In mijn geval lastig.quote:
Ja hoi, bedankt.quote:
Je bent nog kaler dan Pim FOrtuyn was?quote:
Ik heb er ook weleens eentje, en ben bang dat het er niet minder op wordenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had laatst een grijze haar! Serieus! Dat kan toch niet! Ik ben veul te jong.
Callcenterquote:
Maar bel je mensen met aanbiedingen voor troep of zit je bij de helpdesk van het een of ander ofzo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Callcenter
En mensen willen volgens mij niet geholpen worden ofzo
quote:
Voor een bepaald merk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:36 schreef Avey het volgende:
Nee zij bellen mij, gelukkig. Maar dan kunnen ze vervolgens het probleem niet goed uitleggen en zijn ze beledigd als ik zeg dat ze iets niet goed hebben gedaan![]()
Oh ja das mooi, van die mensen die zelf de oorzaak van het probleem zijn maar die je dat maar niet aan hun verstand krijgtquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:36 schreef Avey het volgende:
Nee zij bellen mij, gelukkig. Maar dan kunnen ze vervolgens het probleem niet goed uitleggen en zijn ze beledigd als ik zeg dat ze iets niet goed hebben gedaan![]()
Ik heb tijd over, want ik hoef mijn haar niet te doen en het scheelt shampoo.quote:
Ik heb uit frustratie bijna m'n pen opgegetenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja das mooi, van die mensen die zelf de oorzaak van het probleem zijn maar die je dat maar niet aan hun verstand krijgt
Je kent haar toch nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
[..]
alleen als je verteld wie je moeder is!
Ow, nou, jij liever dan ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb tijd over, want ik hoef mijn haar niet te doen en het scheelt shampoo.
Er is vast niet maar één supermarkt daarquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ken iedereen, want ik werk in een supermarkt!
jahwelquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er is vast niet maar één supermarkt daar
Okee, ik had een A en J(geloof ik) in gedachte...quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
D. en M. maar ze wonen niet daar waar jij woont
quote:
Dat zijn niet de mijnequote:Op woensdag 28 juli 2010 17:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okee, ik had een A en J(geloof ik) in gedachte...
maarrrr toeee.... i wanna know
Daar gaan we weer.quote:
Nee joh, dat zijn belangrijke facts om te checken.quote:
Die ene gaat trouwen eind augustus maar die andere wil denk ik wel voor de derde keer scheidenquote:
Ik sla ff over als je het niet erg vindtquote:
Okeequote:Op woensdag 28 juli 2010 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die ene gaat trouwen eind augustus maar die andere wil denk ik wel voor de derde keer scheiden(dat ligt dan niet aan jou)
GRRRquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zijn niet de mijnemaar mijn moeder woont er nog niet zo heel lang hoor. Jaar of twee. daarvoro in een gehucht waar op zondag gewoon géén bus rijdt
ok.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn moeder liet net een pot mayo op de vloer vallen. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |