quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Ronnyb het volgende:
waar kan ik het reeds behaalde aantal punten dan zien?
Heb nog nergens gevonden hoeveel ik nu gescoord heb
| 1 |
Woei, en ikke 49 puntjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef Bayswater het volgende:
Piemelpak doet het lekker met zijn 79 puntjes, die zal wel nr 1 staan..
MSNMGH je hebt er 50 staat er
26e plek
klopt, maar ik krijg nog wat punten van spelers waarvan de uitslagen vd wedstrijden nog niet zijn ingevoerd in de database, in mijn geval kubik, de jong en alderwereld.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef Bayswater het volgende:
Piemelpak doet het lekker met zijn 79 puntjes, die zal wel nr 1 staan..
MSNMGH je hebt er 50 staat er
26e plek
dat kan weer vanaf maandag 0:00 uurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:07 schreef uniqboy het volgende:
Vraagje,
Ik wil een speler vervangen en mijn saldo is positief, maar ik kan het niet bevestigen.
Wanneer kan ik wijzigingen in mijn team doorvoeren?
Er is tegen hem gefloten, dus dan krijgt hij de strafpunten voor het veroorzaken van de penaltyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:03 schreef MSNMGH het volgende:
Frantisek Kubik -1 -1 ¤ 450.000,- ADO Den Haag
omdat hij zgn een bal tegen zijn arm aankreeg? is wel heel streng toegepast die regel!
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:15 schreef SnuggLe het volgende:
Krijgt Frankel ook minpunten voor alle doelpunten nadat hij uit het veld gestuurd is?![]()
Ben bang dat ik het antwoord al weet, maar toch...
bij verdedigers maken we geen onderscheid tussen invallers en degenen die vanaf de aftrap begonnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef Wilskracht het volgende:
Saeys de Graafschap kwam er in bij 2-0 achter.
Krijgt hij dan 8 strafpunten of 12
Spelers krijgen (straf)punten voor de gehele wedstrijd waarin ze spelen. Zelfs als ze slechts zijn ingevallen. Dan wordt het niet 2 punten voor basisplaats, maar 1 voor het invallen, en wat de rest betreft is alles hetzelfde: doelpunten, winst, verlies, tegendoelpunten enz.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef Wilskracht het volgende:
Saeys de Graafschap kwam er in bij 2-0 achter.
Krijgt hij dan 8 strafpunten of 12
We kunnen niet alle minuten gaan bijhouden wie er invalt, neemt nog meer werk in beslag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:39 schreef Lastpost het volgende:
Best apart dat een speler die in de 87ste minuut binnen de lijnen komt dan direct flink in de min komt zonder dat ie maar een bal geraakt heeft.
Maar ach dat zijn nou eenmaal de regels, we doen het er maar mee.
+1, had ik nou maar een reservespeler genomen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef SnuggLe het volgende:
I know, maar ik vroeg het toch maar even![]()
Ik baal flink met Frankel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |