Keeper van Heraclesquote:
Zucht...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Plaats gewoon je opstelling, doe niet zo raar.
Komen de scores elke maandagmiddag online dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Zitten jullie allemaal handmatig jullie score uit te rekenen?
Over moeilijk doen gesproken, gewoon een middagje wachten.
Komen die alleen na een voetbalmanager speelronde?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn nog geen (tussen)standen beschikbaar
Wat betreft de klassementen wel. Vanavond heb je antwoord op de vraag hoe het zit met de onderdeelscores.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:06 schreef superbad het volgende:
[..]
Komen die alleen na een voetbalmanager speelronde?
Zijn de scores er al?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat betreft de klassementen wel. Vanavond heb je antwoord op de vraag hoe het zit met de onderdeelscores.
Het kan wel zijn dat je wat scores her en der ziet. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend, totdat alle wedstrijden in de speelronde zijn ingevoerd en de manager weer open gaat.quote:
Zijn die spelers op inactief gezet? Die kun je wel verkopen, wel natuurlijk als deze managerronde voorbij is na 15 augustus 2010quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef Fipotje het volgende:
zit met 2 spelers die verkocht zijn beetje jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 10-08-2010 00:05:53 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik krijg zo'n idee dat mensen hier teams posten die heel veel punten hebben gehaald, maar verder maar max 7.000.000 euro kosten. Wellicht zit ik ernaast hoor, maar zo lijkt het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Wilskracht het volgende:
Everton Ramos da Silva 5
Hugo Bargas 3
Rydell Poepon 8
Mark-Jan Fledderus 3
Willie Overtoom 5
Lasse Schöne 5
Birger Maertens 7
Jean-Paul Saeijs 0
Jordi Buijs 5
Muslu Nalbantoglu 12
Remco Pasveer 8
Totaal 61 punten best aardig maar ja de 2e ronde wordt een stuk minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |