Het is een even vriendelijk als dringend verzoek aan de bewoonders om elders te gaan wonen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Wie legt mij dit bordje even uit?
Het hangt bij de Bagels en Beans, maar het terras staat er meestal voor
als in op de stoep? komt niet eens in me opquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Iedereen wel volgens mij. Ik ben toch binnen 10 minuten weer klaar daar binnen
Tenar van Kooten Niekerk geeft zangles en volgens deze site ook musicals. Ze kan in ieder geval goed zingenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:16 schreef SSJKliko het volgende:
Weet niet of het hier goed staat, maar ik ben op zoek naar een goede privé zangdocent(e) in Arnhem. Ik had er een, maar die is wegens omstandigheden ermee gestopt en zal dus vanaf september niet verder gaan. Het lieftst iemand die bekend is met musicals, aangezien dat mijn repertoire is.
Als ik het goed begrepen heb, geeft zij alleen les aan jongeren, en daar ben ik nét te oud voor (22), voor de rest vind ik de website niet zo duidelijk, er staat wel hoeveel je moet betalen maar niet hoeveel weken je dan leskrijgt voor dat geld, dus kan ik eigenlijk alsnog weinig vergelijken..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:15 schreef voodoolady het volgende:
[..]
als in op de stoep? komt niet eens in me opvandaar dat die garage zo leeg was... maar ik ben ook 'altijd' lang binnen, volgens mijn man doe ik aan supermarktshoppen
normaal ga ik naar de ah in klarendal, helemaal geen parkeerplaats daar.
[..]
Tenar van Kooten Niekerk geeft zangles en volgens deze site ook musicals. Ze kan in ieder geval goed zingen
Tenar van Kooten Niekerk
Ik werd gisteren op de A1 gewoon rechts ingehaald en gesneden door een idioot van Eigen Huis en Tuin
en het woord bewoonder, is dat Arnhems ofzo?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is een even vriendelijk als dringend verzoek aan de bewoonders om elders te gaan wonen.
Mantel Tweewielers (in Elst en Arnhem-Zuid), staat veel aangeplakt in mijn sportschoolquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:47 schreef Plasterk het volgende:
Kent iemand hier een zaak waar ik RPM schoenen kan kopen?
Nee, dat is gewoon van iemand die heel laag is opgeleidquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
en het woord bewoonder, is dat Arnhems ofzo?
Dat is een beetje onzin natuurlijk, als je je huis uit gaat stel je je leven sowieso in de waagschaalquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:46 schreef Plasterk het volgende:
Om dit ga ik niet naar dit feest.Trekt alleen maar tuig aan en levert een gespannen sfeertje op.
In Arnhem wel jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een beetje onzin natuurlijk, als je je huis uit gaat stel je je leven sowieso in de waagschaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |