Omdat ouders en zelfstandig zijn en eigen dingen fixen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik gek? Maar ik heb alles nog hier. Waarom zou ik weggaan?
Mensen die geen schijt aan hun ouders hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat ouders en zelfstandig zijn en eigen dingen fixen.![]()
Wat een crap.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die geen schijt aan hun ouders hebben
Mensen die niet in staat zijn normaal met zijn/haar ouders te communicerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Waar slaat dat op danquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen die niet in staat zijn normaal met zijn/haar ouders te communiceren.
Kanker op.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je per sé schijt aan je ouders moet hebben om op jezelf te gaan wonen? Ik wil komend jaar ook samen gaan wonen, maar ik ben nou al helemaal niet het persoon dat om 6 uur 's ochtends dronken thuiskomt. Ik zal het je sterker vertellen, ik ben nooit dronken en drink amper alcohol.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik luister totaal niet naar mn ouders en doe gewoon lekker wat ik zelf wilen ik kan prima voor mezelf zorgen, kook bijna elke dag, doe regelmatig de was enz..
Maar ik ben dan ook niet bepaald een extreem figuur die om 6 uur 's ochtends gillend en brullend dronken thuis komt zetten en vervolgens de hele badkamer volkotst.
Dat het de grootste onzin is dat je 'schijt aan je ouders' moet hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waar slaat dat op dan![]()
Ik kan prima met mijn ouders overweg, ik regel gewoon thuis al mijn zaakjes zelf en ze moeten zich niet met mijn dingen bemoeien
Nounou, goed van jequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik luister totaal niet naar mn ouders en doe gewoon lekker wat ik zelf wilen ik kan prima voor mezelf zorgen, kook bijna elke dag, doe regelmatig de was enz..
Wie wel dan?quote:Maar ik ben dan ook niet bepaald een extreem figuur die om 6 uur 's ochtends gillend en brullend dronken thuis komt zetten en vervolgens de hele badkamer volkotst.
WTF.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?
Maar ik ben dan ook niet bepaald een extreem figuur die om 6 uur 's ochtends gillend en brullend dronken thuis komt zetten en vervolgens de hele badkamer volkotst.
KEIVET JONGUH om het dan maar meteen op zijn Brabants te doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die het stoer/tof/leuk/cool/gaaf/vet* vinden om schijt aan je ouders te hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* doorhalen wat nvt is
Ik wil geen Brabander zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
KEIVET JONGUH om het dan maar meteen op zijn Brabants te doen.
Hoezo, het is toch stoer om niet te luisteren naar je ouders en dat vervolgens tegen iedereen te vertellen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die het stoer/tof/leuk/cool/gaaf/vet* vinden om schijt aan je ouders te hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* doorhalen wat nvt is
Ik bedoelde het als je thuis woonde en weg wilt gaan om van je ouders te ontsnappenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je per sé schijt aan je ouders moet hebben om op jezelf te gaan wonen? Ik wil komend jaar ook samen gaan wonen, maar ik ben nou al helemaal niet het persoon dat om 6 uur 's ochtends dronken thuiskomt. Ik zal het je sterker vertellen, ik ben nooit dronken en drink amper alcohol.
Ja en dan kan je dus opkankeren wat mij betreft want niet iedereen heeft zo'n geweldige band met z'n ouders.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als je thuis woonde en weg wilt gaan om van je ouders te ontsnappen
Mensen die stoer willen zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch stoer om niet te luisteren naar je ouders en dat vervolgens tegen iedereen te vertellen?
Ontsnappenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als je thuis woonde en weg wilt gaan om van je ouders te ontsnappen
Stom.quote:
Ja, want dat zegt Noortje ook echt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Awww waarom?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:30 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ben bang dat het verkeerd afloopt.
Vooral lastig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Stom.
[..]
Ja, want dat zegt Noortje ook echt.
Niet zeuren anders ga ik je slaan als je in Eindhoven woont.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh HJ, het is per se. Zonder accent aigu.
Daarom moet je gewoon schijt aan ze hebben.. laten zien dat je je eigen zooi wil regelen en daar hoef je niet perse t huis voor uit..quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en dan kan je dus opkankeren wat mij betreft want niet iedereen heeft zo'n geweldige band met z'n ouders.
Nou, m'n pa wil ik soms wel ontvluchten hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vooral lastig.
Ja natuurlijk! Iedereen z'n ouders ontvluchten.
Ik heb schijt aan mijn vader.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon schijt aan ze hebben.. laten zien dat je je eigen zooi wil regelen en daar hoef je niet perse t huis voor uit..
Maar wel respect voor ze hebben uiteraard
Dude, je weet niet waar je over praat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon schijt aan ze hebben.. laten zien dat je je eigen zooi wil regelen en daar hoef je niet perse t huis voor uit..
Oke, ik zal tot mijn 40e thuis blijven wonen terwijl ik al getrouwd ben. Bedoel je dat? Wtf slaat dat nou op?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat hij zichzelf wel heeft bewezen als de grootste bosmongool die hier rondloopt en dan tel ik Renesite en Zuurkool mee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom word ik altijd zo pissig van dat soort mensen dat ik er bijna van moet janken?
Ja maar, nee, nog maar niet. Lijkt mij nog geen slim plan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat ouders en zelfstandig zijn en eigen dingen fixen.![]()
Héy.quote:
Oké.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar, nee, nog maar niet. Lijkt mij nog geen slim plan.
Oja hij stemt ook nog PVV hè?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat hij zichzelf wel heeft bewezen als de grootste bosmongool die hier rondloopt en dan tel ik Renesite en Zuurkool mee.
Ja.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet je daar nog "hey" op gaan roepen?
Geen idee, toen was ik nog niet in het topic.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Oja hij stemt ook nog PVV hè?
Wat jij wilquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat hij zichzelf wel heeft bewezen als de grootste bosmongool die hier rondloopt en dan tel ik Renesite en Zuurkool mee.
Nou, bij dezen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, toen was ik nog niet in het topic.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik houd van Robert Pattinson.Ik wil met hem trouwen.
Laat je eens beter informeren. De Nederlanders die in de gevangenis zitten hebben namelijk allemaal zware vergrijpen gepleegd zoals moorden en verkrachtingen, terwijl "buitenlanders" meestal voor lichte vergrijpen zitten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef xyzyx het volgende:
Pvv![]()
Beter als die loeders die pvda gaan stemmen met die randebiele ideeën en ideologie.
Laatst nog opsporing verzocht gekeken, waren allemaal buitenlanders en 1 Nederlander.
Zet je toch aan het denken of niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, je hebt jezelf al wel genoeg belachelijk gemaakt. Begin hier maar niet over.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef xyzyx het volgende:
Pvv![]()
Beter als die loeders die pvda gaan stemmen met die randebiele ideeën en ideologie.
Laatst nog opsporing verzocht gekeken, waren allemaal buitenlanders en 1 Nederlander.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vriendin van mij is verkracht door zo'n smerige neger toen ze 12 was en die kerel was 18 en naderhand kreeg ze een pistool tegen haar hoofd dat ze het niet ging doorvertellen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Laat je eens beter informeren. De Nederlanders die in de gevangenis zitten hebben namelijk allemaal zware vergrijpen gepleegd zoals moorden en verkrachtingen, terwijl "buitenlanders" meestal voor lichte vergrijpen zitten.
Oke en dat spreekt voor alle buitenlanders in Nederland. Oke jongen, blijf zo maar denken, dan kom je er wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is verkracht door zo'n smerige neger toen ze 12 was en die kerel was 18 en naderhand kreeg ze een pistool tegen haar hoofd dat ze het niet ging doorvertellen.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke en dat spreekt voor alle buitenlanders in Nederland. Oke jongen, blijf zo maar denken, dan kom je er wel.
Jawel.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef xyzyx het volgende:
Pvv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg dat t allemaal buitenlanders op opsporing verzocht waren.quote:
Volgens mij is die best tof.quote:
Je zal er ongetwijfeld niet heel anders over denken, dat spreekt namelijk wel uit je posts.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zeg dat t allemaal buitenlanders op opsporing verzocht waren.
Niet dat alle buitenlanders op opsporing verzocht waren.
Kansloze opmerking die nergens op slaat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die PVV stemmen kunnen doorgaans niet denken.
Jawel. Mensen met enigszins intelligentie kijken door zijn goede mediavoorkomen heen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kansloze opmerking die nergens op slaat.
Toch al heel lang?quote:
Nog niet zo heel lang, die had ik als cadeautje voor mijn verjaardag gekocht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel. Mensen met enigszins intelligentie kijken door zijn goede mediavoorkomen heen.
[..]
Toch al heel lang?
Nee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je zal er ongetwijfeld niet heel anders over denken, dat spreekt namelijk wel uit je posts.
Ja gek hè, dat dat percentage hoger is als er een kleinere groep in Nederland woont dan Nederlanders zelf. Trouwens, het is maar een heel klein percentage dat het verkloot voor de groep.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee.
Ik ken zat buitenlanders die niemand kwaad doen en prima lui zijn om mee om te gaan, veel mensen zijn ook verbaasd als ik zeg dat ik pvv gestemd heb.
Maar er zijn ook ontzettend veel buitenlanders die hier in Nederland aan het etteren zijn en dat percentage is veel hoger als bij de autochtone bevolking...
Oh haha. Nicee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang, die had ik als cadeautje voor mijn verjaardag gekocht.
Je spreekt jezelf tegen, waaruit maar weer blijkt hoe niet intelligent je bent.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee.
Ik ken zat buitenlanders die niemand kwaad doen en prima lui zijn om mee om te gaan, veel mensen zijn ook verbaasd als ik zeg dat ik pvv gestemd heb.
Maar er zijn ook ontzettend veel buitenlanders die hier in Nederland aan het etteren zijn en dat percentage is veel hoger als bij de autochtone bevolking...
Mensen met enige intelligentie realiseren dat als er nu niet wat gedaan wordt aan die marrokaanse jeugd dat het allemaal steeds erger wordt en dat op een gegeven moment die hele groep gewoon verloederd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel. Mensen met enigszins intelligentie kijken door zijn goede mediavoorkomen heen.
[..]
Toch al heel lang?
Ja en Geert Wilders is het antwoord daarop.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen met enige intelligentie realiseren dat als er nu niet wat gedaan wordt aan die marrokaanse jeugd dat het allemaal steeds erger wordt en dat op een gegeven moment die hele groep gewoon verloederd.
Hmwa. Dat kleine percentage groeit wel. Maar nog is het wel een minderheid inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja gek hè, dat dat percentage hoger is als er een kleinere groep in Nederland woont dan Nederlanders zelf. Trouwens, het is maar een heel klein percentage dat het verkloot voor de groep.
Stel het zou zo al zijn, denk je echt dat Wilders dat op kan lossen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen met enige intelligentie realiseren dat als er nu niet wat gedaan wordt aan die marrokaanse jeugd dat het allemaal steeds erger wordt en dat op een gegeven moment die hele groep gewoon verloederd.
Dat is ook niet gek als er steeds meer buitenlanders in Nederland komen wonen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmwa. Dat kleine percentage groeit wel. Maar nog is het wel een minderheid inderdaad.
Klopt, maar ook relatief groeit het percentage. Dus 100 man 15 criminelen, 200 man 35 criminelen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is ook niet gek als er steeds meer buitenlanders in Nederland komen wonen.
Wtf welke.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil een boek kopen van 99 euro.
Ja, en die moeten keihard aangepakt worden.. Daarna zijn mensen zoals Wilders ook niet meer nodigquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja gek hè, dat dat percentage hoger is als er een kleinere groep in Nederland woont dan Nederlanders zelf. Trouwens, het is maar een heel klein percentage dat het verkloot voor de groep.
Oke, maar toch is Geert WIlders daar niet het antwoord op.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar ook relatief groeit het percentage. Dus 100 man 15 criminelen, 200 man 35 criminelen bijvoorbeeld.
Ja, want Wilders' plan om die allochtonen aan te pakken is wel heel goed.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, en die moeten keihard aangepakt worden.. Daarna zijn mensen zoals Wilders ook niet meer nodig![]()
En dan niet alleen een beetje thee gaan drinken en trots zeggen dat de veiligheid daardoor verbeterd..
Buitenlanders die hier met goede wil komen om hard te werken voor hun centen![]()
Uitkerings trekkers (ongeacht herkomst)![]()
Buitenlanders die hier komen en gaan etteren![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat Wilders opdondert...quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, en die moeten keihard aangepakt worden.. Daarna zijn mensen zoals Wilders ook niet meer nodig![]()
En dan niet alleen een beetje thee gaan drinken en trots zeggen dat de veiligheid daardoor verbeterd..
Buitenlanders die hier met goede wil komen om hard te werken voor hun centen![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen als Wilders zijn nodig in de oppositie maar niet in de coalitie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, maar toch is Geert WIlders daar niet het antwoord op.
Wel duur voor wat fototjes.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Fotoboek van Helmut Newton, supermooi.
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Conclusie; Wilders heeft een raar kapsel.
Ik vind 't duur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's een vrij normale prijs voor zo'n boek hoor!
Hoe groot is zo'n boek? Qua foto's of bladzijdes?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's een vrij normale prijs voor zo'n boek hoor!
Geen idee, maar hij ontkent het probleem ieder geval niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stel het zou zo al zijn, denk je echt dat Wilders dat op kan lossen?
ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben sowieso tegen uiting van geloof in publieke functies.
ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
GODVERRR HOERENKUTVLIEG STERF EEN PIJNLIJKE DOOD IK GA JE VERMOORDEN NOH
Veel mensen stemmen op hem omdat ze bang zijn voor de toenemende invloed van moslims, deels omdat er zo'n hoog percentage mensen tussen zit die komen om te etteren..quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wie zegt dat Wilders opdondert...
...
...
...
Catalonië inderdaad. Werd ook wel eens tijd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Stierenvechten verboden in Spaanse provincie oid.
Ja die. Idd maar het is wel een begin.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Catalonië inderdaad. Werd ook wel eens tijd.
Hihi, ik zag blote tietjes.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.taschen.com/pa(...)mut_newtons_sumo.htm
50 x 70 cm
ja, catalonië, daar ga ik heen over anderhalve weekquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Stierenvechten verboden in Spaanse provincie oid.
sorry dat ik het zeg, maar het ziet er in mijn ogen ongelofelijk saai uit zegquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.taschen.com/pa(...)mut_newtons_sumo.htm
50 x 70 cm
Beter dat ze het in Navarra ook maar meteen doorvoeren, daar is het twee weken lang feest ieder jaar met die stieren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die. Idd maar het is wel een begin.
jij ben dan ook nog pas 14, op die leeftijd had ik ook nog geen interesse voor "volwassen" onderwerpenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:05 schreef Aapvis het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar het ziet er in mijn ogen ongelofelijk saai uit zeg
Klopt.. Alleen ik denk dat er niet veel meer opties over zijn als VVD CDA en PVV..quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mensen als Wilders zijn nodig in de oppositie maar niet in de coalitie.
Ik zeg niet dat ik het niet zou uitgeven, ik zeg alleen dat ik het duur vind. Ik vind mijn zonnebril ook duur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel 130 euro uitgeven aan een zonnebril maar niet aan een prachtig boek.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:05 schreef Aapvis het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar het ziet er in mijn ogen ongelofelijk saai uit zeg
Plus ik ben fotografie/kunstverslaafd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
jij ben dan ook nog pas 14, op die leeftijd had ik ook nog geen interesse voor "volwassen" onderwerpen
Woew en jij bent hoe oud?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
jij ben dan ook nog pas 14, op die leeftijd had ik ook nog geen interesse voor "volwassen" onderwerpen
mijn zonnebril was 15 euro, en meer ga ik er ook écht niet aan uitgevenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet zou uitgeven, ik zeg alleen dat ik het duur vind. Ik vind mijn zonnebril ook duur.
Ik vind het zonde hoor, das een oude traditie daar en dan gaat iedereen zitten zeiken dat het dier onvriendelijk isquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die. Idd maar het is wel een begin.
Ja. Maar je krijgt dan wel een boekensteun erbij.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef Zeroku het volgende:
Noor, wtf. Klopt het dat als er een handtekening van Newton en een nummer instaat het 10.000 euro is en anders maar 99?
Ik wil geen CDA in de coalitie. Flikker op met je CDA.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Klopt.. Alleen ik denk dat er niet veel meer opties over zijn als VVD CDA en PVV..
Maar ik denk dat de VVD en CDA wilders wel in bedwang houden maar ze zullen toch wel naar zijn ideeën moeten luisteren en hopelijk erkennen die 2 partijen dan ook dat er wel degelijk wat gedaan moet worden aan de islamitische jeugd van tegenwoordig![]()
Wilders moet sowieso geen premier worden
doen ze dat niet gewoon met een stempel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja. Maar je krijgt dan wel een boekensteun erbij.
Ik wil je rolmodel niet meer zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik vind het zonde hoor, das een oude traditie daar en dan gaat iedereen zitten zeiken dat het dier onvriendelijk is
Bijna 15 hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Oke dat kan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
mijn zonnebril was 15 euro, en meer ga ik er ook écht niet aan uitgeven
Hmm, okéquote:
Gast, denk je dat die stieren dat leuk vinden? Helemaal opgefokt worden en door loeidrukke straten helemaal verdrukt rondracen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik vind het zonde hoor, das een oude traditie daar en dan gaat iedereen zitten zeiken dat het dier onvriendelijk is
Hetzelfde als met Hyves, geen zakquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef DeLuna het volgende:
Wat kan je eigenlijk allemaal met Facebook?
daarom zit ik ook in pubquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil je rolmodel niet meer zijn.
Wat denk je zelf voor die prijs?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
doen ze dat niet gewoon met een stempel?
http://www.dumpert.nl/mediabase/1046961/d15b1d19/farmville.htmlquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, oké.
[..]
Gast, denk je dat die stieren dat leuk vinden? Helemaal opgefokt worden en door loeidrukke straten helemaal verdrukt rondracen?
[..]
Hetzelfde als met Hyves, geen zak. Alhoewel je met FB wat grappige spellen hebt als FarmVille enzo.
idd, ze kunnen het beter op zijn amerikaans doen, lekker 3 partijenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Flikker op met je politiek.
Er zijn veeeeeeeeeeeeeeeels te veel partijen en dat werkt voor geen METER.
Ik realiseer mij nu pas hoe zielig mijn Tapfish voor de Iphone eigenlijk is. Weet je wat? Ik laat die kudt vissen lekker dood gaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/1046961/d15b1d19/farmville.html
Want ik heb dat nu zo gelinkt met die nieuwe MSN, maar da's wel handig. Alleen dat moet er natuurlijk voor mij wel wat te melden zijn op Facebook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, oké.
[..]
Gast, denk je dat die stieren dat leuk vinden? Helemaal opgefokt worden en door loeidrukke straten helemaal verdrukt rondracen?
[..]
Hetzelfde als met Hyves, geen zak. Alhoewel je met FB wat grappige spellen hebt als FarmVille enzo.
zou zomaar kunnen, zat oplichters in de wereldquote:
Denkje dat die kippen het leuk vinden om in een hokje van 10 bij 10 cm te staan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, oké.
[..]
[..]
Daar hebben ze meer partijen hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
idd, ze kunnen het beter op zijn amerikaans doen, lekker 3 partijen
Fucking lelijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Noor ik was naar die Twilight marathon enzo hè. En toen kwam Eclipse en toen ging Jacob (de weerwolf) zijn shirt uittrekken en al die wijven in de bios: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!"
Dit is Jacob btw zonder shirt:
[ afbeelding ]
Hij is ook al uitverkocht zag ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij is ook dood volgens mij, nog bijzonderder.
Maar hij heeft zo'n babyfacequote:Op woensdag 28 juli 2010 13:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Noor ik was naar die Twilight marathon enzo hè. En toen kwam Eclipse en toen ging Jacob (de weerwolf) zijn shirt uittrekken en al die wijven in de bios: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!"
Dit is Jacob btw zonder shirt:
[ afbeelding ]
Haha, ik vind hem niet lelijk ofzo maar om dan "AAAAAAAAAAAH" te gaan krijsen door de bios vond ik te ver gaan.quote:
Hij is ook pas 15 ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maar hij heeft zo'n babyface
Zie z'n heupen, wtfquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, ik vind hem niet lelijk ofzo maar om dan "AAAAAAAAAAAH" te gaan krijsen door de bios vond ik te ver gaan.
sorry hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar hebben ze meer partijen hoor.Alleen zijn er 2 overheersende.
Ik ook niet.. had het liefst VVD, PVV en SP zijn, alleen die hebben geen meerderheid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil geen CDA in de coalitie. Flikker op met je CDA.
D66.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ook niet.. had het liefst VVD, PVV en SP zijn, alleen die hebben geen meerderheid.
Problemen die wilders vastgesteld heeft oplossen met een linkse oplossing maar als het onhandelbaar is met rechtsen baas Mark als premier
Alleen geen van die linkse partijen wil überhaupt ook maar er aan denken dat het percentage criminaliteit onder allochtonen hoger is als onder autochtonen laat staan er wat aan doen want dat zou discriminatie zijn![]()
en ook gewoon door blijven filmenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is ook al uitverkocht zag ik.
Echt: http://www.dumpert.nl/med(...)apjes_zijn_leuk.html
Meesterlijke grap
PVV en de SP. Dat zal inderdaad wel werken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ook niet.. had het liefst VVD, PVV en SP zijn, alleen die hebben geen meerderheid.
Problemen die wilders vastgesteld heeft oplossen met een linkse oplossing maar als het onhandelbaar is met rechtsen baas Mark als premier
Alleen geen van die linkse partijen wil überhaupt ook maar er aan denken dat het percentage criminaliteit onder allochtonen hoger is als onder autochtonen laat staan er wat aan doen want dat zou discriminatie zijn![]()
Echt hee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
PVV en de SP. Dat zal inderdaad wel werken.
Ja jij valt op vage types.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh.Ik vind z'n hoofd ook niet mooi.
Toch denken die op heel veel punten hetzelfde.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
PVV en de SP. Dat zal inderdaad wel werken.
quote:
Inderdaad hij had eerst zorgvuldig zijn camera in moeten pakkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:13 schreef tubacloud het volgende:
[..]
en ook gewoon door blijven filmenen niet proberen zelf achter het stuur te kruipen
die was wel heel slecht gejatquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:15 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Inderdaad hij had eerst zorgvuldig zijn camera in moeten pakken
PVVquote:De SP wordt gekenmerkt door een sterke nadruk op buitenparlementair activisme,[24] dat onder andere vorm krijgt als kosteloze sociale dienstverlening (bijvoorbeeld hulp aan minima bij het aanvragen van subsidies, hulp aan voedselbanken in samenwerking met verschillende kerken, benevens hulp aan ouderen bij het invullen van hun belastingformulieren e.d.), publieksacties op specifieke (beleids-)onderwerpen, demonstraties en soms zelfs kraken. Binnen de SP geldt het adagium geen fractie zonder actie: volksvertegenwoordigers moeten zich ook "op straat" laten zien. Een relatief groot deel van de leden is actief, hetzij in de voorgenoemde bezigheden, hetzij met het bezorgen van het partijblad of het voeren van campagnes.
quote:Misdaad en straf
# Kraakverbod[19]
Pechtoldquote:
Jimbo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jimbo was trouwens wel een enorme uitzondering op mijn rijtje.
Daarom.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Toch denken die op heel veel punten hetzelfde.
Dat is een beetje triest hoor. Terugkomen op bepaalde standpunten NA de verkiezingen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom.
En Wilders moet dan matigen met zijn ideeën en de sp zal dan moeten toegeven dat er wat gedaan moet worden aan sommige allochtonen in Nederland.
"je bent ingelogd als sadfkasdhfd"quote:
geen zin geloof me of geloof me niet boeit mij geen holquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:21 schreef tubacloud het volgende:
[..]
"je bent ingelogd als sadfkasdhfd"
Net alsof hij dat doet, denk eens naaaaaaaaaaaaaaaaaaaa FFS.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom.
En Wilders moet dan matigen met zijn ideeën en de sp zal dan moeten toegeven dat er wat gedaan moet worden aan sommige allochtonen in Nederland.
Doe maar in de klaagbak vragenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom krijg je zoveel post als je gaat studeren?
Omdat alles helder moet zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waar zeg ik dat hij het zou doen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Net alsof hij dat doet, denk eens naaaaaaaaaaaaaaaaaaaa FFS.
Ik kan een papierwinkel beginnen hier.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voetbalquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef Zeroku het volgende:
FOK! Voetbalmanager 2010/2011 van start
Spam.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef Zeroku het volgende:
FOK! Voetbalmanager 2010/2011 van start
Spam.
Behalve aan je pik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:48 schreef Aapvis het volgende:
[..]
voetbal zuigt inderdaad van alle kanten
Daarom paardrijdenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:48 schreef Aapvis het volgende:
[..]
voetbal zuigt inderdaad van alle kanten
Heul welquote:
/care Ik zoek geen meiden op paarden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heul wel
Weet je hoeveel mooie meiden op paardrijden zitten
Wat is er mis met meiden die paardrijden?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
/care Ik zoek geen meiden op paarden.
Anky.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heul wel
Weet je hoeveel mooie meiden op paardrijden zitten
Ze heeft het gebit van haar paarden overgenomen.quote:
Ik hou niet van paardrijden, wat een kutsport.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is er mis met meiden die paardrijden?![]()
+ je kunt tenminste samen gaan paardrijden, naar de bios of film kijken ofzo is ook zo afgezaagd elke keer
Tiefstraal nou eens op met je oneliners en 80 keer emo.gif erachter te flikkeren.quote:
Tja, smaken verschillenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou niet van paardrijden, wat een kutsport.Dus dat is ook niet leuk als date.
Neequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tiefstraal nou eens op met je oneliners en 80 keer emo.gif erachter te flikkeren.
Wat is jouw ideale date dan?quote:
Pics?quote:
Jouw mama.quote:
quote:
GMTA.quote:
Paardrijden is tof.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hou niet van paardrijden, wat een kutsport.Dus dat is ook niet leuk als date.
Zijn we t toch ergens over eensquote:
Ik zit op paardrijden, ik ben geen dierenactivistquote:
quote:Aantal verdachten van misdrijven in Nederland per 1000 inwoners in 2007.
Angola 71
Antillen en Aruba 69
Dominicaanse Republiek 63
Somalië 61
Marokko 59
Tunesië 59
Sierra Leone 58
Congo (DR) 54
Algerije 51
Kaapverdië 50
Suriname 48
Irak 43
Nigeria 42
Iran 39
Egypte 37
Libanon 37
Ethiopië 36
Soedan 36
Turkije 36
Afghanistan 35
Guyana 35
(Voormalig) Joegoslavië 34
Colombia 33
Ghana 32
Overig niet-westerse allochtoon 32
Allochtoon 30 (totaal)
Chili 30
Pakistan 30
(Voormalig) Sovjet-Unie 29
Syrië 28
Australië 24
Portugal 24
Nieuw-Zeeland 23
Sri Lanka 23
Griekenland 22
Italië 22
Vietnam 22
Brazilië 20
Bulgarije 19
Ierland 19
Spanje 19
Venezuela 19
Canada 18
India 18
Polen 18
Roemenië 17
Frankrijk 16
(Voormalig) Tsjecho-Slowakije 16
Verenigd Koninkrijk 16
Israël 15
Zuid-Afrika 15
Overig westerse allochtoon 15
België 14
Hongarije 14
Peru 14
Verenigde Staten van Amerika 14
Argentinië 13
Indonesië 13
Oostenrijk 13
Thailand 13
Autochtoon 12
Filippijnen 12
Maleisië 12
Singapore 12
China 11
Duitsland 11
Hongkong 11
Noorwegen 11
Zwitserland 11
Denemarken 10
Zuid-Korea 8
Zweden 8
Japan 5
okee danquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zit op paardrijden, ik ben geen dierenactivist![]()
In kroketten zit ook paardenvlees en die smaken mij ook prima
/carequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, zwemmen is ook niet tof. En nu?Damn.
Boeiend.
Nederlanders zelf staan er niet tussen of kijk ik verkeerd?quote:
Nee, ik mag paardrijden dan haten, ik ga geen paarden eten Zo ben ik nou ook weer nietquote:
Laat maar al gevonden, zat naar Nederlander te zoekenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nederlanders zelf staan er niet tussen of kijk ik verkeerd?![]()
Waar heb je gevonden trouwens? Kon zelf nergens zo'n tabelletje vinden
Ik eet ook paardenvlees hoor en ik heb 5,5 jaar paard gereden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik mag paardrijden dan haten, ik ga geen paarden eten Zo ben ik nou ook weer niet
Zo bedoel ik het niet. Mja. Oke.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik eet ook paardenvlees hoor en ik heb 5,5 jaar paard gereden.
Dan zet het er duidelijk neer. Nu komt het net over dat je paarden zou eten omdat je paardrijden haat.quote:
Dat zou ik dus juist niet doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan zet het er duidelijk neer. Nu komt het net over dat je paarden zou eten omdat je paardrijden haat.
Kroketten zijn lekker tochquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zou ik dus juist niet doen.Ik zou eten omdat het lekker is, niet omdat ik ze haat.
Jimbo in cijfers.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een hangslot met cijfercode gekregen van mams. Moet ik alleen even bedenken welke code ik ga doen.
000000000quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een hangslot met cijfercode gekregen van mams. Moet ik alleen even bedenken welke code ik ga doen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kroketten zijn lekker toch![]()
Als ze mijn paard er maar niet in stoppen
Ja daarom.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kroketten zijn lekker toch![]()
Als ze mijn paard er maar niet in stoppen
1337quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:55 schreef Schieganger het volgende:
Blugh, wat voor idioten volgen mij op twitter
Je hebt het toch niet over dat cijferslot?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
FIJN dat ding doet het niet.Ik wacht nog eens drie uur op mijn moeder.
het is mijn exquote:Op woensdag 28 juli 2010 04:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ACh, misschien is die verliefd op je. Heb je toevallig nog random jongens geneukt die je slecht behandelen? If so, dan weet je het!
Moeilijk he, zo'n cijferslotquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
FIJN dat ding doet het niet.Ik wacht nog eens drie uur op mijn moeder.
Jawel. En die van mijn moeder werkt wel en ik word echt gestoord van dat mens.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over dat cijferslot?
Maakt dat uit? Zolang jij maar geen idioten volgt is er niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:55 schreef Schieganger het volgende:
Blugh, wat voor idioten volgen mij op twitter
nee hoor, ik had eerst ook een cijferslot, die dingen zijn gewoon kutquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb net mijn gymnasium afgerond, denk je echt dat ik achterlijk ben?
waarom maak je er dan zo'n opmerking opquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:05 schreef Aapvis het volgende:
[..]
nee hoor, ik had eerst ook een cijferslot, die dingen zijn gewoon kut
Dierenmishandelaar!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik was helemaal vergeten het hondje van mijn zus af te drogen nadat hij had gezwommen.![]()
Komt er ineens zo'n rillend hoopje voorbij lopen in de huiskamer.
omdat ik 14 benquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
waarom maak je er dan zo'n opmerking op
Mijn zusje heeft vwo gedaan maar dat zegt niets.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb net mijn gymnasium afgerond, denk je echt dat ik achterlijk ben?
En ik heb ook 2 jaar gymnasium gedaan.. 2 jaarquote:Dan zaag je toch gewoon die dikke tak die uit de grond komt door?
Ikke een week maar toen had ik het alweer gezienquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft vwo gedaan maar dat zegt niets.
Haar manier van een 15 meter hoge boom omzagen in een overvolle tuin is:
[..]
En ik heb ook 2 jaar gymnasium gedaan.. 2 jaar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |