ik dacht iets andersquote:
quote:
Eetsequote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga eten
doei doei allemaal en tot vanavond schatjes![]()
![]()
Sporadisch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog nooooooooooooooooit gezien
Ik wilde je groeten, maar voel me nu niet aangesprokenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga eten
doei doei allemaal en tot vanavond schatjes![]()
![]()
Post ff een lijstje voor de zekerheidquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:16 schreef JJH het volgende:
En geen dingen doen die ik ook niet zou doen!
Dan moet je die eerst vertellen, anders weet ik het nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:16 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat het ook voor mij tijd is om eens wat voer te gaan regelen.
En geen dingen doen die ik ook niet zou doen!
Eten bedoel je toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook eens voor de inwendige mens zorgen
Ik vind dat een gevaarlijke uitspraak voor een vrouwquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook eens voor de inwendige mens zorgen
Of juist hele lieve dingen, dingen die hij nooit zou doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Laten we stoute dingen doen nu JJH er niet is.
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind dat een gevaarlijke uitspraak voor een vrouw
Wat doe je ook alweer voor werk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef Avey het volgende:
Bleh ik ben half dood, eerst niet slapen en daarna de hele dag werken met uiterst irritante mensen
Vergeet je 'm niet uit te zetten daarna, anders zijn de batterijen zo snel opquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik dacht laat ik vooral niet ons imago verpesten
* weg is
Ik ga echt niet vreemd met de vriendin van Vaduz hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
Red ons imago!
Mensen moeten hier ook seksen.
Crazy-M en -Miauw-
JJH en Kally
Bella en Bos.
En de rest is bezet toch?
Dat is wel erg vroeg, maar volgens mij kan het welquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had laatst een grijze haar! Serieus! Dat kan toch niet! Ik ben veul te jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |