Zeg zit jij mij nu te koppelen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
Red ons imago!
Mensen moeten hier ook seksen.
Crazy-M en -Miauw-
JJH en Kally
Bella en Bos.
En de rest is bezet toch?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kally ziet mogelijkheden. Lekker nueken met een schaamhaarloze puisterige pubermjajamamammlekkah![]()
![]()
Dan ben jij nog nooit in de F&F SC geweest, daar kunnen ze er ook wat van bij tijd en wijle.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit hier al meer dan 8,5 jaar en heb het nog nooit zo erg gezien hoor
mij ook alquote:
Nee joh ben je gek. Niks koppelen. Alleen ff beetje seks om ons imago hoog te houden.quote:
Ja tis watquote:
Daar ben ik idd nog nooit geweestquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in de F&F SC geweest, daar kunnen ze er ook wat van bij tijd en wijle.
met de plantenspuit en tuinslang ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in de F&F SC geweest, daar kunnen ze er ook wat van bij tijd en wijle.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh ben je gek. Niks koppelen. Alleen ff beetje seks om ons imago hoog te houden.
Kom op, als ze zelfs in GAM SC seks hebben
Ja maar daar doet niemand het ECHT met elkaar, net als hier en in V&A niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:
Maar in de GAM SC zitten toch alleen maar kerels en manwijven?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar daar doet niemand het ECHT met elkaar, net als hier en in V&A niet.
In GAM SC schijnbaar wel
Daarom is het ook zo shocking.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar in de GAM SC zitten toch alleen maar kerels en manwijven?
Er komen er hier 2 die het wel echt doen hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar daar doet niemand het ECHT met elkaar, net als hier en in V&A niet.
In GAM SC schijnbaar wel
Dat valt best mee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet heeft mijn vrouw nog nooit gepost in GAM. Misschien in een DS topic, maar voor de restquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo shocking.
En volgens mij zit Pheno met z'n vrouw daar
Import Nijmegen SCquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Er komen er hier 2 die het wel echt doen hoor![]()
Laysa en D_K
Wie is D_K?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Er komen er hier 2 die het wel echt doen hoor![]()
Laysa en D_K
De Kardinaal.quote:
Nou ja hij post wel eens hierquote:
ik dacht iets andersquote:
quote:
Eetsequote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga eten
doei doei allemaal en tot vanavond schatjes![]()
![]()
Sporadisch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog nooooooooooooooooit gezien
Ik wilde je groeten, maar voel me nu niet aangesprokenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga eten
doei doei allemaal en tot vanavond schatjes![]()
![]()
Post ff een lijstje voor de zekerheidquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:16 schreef JJH het volgende:
En geen dingen doen die ik ook niet zou doen!
Dan moet je die eerst vertellen, anders weet ik het nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:16 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat het ook voor mij tijd is om eens wat voer te gaan regelen.
En geen dingen doen die ik ook niet zou doen!
Eten bedoel je toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook eens voor de inwendige mens zorgen
Ik vind dat een gevaarlijke uitspraak voor een vrouwquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook eens voor de inwendige mens zorgen
Of juist hele lieve dingen, dingen die hij nooit zou doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Laten we stoute dingen doen nu JJH er niet is.
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind dat een gevaarlijke uitspraak voor een vrouw
Wat doe je ook alweer voor werk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef Avey het volgende:
Bleh ik ben half dood, eerst niet slapen en daarna de hele dag werken met uiterst irritante mensen
Vergeet je 'm niet uit te zetten daarna, anders zijn de batterijen zo snel opquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik dacht laat ik vooral niet ons imago verpesten
* weg is
Ik ga echt niet vreemd met de vriendin van Vaduz hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
Red ons imago!
Mensen moeten hier ook seksen.
Crazy-M en -Miauw-
JJH en Kally
Bella en Bos.
En de rest is bezet toch?
Dat is wel erg vroeg, maar volgens mij kan het welquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had laatst een grijze haar! Serieus! Dat kan toch niet! Ik ben veul te jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |