Even voor de duidelijkheid, je hebt deze post toch wel gelezen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Adelante het volgende:
Hallo,
wij van de grootste subleague willen graag weten of het mogelijk is om iedere week een tussenstand te krijgen? Eens in de twee weken is namelijk niet zo leuk.
Groetjes,
Ade
Ja, inderdaad. Anders moeten we zo lang wachten en is er niks om over te praten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Adelante het volgende:
Hallo,
wij van de grootste subleague willen graag weten of het mogelijk is om iedere week een tussenstand te krijgen? Eens in de twee weken is namelijk niet zo leuk.
Groetjes,
Ade
Heb ik ook, ik heb Mounir el Hamdaoui in m'n team en die heeft 0 punten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef 44rdbei het volgende:
score is nog onvolledig. beetje jammer dat het zo traag werkt. heb nu 12 punten staan maar bv erikson heeft nog geen punten gehad.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:15 schreef Lastpost het volgende:
Even een vraagje, ik zie bij Pedersen van Groningen het cijfer 0 punten erachter staan terwijl hij volgens de statistieken wel gescoord heeft? Klopt dit?
Ook bij van der Struijk (Vitesse) staat de score op 0 terwijl zijn team gewonnen heeft, geen kaarten heeft veroorzaakt en in de basis stond, klopt dit ook?
Dat hebben we uitgelegd hoe dat komt. We hebben nog niet alle wedstrijden ingevoerd en je kunt hier en daar wat punten zien, maar er kunnen geen enkele rechten aan worden ontleend. Pas in de nacht van zondag op maandag gaat de manager weer open en zijn de scores volledig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:41 schreef 44rdbei het volgende:
score is nog onvolledig. beetje jammer dat het zo traag werkt. heb nu 12 punten staan maar bv erikson heeft nog geen punten gehad.
Sorry dat had ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
Dat hebben we uitgelegd hoe dat komt. We hebben nog niet alle wedstrijden ingevoerd en je kunt hier en daar wat punten zien, maar er kunnen geen enkele rechten aan worden ontleend. Pas in de nacht van zondag op maandag gaat de manager weer open en zijn de scores volledig.
http://managers.fok.nl/voetbal/2010-2011/teammanagementquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n idee dat mensen hier teams posten die heel veel punten hebben gehaald, maar verder maar max 7.000.000 euro kosten. Wellicht zit ik ernaast hoor, maar zo lijkt het.
Post eens een link naar jullie team, ik ben wantrouwend!
Als programmeur kan ik je zeggen dat dit echt totaal geen probleem kan zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Sally het volgende:
Wat betreft tussentijdse punten/budget: a.h.g.i. is dat dus niet mogelijk. Of het ooit goed in de programmeercode te bouwen is, is nog even een vraag die ik nu niet kan beantwoorden. Dat is a) aan de developers Light en zoem en b) zitten er nog haken en ogen aan, want dan moeten wel alle uitslagen van alle wedstrijden van 1 weekend zijn ingevoerd, voordat je iets zinnigs kunt zeggen over je eigen score tegenover die van anderen.
Of je nou in 2 weken 18 wedstrijden invoert of iedere week 9 maakt toch niets uit?quote:Mocht dat alles al mogelijk zijn, betekent het dat de crew het veel drukker krijgt. Want nu hebben we ca. twee weken om 9 wedstrijden à 18 clubs à ongeveer 14 spelers met naar schatting gemiddeld 5 'acties' in te voeren, om een idee te geven. En voor de laatste zondag van de managerronde is het meestal een wedstrijd of 4, 5 die ingevoerd moet worden, vóór 23:59 uur diezelfde dag.
VI vermeldt vaak redelijk veel informatiequote:Dus je ziet dat het heel wat met zich meebrengt, alvorens jullie kunnen genieten van jullie score. En of het niet computermatig overgenomen kan worden, daar hebben we behoorlijk al naar zitten kijken, maar dat zou toch nog veel controlewerk inhouden. Want wie veroorzaakte nou de penalty, als de speler die niet zelf neemt? Of waar kun je 'automagisch' vandaan halen welke keeper de penalty van speler X gestopt heeft?
quote:Ik zie nu dat ik 33 punten heb gekregen maar volgens mijn eigen berekeningen (excel sheet) moet ik er 34 krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fout zit hem in Stekelenburg, ik heb 0 punten gekregen maar zou er volgens mij wel 1tje voor moeten krijgen, immers:
Basisplaats: 2
Gelijkspel: 1
2 goals tegen: -2
Netto: 1 puntje.
Is deze simpelweg nog niet ingevoerd of zit er ergens een fout?
Ah, dit beantwoordt meteen mijn vraag in mijn bovenstaande post.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
Dat hebben we uitgelegd hoe dat komt. We hebben nog niet alle wedstrijden ingevoerd en je kunt hier en daar wat punten zien, maar er kunnen geen enkele rechten aan worden ontleend. Pas in de nacht van zondag op maandag gaat de manager weer open en zijn de scores volledig.
Ajax is nog niet ingevoerd kan je zien in je profiel, punten zelf bijhoudenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:13 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Als programmeur kan ik je zeggen dat dit echt totaal geen probleem kan zijn.
[..]
Of je nou in 2 weken 18 wedstrijden invoert of iedere week 9 maakt toch niets uit?!!!!!
[..]
VI vermeldt vaak redelijk veel informatie
[..]
Ik zie nu dat ik 33 punten heb gekregen maar volgens mijn eigen berekeningen (excel sheet) moet ik er 34 krijgen.
Fout zit hem in Stekelenburg, ik heb 0 punten gekregen maar zou er volgens mij wel 1tje voor moeten krijgen, immers:
Basisplaats: 2
Gelijkspel: 1
2 goals tegen: -2
Netto: 1 puntje.
Is deze simpelweg nog niet ingevoerd of zit er ergens een fout?
Tsja, het gaat hier zo vertiefde traag dat ik het dan maar zelf doe.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:52 schreef superbad het volgende:
[..]
Ajax is nog niet ingevoerd kan je zien in je profiel, punten zelf bijhouden
Meld je aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:00 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Tsja, het gaat hier zo vertiefde traag dat ik het dan maar zelf doe.
Hoe moeilijk is het om even een uurtje ervoor te nemen en alle dingen vanaf VI over te nemen
We hebben ook andere dingen te doen dan het invoeren van alle resultaten. Je zit hier met alleen maar vrijwilligers. Dat ze gespreid komen is in dit geval niet erg. Zondagavond zit alles er gewoon in en kun je zodra de punten uitgedeeld zijn weer wisselen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:00 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Tsja, het gaat hier zo vertiefde traag dat ik het dan maar zelf doe.
Hoe moeilijk is het om even een uurtje ervoor te nemen en alle dingen vanaf VI over te nemen
Dat ligt aan de opzet van de code.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:13 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Als programmeur kan ik je zeggen dat dit echt totaal geen probleem kan zijn.
Het maakt in zoverre uit dat je in het tweede geval ieder weekend de wedstrijden van dat weekend moet invoeren. In de huidige situatie heb je voor de wedstrijden van het eerste weekend van de speelronde ook nog de week erna om ze in te voeren. De wedstrijden van het tweede weekend zullen alsnog datzelfde weekend moeten worden ingevoerd.quote:Of je nou in 2 weken 18 wedstrijden invoert of iedere week 9 maakt toch niets uit?!!!!!
VI vermeldt vaak redelijk veel informatie
Zou ik zo willen doen maar ik heb dan geen zin in andere redactietaken ernaast.quote:
Tsja, het lijkt mij gewoon best wel een klein klusje maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:57 schreef Sally het volgende:
Sorry hoor, maar er zijn ook dingen buiten FOK! belangrijk.
Werk, bijvoorbeeld.
/nu pas weg daarvan.
Yup, maar ik zou toch wel graag iedere week kunnen wisselen. Zo dacht ik dat niet basisspelers wel zouden meetellen voor de winst/gelijk punten maar daar zit ik even mooi foutquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We hebben ook andere dingen te doen dan het invoeren van alle resultaten. Je zit hier met alleen maar vrijwilligers. Dat ze gespreid komen is in dit geval niet erg. Zondagavond zit alles er gewoon in en kun je zodra de punten uitgedeeld zijn weer wisselen.
Mwah, het heeft geen nut om hier nu een hele discussie rond te starten maar het lijkt mij niet zo'n hele grote ingreep. Behalve als alles wel heel omslachtig in elkaar zitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:22 schreef Light het volgende:
[..]
Dat ligt aan de opzet van de code.
Het is niet onmogelijk om zoiets te regelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:40 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Zou ik zo willen doen maar ik heb dan geen zin in andere redactietaken ernaast.
Het is op dit moment nog een complexe klus die wel degelijk eenvoudiger moet kunnen.quote:[..]
Tsja, het lijkt mij gewoon best wel een klein klusje maar dat zal wel aan mij liggen.
Iedere week wisselen vergt een andere opzet van het spel. Niet gespeeld is geen punten. Wel zo eerlijk.quote:[..]
Yup, maar ik zou toch wel graag iedere week kunnen wisselen. Zo dacht ik dat niet basisspelers wel zouden meetellen voor de winst/gelijk punten maar daar zit ik even mooi fout
We werken op dit moment met een kleine vaste kern.quote:En ik denk dat er vast genoeg mensen zullen zijn die wel willen helpen als vrijwilliger.
Er wordt nog veel gewerkt aan de manager en iedere ingreep maakt het spel beter en beter.quote:[..]
Mwah, het heeft geen nut om hier nu een hele discussie rond te starten maar het lijkt mij niet zo'n hele grote ingreep. Behalve als alles wel heel omslachtig in elkaar zit
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Ronnyb het volgende:
waar kan ik het reeds behaalde aantal punten dan zien?
Heb nog nergens gevonden hoeveel ik nu gescoord heb
| 1 |
Woei, en ikke 49 puntjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef Bayswater het volgende:
Piemelpak doet het lekker met zijn 79 puntjes, die zal wel nr 1 staan..
MSNMGH je hebt er 50 staat er
26e plek
klopt, maar ik krijg nog wat punten van spelers waarvan de uitslagen vd wedstrijden nog niet zijn ingevoerd in de database, in mijn geval kubik, de jong en alderwereld.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef Bayswater het volgende:
Piemelpak doet het lekker met zijn 79 puntjes, die zal wel nr 1 staan..
MSNMGH je hebt er 50 staat er
26e plek
dat kan weer vanaf maandag 0:00 uurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:07 schreef uniqboy het volgende:
Vraagje,
Ik wil een speler vervangen en mijn saldo is positief, maar ik kan het niet bevestigen.
Wanneer kan ik wijzigingen in mijn team doorvoeren?
Er is tegen hem gefloten, dus dan krijgt hij de strafpunten voor het veroorzaken van de penaltyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:03 schreef MSNMGH het volgende:
Frantisek Kubik -1 -1 ¤ 450.000,- ADO Den Haag
omdat hij zgn een bal tegen zijn arm aankreeg? is wel heel streng toegepast die regel!
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:15 schreef SnuggLe het volgende:
Krijgt Frankel ook minpunten voor alle doelpunten nadat hij uit het veld gestuurd is?![]()
Ben bang dat ik het antwoord al weet, maar toch...
bij verdedigers maken we geen onderscheid tussen invallers en degenen die vanaf de aftrap begonnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef Wilskracht het volgende:
Saeys de Graafschap kwam er in bij 2-0 achter.
Krijgt hij dan 8 strafpunten of 12
Spelers krijgen (straf)punten voor de gehele wedstrijd waarin ze spelen. Zelfs als ze slechts zijn ingevallen. Dan wordt het niet 2 punten voor basisplaats, maar 1 voor het invallen, en wat de rest betreft is alles hetzelfde: doelpunten, winst, verlies, tegendoelpunten enz.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef Wilskracht het volgende:
Saeys de Graafschap kwam er in bij 2-0 achter.
Krijgt hij dan 8 strafpunten of 12
We kunnen niet alle minuten gaan bijhouden wie er invalt, neemt nog meer werk in beslag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef Lastpost het volgende:
Best apart dat een speler die in de 87ste minuut binnen de lijnen komt dan direct flink in de min komt zonder dat ie maar een bal geraakt heeft.
Maar ach dat zijn nou eenmaal de regels, we doen het er maar mee.
+1, had ik nou maar een reservespeler genomen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef SnuggLe het volgende:
I know, maar ik vroeg het toch maar even![]()
Ik baal flink met Frankel.![]()
Ik heb de 2de speelronde dik gefaald helaasquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef piemelpak het volgende:
eerste ronde meer dan 110 punten , daar doe ik het voor
Sodeju, NEC en Roda zeker?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef piemelpak het volgende:
eerste ronde meer dan 110 punten , daar doe ik het voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |