Klopt, maar ook relatief groeit het percentage. Dus 100 man 15 criminelen, 200 man 35 criminelen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is ook niet gek als er steeds meer buitenlanders in Nederland komen wonen.
Wtf welke.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil een boek kopen van 99 euro.
Ja, en die moeten keihard aangepakt worden.. Daarna zijn mensen zoals Wilders ook niet meer nodigquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja gek hè, dat dat percentage hoger is als er een kleinere groep in Nederland woont dan Nederlanders zelf. Trouwens, het is maar een heel klein percentage dat het verkloot voor de groep.
Oke, maar toch is Geert WIlders daar niet het antwoord op.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar ook relatief groeit het percentage. Dus 100 man 15 criminelen, 200 man 35 criminelen bijvoorbeeld.
Ja, want Wilders' plan om die allochtonen aan te pakken is wel heel goed.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, en die moeten keihard aangepakt worden.. Daarna zijn mensen zoals Wilders ook niet meer nodig![]()
En dan niet alleen een beetje thee gaan drinken en trots zeggen dat de veiligheid daardoor verbeterd..
Buitenlanders die hier met goede wil komen om hard te werken voor hun centen![]()
Uitkerings trekkers (ongeacht herkomst)![]()
Buitenlanders die hier komen en gaan etteren![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat Wilders opdondert...quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, en die moeten keihard aangepakt worden.. Daarna zijn mensen zoals Wilders ook niet meer nodig![]()
En dan niet alleen een beetje thee gaan drinken en trots zeggen dat de veiligheid daardoor verbeterd..
Buitenlanders die hier met goede wil komen om hard te werken voor hun centen![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen als Wilders zijn nodig in de oppositie maar niet in de coalitie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, maar toch is Geert WIlders daar niet het antwoord op.
Wel duur voor wat fototjes.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Fotoboek van Helmut Newton, supermooi.
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Conclusie; Wilders heeft een raar kapsel.
Ik vind 't duur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's een vrij normale prijs voor zo'n boek hoor!
Hoe groot is zo'n boek? Qua foto's of bladzijdes?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's een vrij normale prijs voor zo'n boek hoor!
Geen idee, maar hij ontkent het probleem ieder geval niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stel het zou zo al zijn, denk je echt dat Wilders dat op kan lossen?
ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben sowieso tegen uiting van geloof in publieke functies.
ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
GODVERRR HOERENKUTVLIEG STERF EEN PIJNLIJKE DOOD IK GA JE VERMOORDEN NOH
Veel mensen stemmen op hem omdat ze bang zijn voor de toenemende invloed van moslims, deels omdat er zo'n hoog percentage mensen tussen zit die komen om te etteren..quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wie zegt dat Wilders opdondert...
...
...
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |