hmmm, aangezien het vanavond mooi weer is en morgen waarschijnlijk regent is het misschien slimmer om vanavond naar Sonsbeek Avenue te gaan.
quote:
Morgen komt mij ook beter uit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:00 schreef remlof het volgende:
Hmmm, aangezien het vanavond mooi weer is en morgen waarschijnlijk regent is het misschien slimmer om vanavond naar Sonsbeek Avenue te gaan.
Uit de verwachtingen van het knmiquote:In de loop van de middag en avond kan er nog een enkele bui tot ontwikkeling komen.
Paraplu meenemen voor de zekerheid, en als je 'm dan toch meegenomen hebt, gaat het dus niet regenen en heb je het ding voor niks meegesleeptquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:46 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Morgen komt mij ook beter uit.
[..]
Uit de verwachtingen van het knmi
Dat wil dus zeggen dat er misschien een buitje kan gaan vallen, waarschijnlijk zal het droog blijven (altijd positief blijven)
Ik kijk nog even voor de zondag. Hoe laat was de bedoeling af te spreken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:39 schreef Quickie_Butt het volgende:
Vanavond gezellig met Remlof en 2 niet-Fok!kers in het park gezeten. Alles wass weer net als vorig jaar opgezet. Het was errug gezelligen lekker weer!
Zondagmiddag ben ik er ook soberso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |