In mijn geval lastig.quote:
Ja hoi, bedankt.quote:
Je bent nog kaler dan Pim FOrtuyn was?quote:
Ik heb er ook weleens eentje, en ben bang dat het er niet minder op wordenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had laatst een grijze haar! Serieus! Dat kan toch niet! Ik ben veul te jong.
Callcenterquote:
Maar bel je mensen met aanbiedingen voor troep of zit je bij de helpdesk van het een of ander ofzo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Callcenter
En mensen willen volgens mij niet geholpen worden ofzo
quote:
Voor een bepaald merk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:36 schreef Avey het volgende:
Nee zij bellen mij, gelukkig. Maar dan kunnen ze vervolgens het probleem niet goed uitleggen en zijn ze beledigd als ik zeg dat ze iets niet goed hebben gedaan![]()
Oh ja das mooi, van die mensen die zelf de oorzaak van het probleem zijn maar die je dat maar niet aan hun verstand krijgtquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:36 schreef Avey het volgende:
Nee zij bellen mij, gelukkig. Maar dan kunnen ze vervolgens het probleem niet goed uitleggen en zijn ze beledigd als ik zeg dat ze iets niet goed hebben gedaan![]()
Ik heb tijd over, want ik hoef mijn haar niet te doen en het scheelt shampoo.quote:
Ik heb uit frustratie bijna m'n pen opgegetenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja das mooi, van die mensen die zelf de oorzaak van het probleem zijn maar die je dat maar niet aan hun verstand krijgt
Je kent haar toch nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
[..]
alleen als je verteld wie je moeder is!
Ow, nou, jij liever dan ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb tijd over, want ik hoef mijn haar niet te doen en het scheelt shampoo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |