quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:47 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn knipoog
Same here... Anna Paquin heeft iets... Jessica vind ik ook wel leuk... dat eerste langere vriendinnetje van Jason ook wel (die met die V verslaving) - maar de rest doet me vrij weinig. En het is nu ook niet meteen dat ik er een giga boner van krijg
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik werd best wel geil toen Tara in die gozer zn nek beet
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
ik vind Bill is zo;n type waar je romantisch etc mee bent.
Eric is meer voor de rauwe cheile seks
maar ik wordt van beider niet opgewonden , just pretty eyecandy
Oh en de TT is natuurlijk gebaseerd op :quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef Siral het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb nee??![]()
![]()
Eerst vond ik Bill leuker, maar ik begin Eric steeds meer te mogen. Badass.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:11 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
ik vind Bill is zo;n type waar je romantisch etc mee bent.
Eric is meer voor de rauwe cheile seks
maar ik wordt van beider niet opgewonden , just pretty eyecandy
Nuja, voor de afwisseling dan maar per week wisselen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:36 schreef _evenstar_ het volgende:
ja vandaar de ene voor de romantiek, de andere voor de rauwheid..
goodboy/badboy dilemma
sounds like a planquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Nuja, voor de afwisseling dan maar per week wisselen?
Geniaal iddquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:31 schreef Zhenar het volgende:
Die sms scene blijft echt de briljantste van dit seizoen![]()
![]()
![]()
Ja, Beel van Sookeeeehhhhhquote:
Eens. Maar die ouderwets-Engelse uitdrukkingen van hem vind ik wel charmant.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind Beel ook niet zo. Hij is ook leuker als hij Engels praat.
Het gaat mij niet alleen om uiterlijk, maar vooral om een zekere seksuele uitstraling. Die heeft Lafayette, op een grappige manier en Franklin op een zieke, maar ook zwartgallig-grappige manier. Alcide is gewoon...lekker. Eric is sexy door zijn onderkoelde, stoicijnse manier van doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef Reddiablo het volgende:
Franklin vind ik toch zo'n eng smerig mannetje... vinden jullie hem aantrekkelijk???
Eric.. en Alcide kan ik me nog voorstellen... maar die Franklin... magere fucking dopehead lijkt 'ie wel
Ik vind Jason veruit het sexiest juistquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eens. Maar die ouderwets-Engelse uitdrukkingen van hem vind ik wel charmant.
[..]
Het gaat mij niet alleen om uiterlijk, maar vooral om een zekere seksuele uitstraling. Die heeft Lafayette, op een grappige manier en Franklin op een zieke, maar ook zwartgallig-grappige manier. Alcide is gewoon...lekker. Eric is sexy door zijn onderkoelde, stoicijnse manier van doen.
Jason en Sam zien er leuk uit, maar hebben 'het' niet wat mij betreft.
Ieder zijn meugquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind Jason veruit het sexiest juist![]()
Zijn manier van doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |