Geldt overigens niet alleen voor mannen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef Garisson72 het volgende:
Mannen zijn bang voor intelligente vrouwen omdat dan zo pijnlijk duidelijk wordt hoe niet-intelligent zij zelf precies zijn. Was dat nou zo moeilijk?
Dit gaat overigens alleen op voor de mannen voor wie het leven één grote wedijver is, uiteraard.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:18 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn vriendin is zeer intelligent (niet dat ik dom ben) en verdient ook nog eens veel meer dan mij maar daar zit ik totaal niet mee. Ze heeft ook nooit gedaan alsof ze daarom beter is dan mij. We zijn elkaars gelijke.
Ze moet slimmer zijn én meer verdienen om uberhaupt gelijk aan een man te zijn, jeweetz.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:36 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Nee, dat zijn jullie niet. Zij is slimmer en verdient meer.
bang of/ hebben een geheim 2e leven kortom ze kunnen de intteligente chick niks wijsmakenquote:
Dit geloof ik nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 04:14 schreef Kubus. het volgende:
We moeten ze wel onder de duim kunnen houden he,
Zo zei ik tegen mijn 15 jarige blonde buurmeisje
Hé [NAAM], Wist je dat zombies uit een moeras komen in Amerika?
- OMG! Echt waar! Oh my gosh man!
Je toetsenbord is stuk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 04:19 schreef Neleos het volgende:
Intiligente vrouwen haha. Ja hoor.'Das net zoeits als ergens bang zijn voot iets dat egeinlijnk niet eens bestaat haha!!
Kranetman jonge!! Scherp opgelet. met mijn toetsenbird us niks mis vriend, volgensm ij lees je de letters niet helemaal merr helder haha, maar maakt niet uyr verder hoorquote:
Neem er anders nog eentjequote:Op donderdag 29 juli 2010 04:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kranetman jonge!! Scherp opgelet. met mijn toetsenbird us niks mis vriend, volgensm ij lees je de letters niet helemaal merr helder haha, maar maakt niet uyr verder hoor
Als jij iedere dag van je leven zinnen in perfect ABN maakt zonder spelfouten dan mag je kritiek hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:54 schreef Avey het volgende:
[..]Zeggen dat je niet dom bent maar vervolgens wel twee keer achter elkaar dezelfde fout maken.
Nee hoor. Als jij een domme fout maakt is dat jouw fout, niet de mijnequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:30 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als jij iedere dag van je leven zinnen in perfect ABN maakt zonder spelfouten dan mag je kritiek hebben.
Geen dank. Ik heb overigens zin in een broodje...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee hoor. Als jij een domme fout maakt dan is dat jouw fout, niet de mijne
Jij maakt ook wel eens domme fouten zoals ieder ander mens dus wie ben jij om mij te bekritiseren als ik het doe? Of heb je het misschien nodig om je beter te voelen over jezelf?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee hoor. Als jij een domme fout maakt is dat jouw fout, niet de mijne
Het gaat om de ironie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:45 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Jij maakt ook wel eens domme fouten zoals ieder ander mens dus wie ben jij om mij te bekritiseren als ik het doe? Of heb je het misschien nodig om je beter te voelen over jezelf?
Zfels de meset intelligente msenen mkaen wel enes sepltoufen. Dat jij het nodig vind om lkeker veilig ahcter je mnoitor daoraver te zeiken zegt meer oevr jou dan oevr mij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Het gaat om de ironie.
Ik maak ook wel eens fouten maar ik maak dan ook geen claims over mijn intelligentie.
Ja, het zegt dat ik slimmer ben dan jijquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zfels de meset intelligente msenen mkaen wel enes sepltoufen. Dat jij het nodig vind om lkeker veilig ahcter je mnoitor daoraver te zeiken zegt meer oevr jou dan oevr mij.
Je hebt helemaal gelijk, je bent veeeeeel slimmer dan mij. En weet je wat? Ik geef je ook het laatste woord. Ik hoop dat je er gelukkig van word.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, het zegt dat ik slimmer ben dan jij
Dan ik. Wordt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:05 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, je bent veeeeeel slimmer dan mij. En weet je wat? Ik geef je ook het laatste woord. Ik hoop dat je er gelukkig van word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |