Waarom ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:11 schreef Sosha het volgende:
[..]
Als er meer geld is, wordt 't minder waard.
Hoe zeldzamer iets is, hoe gewilder het is en dus stijgt de waarde. En andersom. Maar dat begrijpen heeft geen bal met intelligentie te maken.quote:
Lijkt mij toch van wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hoe zeldzamer iets is, hoe gewilder het is en dus stijgt de waarde. En andersom. Maar dat begrijpen heeft geen bal met intelligentie te maken.
Was dit alles wat je wilde horen dan?quote:
ik zou hopen dat ik niet toegelaten zou worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Was dit alles wat je wilde horen dan?Er zijn ongetwijfeld betere manieren om mijn intelligentie te bewijzen. Ik mag lid worden van Mensa als ik wil
, maar ik geloof niet dat dat zo geweldig is.
Heb de inschrijfformulieren nu al 9 jaar ongebruikt in een map zitten, haha. Weet iemand wat het minimale IQ is dat je daarvoor moet hebben? Ik weet alleen de minimale score op de toelatingstest.
Ik was alleen benieuwd naar de uitslag van de test. Heb nooit lid willen worden. Het komt op mij over als een narcistisch clubje, maar dat kan aan mij liggen. 't Is natuurlijk niet de insteek van Mensa, maar toch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
ik zou hopen dat ik niet toegelaten zou worden.
Ik heb het ooit eens doorgelezen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Was dit alles wat je wilde horen dan?Er zijn ongetwijfeld betere manieren om mijn intelligentie te bewijzen. Ik mag lid worden van Mensa als ik wil
Heb de inschrijfformulieren nu al 9 jaar ongebruikt in een map zitten, haha. Weet iemand wat het minimale IQ is dat je daarvoor moet hebben? Ik weet alleen de minimale score op de toelatingstest.
Dat kunnen alle vrouwen met gemak, daar zijn het geboren hoertjes voor. En mannen kruipen standaard voor vrouwen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef Maanvis het volgende:
omdat zij de wegen kennen om je financieel gezien helemaal uit te kleden!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat kunnen alle vrouwen met gemak, daar zijn het geboren hoertjes voor. En mannen kruipen standaard voor vrouwen.
Intelligentie is niks mis mee. Intelligente vrouwen + eisen, zeiken, zeuren, en competitiedrang (dus je doet altijd al teveel fout omdat je niet 200% inzet). Dát lijkt me vervelend. Plus dat vrouwen van nature al erg bijtend kunnen reageren op alles. Daar valt volgens mij niet mee te leven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat een al te intelligente vriendin bedreigend kan overkomen. Aangezien intelligentie meer en meer met sociale status correleert gaat het tegen de mannelijke apenrotsinstincten in als een vrouw beduidend intelligenter is.
Persoonlijk zou ik er overigens geen probleem van maken. Mogelijk hangt dat echter samen met het feit dat vrouwen die intelligenter zijn dan ik tot dusver fabelwezens zijn gebleken. Ik kom ze simpelweg niet tegen. Iets met schippers en een wal.
what's so funnyquote:
Zoals CooleVoorwerpNaam al had gezegd wordt je toegelaten met een IQ vanaf 130. Maar MENSA is niet echt interessant meer, het zit vol met thee-drinkende roddelende lingo-kijkende huisvrouwtjes. Vroeger toen het minimum IQ nog 180 was stond het nog ergens voor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat is juist nog moeilijker om te vinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:46 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben al blij met een vrouw die logisch kan redeneren
Die bestaan toch nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:49 schreef Remco05 het volgende:
[..]
Dat is juist nog moeilijker om te vinden.
Maar dat is toch niet logischquote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:04 schreef Remco05 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er een term voor: lesbiennes.
alleen is dat een andere premissequote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:15 schreef Remco05 het volgende:
[..]
Lusten naar vrouwelijk vlees vind ik anders vrij logisch.
Dat is relatief.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
alleen is dat een andere premisse
Ik denk dat er wel degelijk mannen zijn die bang zijn voor intelligente vrouwen, en die zullen waarschijnlijk voornamelijk uit het "domme mannen" segment komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:25 schreef knorjudith het volgende:
Ik geloof niet dat er mannen zijn die bang zijn voor intelligente vrouwen.
Er zijn uiteraard wel domme mannen uhmm laat ik ze minder intelligent noemen..
maar dat is niet de discussie op het moment..
Nee, het standpunt dat vrouwen niet smachten naar hun eigen sekse zoals ik dat doe.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
het verschil tussen een vagina en een penis?
Ik weet niet in wat voor kringen jij verkeert dat je dat als intelligentietest gebruikt, maar dat soort breuk-sommen heeft iedereen op de basisschool al gehad, hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:56 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Vraag ff of ze een som met breuken willen oplossen ("Hoeveel is 3/4 maal 2/7?") en ze houden hun bek weer
Dit dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:41 schreef Skochsela het volgende:
OT: Ik ben nog nooit een intelligente man tegengekomen die bang was voor intelligente vrouwen. Zijn ze wel bang, dan zijn ze dus gewoon zelf niet intelligent genoeg. En die mannen vind ik in z'n geheel niet interessant of relevant dus wat zij vinden doet er ook weinig toe.
Oh, dan al... da's jammer ja. Het is trouwens 'word'.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:37 schreef Remco05 het volgende:
[..]
Zoals CooleVoorwerpNaam al had gezegd wordt je toegelaten met een IQ vanaf 130.
Maar heeft dat met intelligentie te maken? Ik ken meisjes met een aantoonbaar lage opleidingsgraad, die toch erg graag de baas over de man willen spelen. Daarnaast ken ik meisjes met een universitaire opleiding, die alles van hun patner slikken omdat ze gewoon geen minuut zonder aandacht kunnen en bang zijn alleen gelaten te worden...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:32 schreef FreelanceMessias het volgende:
Je hebt intelligentie en betweterigheid, en dat 2e is gewoon universeel vervelend tenzij een meid een kerel heeft die graag dom is en over zich heen laat lopen.
Dan kies je je vriendjes daar wel op uit zeg. Wat een kut was hij dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:20 schreef Barretje80 het volgende:
Ik heb ooit een vriendje gehad die het vervelend vond dat ik na het HBO de universiteit zou gaan doen, omdat (en ik quote) : "ik dan slimmer zou zijn" dan hij..
nou wil ik niet zeggen dat intelligentie gerelateerd is aan opleidingsniveau, maar HIJ had er duidelijk moeite mee..
Maak er werk van!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ken ook het tegenovergestelde. een uiterst slim meiske dat, en dat merk je gewoon aan haar, bang is dat ze te intelligent overkomt met haar cmmentaar. ohh dat vind ik zo schattig. Ze houdt zich halverweg een zin in of neemt haar commentaar half terug. Terwijl zij daar juist niet bang voor hoeft te zijn. Als zij zich niet inhoudt ownt ze iedereen. Als er 1 meiske is waar ik op val kwa karakter is zij het wel. En ze is mooi. Dat ook.
Moeten ze perse stoer zijn?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee. Zij valt naast haar leuke karakter en persoon, ook gewoon op lange super symmetrische hollandsche stoere jongens. Dus.. Which doesn't include de Schenkstroop
Er was een topic, ik weet niet meer welke, en toen gingen een paar gasten zeuren over hoe ze een vrouw willen die slim is, maar niet te slim. Volgens hun moest ze wel dommer zijn dan hem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarschijnlijk wel. Wat is de reden dat je je dit afvraagt (waarom mannen bang zijn voor slimme vrouwen)?
Dat komt gewoon omdat je van binnen net zo verrot bent als van buiten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee. Zij valt naast haar leuke karakter en persoon, ook gewoon op lange super symmetrische hollandsche stoere jongens. Dus.. Which doesn't include de Schenkstroop
Hij gaat weer zielig lopen doen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoezo zeuren?quote:
Ja, opzich kan ik het wel snappen van schenkstroop. Je hoort heel vaak meisjes zeggen dat ze niet op Chinezen/Aziaten vallen, dat moet niet goed zijn voor de ego van een Chinees.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo zeuren?
Als ik iemand kende die op enkel aziatisch zou vallen ipv oerhollands, dan zou ik ook balen. Mag het?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ken ook een mooie half bloed meisje, heel lief, maar ze valt niet op negers.Was wel kut om te horen.
In vredesnaam, waarom?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ik iemand kende die op enkel aziatisch zou vallen ipv oerhollands, dan zou ik ook balen. Mag het?
Ik val liever ook niet op negers, ze pakken zo je portemonnee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, opzich kan ik het wel snappen van schenkstroop. Je hoort heel vaak meisjes zeggen dat ze niet op Chinezen/Aziaten vallen, dat moet niet goed zijn voor de ego van een Chinees.
Ik ken ook een mooie half bloed meisje, heel lief, maar ze valt niet op negers.Was wel kut om te horen.
Wel in mijn geval wilde ik toen voor dat meisje gaan, maar dat feestje was zo afgelopen. Verder neem ik het niet echt persoonlijk, want ik weet dat er andere meisjes zullen zijn die er niet op zouden vallen.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:02 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Ik val liever ook niet op negers, ze pakken zo je portemonnee.
Ooit aan gedacht om je onder behandeling te stellen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:02 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Ik val liever ook niet op negers, ze pakken zo je portemonnee.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, opzich kan ik het wel snappen van schenkstroop. Je hoort heel vaak meisjes zeggen dat ze niet op Chinezen/Aziaten vallen, dat moet niet goed zijn voor de ego van een Chinees.
Dat is wel waar, ja. Maar voor 1 of andere reden wilt hij geen Chinees, of kent hij geen Chinees.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
Dan moet hij maar lekker naar China verhuizen. Het is nu eenmaal zo dat het merendeel van de mensheid op eigen 'soort' valt. De kans op succes is dus een stuk groter als hij zich in een groep gelijken bevindt.
Het ligt er maar net aan of diegenen wel in jouw smaakcategorie passen dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wel in mijn geval wilde ik toen voor dat meisje gaan, maar dat feestje was zo afgelopen. Verder neem ik het niet echt persoonlijk, want ik weet dat er andere meisjes zullen zijn die er niet op zouden vallen.
Maar stel dat je de hele tijd overal hoorde of las dat mensen niet voor jouw "soort" zou gaan. Dus denk niet aan alleen aan ras, maar bijvoorbeeld niet op mensen met je haar kleur, ofzo. Zou toch je zelfvertrouwen een beetje aantasten?
Ja, maar hoe moet dat dan met Schenkstroop? Want hij is alleen op deze wereld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
Dan moet hij maar lekker naar China verhuizen. Het is nu eenmaal zo dat het merendeel van de mensheid op eigen 'soort' valt. De kans op succes is dus een stuk groter als hij zich in een groep gelijken bevindt.
solliciteren naar een rolletje in Big Bang Theoryquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moet dat dan met Schenkstroop? Want hij is alleen op deze wereld.
Ja zo denk ik er ook over, maar kennelijk heeft Schenkie nooit die ego boost gekregen van mensen om zich heen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan of diegenen wel in jouw smaakcategorie passen dan.
In mijn geval bijvoorbeeld, ik heb het omgekeerde schoonheidsideaal (dikke ass, smalle taille en niet zulke grote tetten). Blanke jongens vallen niet zo snel voor mij (of laten dat gewoon niet zo snel merken, subtielere jachttechniek). Toeval wil dat ik niet zoveel heb met blanke jongens, maar voor die enkele blanke jongen die ik wel zie zitten zijn er toch 100 anderen dus waarom zou ik me daar druk over maken?
Schenkstroop geeft alles en iedereen de schuld behalve zichzelf. Niet geheel onherkenbaar. Maar Schenkstroop heeft nog nooit geleerd dat als je negativiteit geeft, dat dat ook het enige is dat je terugkrijgt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook over, maar kennelijk heeft Schenkie nooit die ego boost gekregen van mensen om zich heen.
Want ik focus ook alleen op mensen die mij volledig accepteren voor wie ik ben. Dus ik ga alleen om met mensen die mij waarderen en als iemand mij niet waardeer ga ik niet met hun om. Daardoor voel ik me niet snel onzeker over zulke kleine dingen.
Maar Schenkstroop heeft kennelijk niet die optie...
Dat moet je even uitleggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
wat valt er uit te leggen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat moet je even uitleggen.
Wat snap je er niet aan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat staat duidelijk dikgedrukt.
quote:
Denk omdat je weer vanuit je eigen referentie kader denkt. Ik ken genoeg Nederlandse vrouwen met een Indonesische man. Net zoals dat ik nog nooit een moslima met hoofddoek gezien heb met een Nederlandse blonde jongen, je ziet het niet maar is er waarschijnlijk wel of in andere vorm.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:51 schreef SolidasRock het volgende:
Dat mensen meer op hun eigen "soort" vallen valt reuze mee. Juist omdat ik een aziatische vriendin hebt kom ik steeds vaker blanke mannen met een aziatische vriendin tegen omdat ik er nu pas oplet. En het zijn er nogal wat. Een aziatische man met een blanke vrouw schiet me zo 1 2 3 niet echt binnen.
Omdat de meeste relaties binnen 1 soort blijven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
![]()
Waarom de kans op succes volgens jou groter is als hij zich in een groep met gelijken bevindt.
Dat wil ik weten.
Intelligente vrouwen zijn dus bang voor advocaten ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit, de minder slimme nemen gewoon een advocaat in de arm die dat voor ze regelt.
Nee, ik zie ook niet hoe en waarom je dat verband legt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:18 schreef Bankfurt het volgende:
Intelligente vrouwen zijn dus bang voor advocaten ?
Geheel waar idd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Schenkstroop geeft alles en iedereen de schuld behalve zichzelf. Niet geheel onherkenbaar. Maar Schenkstroop heeft nog nooit geleerd dat als je negativiteit geeft, dat dat ook het enige is dat je terugkrijgt.
vrouwen vallen op mannen die ze laat lachen heb ik gehoord... what went wrongquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:56 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik hoef me niet aangesproken te voelen, want ik ben een uiterst onintelligente vrouw. Mijn laatste soort-van-serieuze-date zei me op één van onze laatste dates: "ik ben veel intelligenter dan jij".Als het niet zo grappig was geweest had ik er vast om gejankt.
Ik kan regelmatig om "kritiek" lachen (alhoewel je dit niet echt zo kunt noemen, denk ik), maar dit was me een beetje teveel van het goede.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:00 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
vrouwen vallen op mannen die ze laat lachen heb ik gehoord... what went wrong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |