Het was de bedoeling dat Avey er op zou reagerenquote:
Sorry, daar ben ik veel te slim voor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:59 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat Avey er op zou reageren
Ja, en een beetje hersens heb je wel nodig met al die ingewikkelde keukenapparaten tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef VonHinten het volgende:
Slimme vrouwen kreunen zo intelligent
Een bijster slimme opmerkingquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:47 schreef Ripley het volgende:
Alleen jankhomo's zijn bang voor slimme vrouwen
Tjah, als ze nooit economie gehad heeft en een studie in de letteren doet..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
Zij wist echter geen link te trekken tussen het bijdrukken van geld en inflatie....
Ze had eco/maa op VWO gedaan en studeerde psychologie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Tjah, als ze nooit economie gehad heeft en een studie in de letteren doet..
Ik heb een beter plan, stuur ze maar bij mij langs danquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef Winamp het volgende:
Laat stoeipoes cupje D maar lekker verder lopen.
Een tip: blijf weg bij vrouwen die psychologie studeren. Dat zijn echt de ergste.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Ze had eco/maa op VWO gedaan en studeerde psychologie.
Daarnaast is de vergelijking van zo'n laag niveau dat je het antwoord wel moet weten als je tenminste weet wat inflatie is.
Vraag ff of ze een som met breuken willen oplossen ("Hoeveel is 3/4 maal 2/7?") en ze houden hun bek weerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:24 schreef jaha het volgende:
Schooljuffen die de hele tijd roepen dat je als en dan door elkaar gooit of d s en t s verkeert om in dyptd
Dude, je kent mijn huisgenote??quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:18 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Een tip: blijf weg bij vrouwen die psychologie studeren. Dat zijn echt de ergste.
Ze hebben altijd gelijk, maar weten over geen enkel onderwerp iets zinnigs te vertellen. En als je er ruzie mee krijgt om iets banaals, dan hebben zij altijd gelijk want "ze studeren psychologie".
Het ene hoeft het andere niet uit te sluitenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef Winamp het volgende:
Ik kan me eigelijk niks mooier voorstellen dan een leuk meisje met een goed stel hersenen en mentaliteit.
Laat stoeipoes cupje D maar lekker verder lopen.
Haha, is maatschappelijke werkster wel goed?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:18 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Een tip: blijf weg bij vrouwen die psychologie studeren. Dat zijn echt de ergste.
Ze hebben altijd gelijk, maar weten over geen enkel onderwerp iets zinnigs te vertellen. En als je er ruzie mee krijgt om iets banaals, dan hebben zij altijd gelijk want "ze studeren psychologie".
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
vrouwen die psychologie studeren zijn niet dom ...
Wat een onzin. Ik ben een echte alfa: één jaar economie gehad en examen gedaan in zes talen en aardrijkskunde (toen kon dat nog, godzijdankquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Tjah, als ze nooit economie gehad heeft en een studie in de letteren doet..
Nou, vertel op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:05 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben een echte alfa: één jaar economie gehad en examen gedaan in zes talen en aardrijkskunde (toen kon dat nog, godzijdank) en zelfs ik weet de link tussen het bijdrukken van geld en inflatie. Dat is iets wat je met een beetje logisch verstand kunt beredeneren.
Als er meer geld is, wordt 't minder waard.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nou, vertel op.
Ik wil wel eens weten hoe intelligent jij bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |