Omdat ouders en zelfstandig zijn en eigen dingen fixen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik gek? Maar ik heb alles nog hier. Waarom zou ik weggaan?
Mensen die geen schijt aan hun ouders hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat ouders en zelfstandig zijn en eigen dingen fixen.![]()
Wat een crap.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die geen schijt aan hun ouders hebben
Mensen die niet in staat zijn normaal met zijn/haar ouders te communicerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Waar slaat dat op danquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen die niet in staat zijn normaal met zijn/haar ouders te communiceren.
Kanker op.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je per sé schijt aan je ouders moet hebben om op jezelf te gaan wonen? Ik wil komend jaar ook samen gaan wonen, maar ik ben nou al helemaal niet het persoon dat om 6 uur 's ochtends dronken thuiskomt. Ik zal het je sterker vertellen, ik ben nooit dronken en drink amper alcohol.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik luister totaal niet naar mn ouders en doe gewoon lekker wat ik zelf wilen ik kan prima voor mezelf zorgen, kook bijna elke dag, doe regelmatig de was enz..
Maar ik ben dan ook niet bepaald een extreem figuur die om 6 uur 's ochtends gillend en brullend dronken thuis komt zetten en vervolgens de hele badkamer volkotst.
Dat het de grootste onzin is dat je 'schijt aan je ouders' moet hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waar slaat dat op dan![]()
Ik kan prima met mijn ouders overweg, ik regel gewoon thuis al mijn zaakjes zelf en ze moeten zich niet met mijn dingen bemoeien
Nounou, goed van jequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik luister totaal niet naar mn ouders en doe gewoon lekker wat ik zelf wilen ik kan prima voor mezelf zorgen, kook bijna elke dag, doe regelmatig de was enz..
Wie wel dan?quote:Maar ik ben dan ook niet bepaald een extreem figuur die om 6 uur 's ochtends gillend en brullend dronken thuis komt zetten en vervolgens de hele badkamer volkotst.
WTF.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?
Maar ik ben dan ook niet bepaald een extreem figuur die om 6 uur 's ochtends gillend en brullend dronken thuis komt zetten en vervolgens de hele badkamer volkotst.
KEIVET JONGUH om het dan maar meteen op zijn Brabants te doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die het stoer/tof/leuk/cool/gaaf/vet* vinden om schijt aan je ouders te hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* doorhalen wat nvt is
Ik wil geen Brabander zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
KEIVET JONGUH om het dan maar meteen op zijn Brabants te doen.
Hoezo, het is toch stoer om niet te luisteren naar je ouders en dat vervolgens tegen iedereen te vertellen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die het stoer/tof/leuk/cool/gaaf/vet* vinden om schijt aan je ouders te hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* doorhalen wat nvt is
Ik bedoelde het als je thuis woonde en weg wilt gaan om van je ouders te ontsnappenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je per sé schijt aan je ouders moet hebben om op jezelf te gaan wonen? Ik wil komend jaar ook samen gaan wonen, maar ik ben nou al helemaal niet het persoon dat om 6 uur 's ochtends dronken thuiskomt. Ik zal het je sterker vertellen, ik ben nooit dronken en drink amper alcohol.
Ja en dan kan je dus opkankeren wat mij betreft want niet iedereen heeft zo'n geweldige band met z'n ouders.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als je thuis woonde en weg wilt gaan om van je ouders te ontsnappen
Mensen die stoer willen zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch stoer om niet te luisteren naar je ouders en dat vervolgens tegen iedereen te vertellen?
Ontsnappenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als je thuis woonde en weg wilt gaan om van je ouders te ontsnappen
Stom.quote:
Ja, want dat zegt Noortje ook echt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Awww waarom?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:30 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ben bang dat het verkeerd afloopt.
Vooral lastig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Stom.
[..]
Ja, want dat zegt Noortje ook echt.
Niet zeuren anders ga ik je slaan als je in Eindhoven woont.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh HJ, het is per se. Zonder accent aigu.
Daarom moet je gewoon schijt aan ze hebben.. laten zien dat je je eigen zooi wil regelen en daar hoef je niet perse t huis voor uit..quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en dan kan je dus opkankeren wat mij betreft want niet iedereen heeft zo'n geweldige band met z'n ouders.
Nou, m'n pa wil ik soms wel ontvluchten hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vooral lastig.
Ja natuurlijk! Iedereen z'n ouders ontvluchten.
Ik heb schijt aan mijn vader.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon schijt aan ze hebben.. laten zien dat je je eigen zooi wil regelen en daar hoef je niet perse t huis voor uit..
Maar wel respect voor ze hebben uiteraard
Dude, je weet niet waar je over praat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon schijt aan ze hebben.. laten zien dat je je eigen zooi wil regelen en daar hoef je niet perse t huis voor uit..
Oke, ik zal tot mijn 40e thuis blijven wonen terwijl ik al getrouwd ben. Bedoel je dat? Wtf slaat dat nou op?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat hij zichzelf wel heeft bewezen als de grootste bosmongool die hier rondloopt en dan tel ik Renesite en Zuurkool mee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom word ik altijd zo pissig van dat soort mensen dat ik er bijna van moet janken?
Ja maar, nee, nog maar niet. Lijkt mij nog geen slim plan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat ouders en zelfstandig zijn en eigen dingen fixen.![]()
Héy.quote:
Oké.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar, nee, nog maar niet. Lijkt mij nog geen slim plan.
Oja hij stemt ook nog PVV hè?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat hij zichzelf wel heeft bewezen als de grootste bosmongool die hier rondloopt en dan tel ik Renesite en Zuurkool mee.
Ja.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet je daar nog "hey" op gaan roepen?
Geen idee, toen was ik nog niet in het topic.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Oja hij stemt ook nog PVV hè?
Wat jij wilquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat hij zichzelf wel heeft bewezen als de grootste bosmongool die hier rondloopt en dan tel ik Renesite en Zuurkool mee.
Nou, bij dezen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, toen was ik nog niet in het topic.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik houd van Robert Pattinson.Ik wil met hem trouwen.
Laat je eens beter informeren. De Nederlanders die in de gevangenis zitten hebben namelijk allemaal zware vergrijpen gepleegd zoals moorden en verkrachtingen, terwijl "buitenlanders" meestal voor lichte vergrijpen zitten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef xyzyx het volgende:
Pvv![]()
Beter als die loeders die pvda gaan stemmen met die randebiele ideeën en ideologie.
Laatst nog opsporing verzocht gekeken, waren allemaal buitenlanders en 1 Nederlander.
Zet je toch aan het denken of niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, je hebt jezelf al wel genoeg belachelijk gemaakt. Begin hier maar niet over.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef xyzyx het volgende:
Pvv![]()
Beter als die loeders die pvda gaan stemmen met die randebiele ideeën en ideologie.
Laatst nog opsporing verzocht gekeken, waren allemaal buitenlanders en 1 Nederlander.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vriendin van mij is verkracht door zo'n smerige neger toen ze 12 was en die kerel was 18 en naderhand kreeg ze een pistool tegen haar hoofd dat ze het niet ging doorvertellen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Laat je eens beter informeren. De Nederlanders die in de gevangenis zitten hebben namelijk allemaal zware vergrijpen gepleegd zoals moorden en verkrachtingen, terwijl "buitenlanders" meestal voor lichte vergrijpen zitten.
Oke en dat spreekt voor alle buitenlanders in Nederland. Oke jongen, blijf zo maar denken, dan kom je er wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is verkracht door zo'n smerige neger toen ze 12 was en die kerel was 18 en naderhand kreeg ze een pistool tegen haar hoofd dat ze het niet ging doorvertellen.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke en dat spreekt voor alle buitenlanders in Nederland. Oke jongen, blijf zo maar denken, dan kom je er wel.
Jawel.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef xyzyx het volgende:
Pvv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg dat t allemaal buitenlanders op opsporing verzocht waren.quote:
Volgens mij is die best tof.quote:
Je zal er ongetwijfeld niet heel anders over denken, dat spreekt namelijk wel uit je posts.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zeg dat t allemaal buitenlanders op opsporing verzocht waren.
Niet dat alle buitenlanders op opsporing verzocht waren.
Kansloze opmerking die nergens op slaat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die PVV stemmen kunnen doorgaans niet denken.
Jawel. Mensen met enigszins intelligentie kijken door zijn goede mediavoorkomen heen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kansloze opmerking die nergens op slaat.
Toch al heel lang?quote:
Nog niet zo heel lang, die had ik als cadeautje voor mijn verjaardag gekocht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel. Mensen met enigszins intelligentie kijken door zijn goede mediavoorkomen heen.
[..]
Toch al heel lang?
Nee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je zal er ongetwijfeld niet heel anders over denken, dat spreekt namelijk wel uit je posts.
Ja gek hè, dat dat percentage hoger is als er een kleinere groep in Nederland woont dan Nederlanders zelf. Trouwens, het is maar een heel klein percentage dat het verkloot voor de groep.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee.
Ik ken zat buitenlanders die niemand kwaad doen en prima lui zijn om mee om te gaan, veel mensen zijn ook verbaasd als ik zeg dat ik pvv gestemd heb.
Maar er zijn ook ontzettend veel buitenlanders die hier in Nederland aan het etteren zijn en dat percentage is veel hoger als bij de autochtone bevolking...
Oh haha. Nicee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang, die had ik als cadeautje voor mijn verjaardag gekocht.
Je spreekt jezelf tegen, waaruit maar weer blijkt hoe niet intelligent je bent.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee.
Ik ken zat buitenlanders die niemand kwaad doen en prima lui zijn om mee om te gaan, veel mensen zijn ook verbaasd als ik zeg dat ik pvv gestemd heb.
Maar er zijn ook ontzettend veel buitenlanders die hier in Nederland aan het etteren zijn en dat percentage is veel hoger als bij de autochtone bevolking...
Mensen met enige intelligentie realiseren dat als er nu niet wat gedaan wordt aan die marrokaanse jeugd dat het allemaal steeds erger wordt en dat op een gegeven moment die hele groep gewoon verloederd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel. Mensen met enigszins intelligentie kijken door zijn goede mediavoorkomen heen.
[..]
Toch al heel lang?
Ja en Geert Wilders is het antwoord daarop.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen met enige intelligentie realiseren dat als er nu niet wat gedaan wordt aan die marrokaanse jeugd dat het allemaal steeds erger wordt en dat op een gegeven moment die hele groep gewoon verloederd.
Hmwa. Dat kleine percentage groeit wel. Maar nog is het wel een minderheid inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja gek hè, dat dat percentage hoger is als er een kleinere groep in Nederland woont dan Nederlanders zelf. Trouwens, het is maar een heel klein percentage dat het verkloot voor de groep.
Stel het zou zo al zijn, denk je echt dat Wilders dat op kan lossen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen met enige intelligentie realiseren dat als er nu niet wat gedaan wordt aan die marrokaanse jeugd dat het allemaal steeds erger wordt en dat op een gegeven moment die hele groep gewoon verloederd.
Dat is ook niet gek als er steeds meer buitenlanders in Nederland komen wonen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmwa. Dat kleine percentage groeit wel. Maar nog is het wel een minderheid inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |