a.k.a. tombo.quote:
Dan moet je mijn tuin eens zien kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:49 schreef Symphonic het volgende:
Het werk in de tuin kijkt me aan, ik kijk terug, maar er is geen blik van verstandhouding
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:49 schreef Symphonic het volgende:
Het werk in de tuin kijkt me aan, ik kijk terug, maar er is geen blik van verstandhouding
Wel vrolijk blijven jij !quote:
nee hoor, zo gezellig ben ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor.... je moet gewoon komen... gezellig
Dan is het goedquote:
Stel je niet aanquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor, zo gezellig ben ik niet
en moet als waakhond het fort bewaken
volgens mij durf je gewoon nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor, zo gezellig ben ik niet
en moet als waakhond het fort bewaken
quote:
keert zich om en zegt niksquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij durf je gewoon niet
quote:
hier word ik altijd heel vrolijk van:quote:
Nou ja zó vrolijk ben ik ook weer nietquote:
Zie C_A,quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij gaan hier gewoon samen hele topics vullen
Als ik dat vooraf geweten hadquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat kunnen tuinen vuil kijken he?
Als wij teveel zijn horen we het wel hequote:Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zie C_A,
ik moet op onze huispoes letten
Welk nummer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:58 schreef crv het volgende:
Gearriveerd op ons kantoor in de Bahnhoffstraase Zurich
52quote:
jullie gaan meetequote:
en jij mijn tanden om de mensen te bijtenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ja![]()
In je eentje kun je het hier niet handelen, je hebt mijn nagels nodig
Kom je ook nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha,quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet eng hoorben zelf ook verlegen in RL
ik heb ook scherpe tandjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jullie gaan meete
[..]
en jij mijn tanden om de mensen te bijten
bijten we met 2quote:
ik heb zere tandjes, met dank aan de tandarts.quote:
nopequote:
uurtje nogquote:
je moet ook als je op de stoel ligt, en hij begint gelijk zijn kruis vastpakken en zeggen, "als jij mij zeer doet knijp ik"quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb zere tandjes, met dank aan de tandarts.
Damn hij had me goed te pakken gisteren.
Aaahhhquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb zere tandjes, met dank aan de tandarts.
Damn hij had me goed te pakken gisteren.
shit dat ben ik vergeten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:05 schreef crv het volgende:
[..]
je moet ook als je op de stoel ligt, en hij begint gelijk zijn kruis vastpakken en zeggen, "als jij mij zeer doet knijp ik"
Ja, ik zat er over te denkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:04 schreef crv het volgende:
Waarom wilde je het nummer weten mauw? kom je ff langs?
bij mij worden de vullingen zo'n beetje om de drie jaar vervangen omdat ze er tussenuit wandelen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaahhh![]()
Ik vind het echt leuk om naar de tandarts te gaan. Ik heb een hele leuke tandarts en ook best wel een goed gebit dus ik hoef ook nooit vervelende dingen
Ik schaam me altijd als klanten vragen waar wij kantoor hebben in Zurich.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik zat er over te denken![]()
Hehe nee maar je vertelde het zo mooi, de straat en de plaats. Tja dan hoort er nog een nummer bij hè
oh dat lijkt me balenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij worden de vullingen zo'n beetje om de drie jaar vervangen omdat ze er tussenuit wandelen.
Niet echt fijn, maar wel lekker als alles weer mooi wit is
Hahaha wat vervelend nouquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:09 schreef crv het volgende:
[..]
Ik schaam me altijd als klanten vragen waar wij kantoor hebben in Zurich.
Schijnt dat de Bahnhofstrasse de duurste winkelstraat ter wereld is![]()
Vind het zelf ook erg ongepast maar ja, moet het ermee doen
quote:
pijnlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We kunnen altijd elkaar nog bijten bij pure verveling
ik heb meestal alleen wat tandsteen tussen de tanden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:05 schreef crv het volgende:
[..]
je moet ook als je op de stoel ligt, en hij begint gelijk zijn kruis vastpakken en zeggen, "als jij mij zeer doet knijp ik"
Nee, ik had arrogantie met 1 r. Maar ik wilde het niet overnieuw maken dus dan krijg je dit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ze is een spatie voor 'arrogantie' vergeten
morge Myrquote:
Uhuh. Het wordt een pub begreep ik en een zuipfestijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet eng hoorben zelf ook verlegen in RL
Vergeet het stuk over de afterparty in het hotel niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhuh. Het wordt een pub begreep ik en een zuipfestijn
- Ik ben nog niet echt een vaste ehm Fokkerquote:
Als ik in een stad ben waar ik niet simpel naar huis kan lopen of fietsen dan houd ik het heus wel rustig hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
zuipersquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook het volk wat hier rondloopt en rijdt, te ergquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha wat vervelend nouNou ja als het de duurste winkelstraat is en ik zou er werken zou ik in ieder geval zeker weten dat ik er nooit iets kon kopen
Dat dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik in een stad ben waar ik niet simpel naar huis kan lopen of fietsen dan houd ik het heus wel rustig hoor.Sowieso met onbekende mensen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja maar ik ga samen met Kally en die is niet verlegen, dus zij gaat me voorbewerken en dan ben ik op de meet niet meer verlegenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vergeet het stuk over de afterparty in het hotel niet.
Does not compute with 'verlegen'
volgens mij stikt het hier van de verlegen mensenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
- Ik ben nog niet echt een vaste ehm Fokker
- Ik ben heel erg verlegen![]()
![]()
- Ik ben het weekend ervoor jarig en vier dat misschien het weekend erna met Marlalalalalala en nog een collega/vriend die ook op dezelfde dag jarig is.
- Je bent wel een vaste Fokkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
- Ik ben nog niet echt een vaste ehm Fokker
- Ik ben heel erg verlegen![]()
![]()
- Ik ben het weekend ervoor jarig en vier dat misschien het weekend erna met Marlalalalalala en nog een collega/vriend die ook op dezelfde dag jarig is.
Ik ben noooooittt verlegen. Ik bespring iedereen altijd gewoon meteen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij stikt het hier van de verlegen mensen
Ik niet, dat is mijn reden dan ook om te passenquote:
Goedkoper spulquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:24 schreef crv het volgende:
[..]
Ook het volk wat hier rondloopt en rijdt, te erg![]()
Waar je in Adam 2 op de 10 auto's een bijzondere is, is dat hier zeker 8 op de 10.
Keer zo gelachen met een collega hier en een vriend van hem.
Ging over sportwagens en die vriend vertelde dat ie een bonus had gekregen en zich een bijzondere sportwagen aan wilde schaffen. Hij dacht aan een Porsche GT (of zo) want die zie je niet zoveel.
Wij zaten op de hoek van de straat te lunchen hier in de buurt, zegt die collega lachend. wacht maar ff moet je maar eens opletten wat hier zo allemaal voorbij komt![]()
Hebben geteld in 10 minuten 1 aston Martin , 3 Ferraris, 2 lambo's 4 Porsche GT en zelfs 2 GT3 en nog wat goedkoper spul als maaserati's, SLKs en zo
Kally gaat jouw voorbewerkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik ga samen met Kally en die is niet verlegen, dus zij gaat me voorbewerken en dan ben ik op de meet niet meer verlegen
valt mee toch ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij stikt het hier van de verlegen mensen
samen met poes en mij ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, dat is mijn reden dan ook om te passen
Plempen we hier wel Benny-style de topics vol.
Toch een Porsche GT2quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goedkoper spul![]()
Ik ben niet echt thuis in de auto's maar ehmm deze zijn toch wel synoniem voor big bucks geloof ik. Wat heeft die vriend toen aangeschaft?
Ja, ze had het er een tijdje geleden wel steeds over. Maar ze voelt zich niet zo denderend en zit ook niet zo goed in haar vel de laatste tijdquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
- Je bent wel een vaste Fokker
- Ik ben ook verlegen
- Marlalala zou toch ook komen naar de meet? Zij organiseerd dat met Kally toch
Precies, ik denk dat dit wel een leuke groep mensen bij elkaar isquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Joh alle verlegen/non-alcoholische mensen;
geloof mij nou maar, dat zuipfestijn valt reuze mee, en de mensen die hier de grootste muil hebben zitten daar straks als een bang vogeltje in een hoekje.
Dus komt allen
De mental image:quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef crv het volgende:
[..]
Toch een Porsche GT2Is wel een monstergave car hoor, maar het was gewoon leuk dat hij dacht dat er niet zoveel rondreden
Ll zit als een bang vogeltje in een hoekje. Klopt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Joh alle verlegen/non-alcoholische mensen;
geloof mij nou maar, dat zuipfestijn valt reuze mee, en de mensen die hier de grootste muil hebben zitten daar straks als een bang vogeltje in een hoekje.
Dus komt allen
Porsche, platte keverquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:24 schreef crv het volgende:
[..]
Ook het volk wat hier rondloopt en rijdt, te erg![]()
Waar je in Adam 2 op de 10 auto's een bijzondere is, is dat hier zeker 8 op de 10.
Keer zo gelachen met een collega hier en een vriend van hem.
Ging over sportwagens en die vriend vertelde dat ie een bonus had gekregen en zich een bijzondere sportwagen aan wilde schaffen. Hij dacht aan een Porsche GT (of zo) want die zie je niet zoveel.
Wij zaten op de hoek van de straat te lunchen hier in de buurt, zegt die collega lachend. wacht maar ff moet je maar eens opletten wat hier zo allemaal voorbij komt![]()
Hebben geteld in 10 minuten 1 aston Martin , 3 Ferraris, 2 lambo's 4 Porsche GT en zelfs 2 GT3 en nog wat goedkoper spul als maaserati's, SLKs en zo
hebben we ook de ondergrondse bewaking geregeldquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus poes, mol en puppy bewaken het fort. Oh boy
Mooie combiquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
U riep?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ll zit als een bang vogeltje in een hoekje. Klopt.
Er rijden er ook niet zo heel veel, maar ze rijden wel allemaal in de PC. In de rest van het land kom je ze zeeeer zelden tegen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef crv het volgende:
[..]
Toch een Porsche GT2Is wel een monstergave car hoor, maar het was gewoon leuk dat hij dacht dat er niet zoveel rondreden
Ik zit waarschijnlijk verstopt achter de grootste plant die ik vinden kanquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Precies, soms zelfs in een kooitje. Dus niks te vrezenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen vervelende auto iddquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef crv het volgende:
[..]
En toch zou jer graag een willen hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hahahaquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hebben we ook de ondergrondse bewaking geregeld
nu nog een vogel voor de lucht bewaking
Haha oh ik zie het al voor me! Zo'n verlegen pompenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:32 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk verstopt achter de grootste plant die ik vinden kan
Die Zwitsers zijn zo sportautogeil, dat zou je helamaal niet verwachten met dat conservatieve volkquote:
Doe maar de groetjes van mij... Zeg maar dat ik haar mis, en wens haar sterktequote:Op woensdag 28 juli 2010 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ze had het er een tijdje geleden wel steeds over. Maar ze voelt zich niet zo denderend en zit ook niet zo goed in haar vel de laatste tijdDrama drama. Hopelijk is het dan wel weer over.
Weet ik niet, is maar net wat je bedoeltquote:
Zal ik doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe maar de groetjes van mij... Zeg maar dat ik haar mis, en wens haar sterkte
Je doet je nick geen eer aan dus?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:32 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk verstopt achter de grootste plant die ik vinden kan
datgebeurd in de trein... dus geen idee wat jij bedoeltquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:36 schreef crv het volgende:
[..]
Weet ik niet, is maar net wat je bedoelt
eigen bammetjes mee?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:37 schreef crv het volgende:
nou, ik ga maar weer eens een vermogen uitgeven aan lunch![]()
Das wel het grootste nadeel hier
niet goed dan ?quote:
Wat een overrated gebeuren is dat toch de PCquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Er rijden er ook niet zo heel veel, maar ze rijden wel allemaal in de PC. In de rest van het land kom je ze zeeeer zelden tegen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef crv het volgende:
[..]
En toch zou jer graag een willen hebben
Niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn veel auto's die ik wel zou willen hebben, maar een Porsche doet me niets
Daarbij heb ik mijn droomauto al![]()
Misschien kan ik em beter veranderen in MissShyquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je doet je nick geen eer aan dus?
Haha jawel hoor. We hebben dan ook nog een waterdier nodig. Zoals je weet moet ik niets van water hebbenquote:
quote:
Gelukkig geen last van, hier vinden de muggen de rest van het gezin lekkerderquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:39 schreef Myraela het volgende:
Klote muggen. Ze hebben me godverdomme gestoken en ik kan er niet bij om te krabbelen.
ik ben geprikt op mn bovenbeen, aan de binnenkant. ook ee nirri plek. Vooral als je er wil krabben staat het raarquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:39 schreef Myraela het volgende:
Klote muggen. Ze hebben me godverdomme gestoken en ik kan er niet bij om te krabbelen.
je lunch naar binnen werken bedoel jequote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben geprikt op mn bovenbeen, aan de binnenkant. ook ee nirri plek. Vooral als je er wil krabben staat het raar
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:40 schreef crv het volgende:
[..]
staat zo lullig als je in een restaurant gaat eten
ik kan zwemmenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha jawel hoor. We hebben dan ook nog een waterdier nodig. Zoals je weet moet ik niets van water hebben
Als je jeuk hebt moet je krabbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben geprikt op mn bovenbeen, aan de binnenkant. ook ee nirri plek. Vooral als je er wil krabben staat het raar
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:39 schreef D. het volgende:
[..]
Niet dus
Er zijn veel auto's die ik wel zou willen hebben, maar een Porsche doet me niets
Daarbij heb ik mijn droomauto al
Kom jij ook wel eens in de fok chat?quote:
Da's ook hard werkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit hebben we gister ook diverse malen gehoord, en toch 400 posts
maar ik heb afgesproken met iemandquote:
Ja soms.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij ook wel eens in de fok chat?
Leuke TT in #FOKquote:
Multitasken FTWquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ga me niet vertellen dat naast vrijwel de hele dag op het forum te zitten je ook nog op de IRC zit hé
Soms is het hier te stil.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ga me niet vertellen dat naast vrijwel de hele dag op het forum te zitten je ook nog op de IRC zit hé
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan zwemmen
als je wilt neem ik ook wel het water ter controle
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, dat is een teken van je leven. Dat roept 'Doe iets met me'
quote:
Fijn dat wij zorgen dat je je goed voelt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Dit topic is wel goed voor m'n zelfbeeld, ik dacht dat ik erg was met op werk vrijwel altijd een FOK!-venstertje open te hebben en 150/200 post per dag doordeweeks. Maar het kan veel en veel erger blijkt hier wel
blijft dus alleen de lucht overquote:
You're evilquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, dat is een teken van je leven. Dat roept 'Doe iets met me'
Kom je hier ook ffquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo met de stofzuiger het huis door, echt nodig.
Nou ja ik kan wel heel goed klimmen en springen. Ik doe het welquote:
Is je portfolio al af?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fijn dat wij zorgen dat je je goed voelt.Ik heb gewoon teveel vrije tijd.
Ik moet nog even oefenen. Alhoewel, Totoro kan wel vliegen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hebben we ook de ondergrondse bewaking geregeld
nu nog een vogel voor de lucht bewaking
kijk met 3 het hele topic bewakenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja ik kan wel heel goed klimmen en springen. Ik doe het wel
quote:
Bespaart mij weer een nat pak danquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat dikke vogellijfje met kleine vleugeltjes
![]()
Misschien moet jij ook maar op het water patrouilleren
1 eis: de persoon mag niet naar de meetquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog even oefenen. Alhoewel, Totoro kan wel vliegen.
Nou enquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ondertussen wel nog, maar ik vind mijn designs nooit tof genoeg.
Je kent Totoro niet? De ubercute bos-beschermengel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat dikke vogellijfje met kleine vleugeltjes
![]()
Misschien moet jij ook maar op het water patrouilleren
Weet ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed, en dat weet ze ook best
Eh nee. Zat hij in Roodkapje?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent Totoro niet? De ubercute bos-beschermengel?
In mijn bestanden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou enhet blijft oefenen en verbeteren. Kan ik ze al ergens bewonderen?
Ja dat snap ik wel maar misschien dat je toch ergens iets online hebt, stiekemquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
In mijn bestanden.Het zijn designs voor het portfolio dat ik niet goed genoeg vind he.
Ik ben echt een gigantische perfectionist met dit soort dingen. Ik zou het hooguit online zitten als ik het zat ben en echt niets anders meer weet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel maar misschien dat je toch ergens iets online hebt, stiekem![]()
Ik vind mijn teksten ook nooit goe dgenoeg maar uiteindelijk vind een ander het altijd meevallen.
mag ik van jou dan in de catogerie fokusers en dieren de kaart met de hond ?quote:
Wie is hier een hond dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag ik van jou dan in de catogerie fokusers en dieren de kaart met de hond ?
iets met porto ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde iets gaan doen en ik ben het nu al weer vergeten.
Uhuh, en onder het mom van reanimatie d'r shirt openscheuren en d'r borsten betastenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Stiekem een beetje mond op mond doen bij Myraela!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh, en onder het mom van reanimatie d'r shirt openscheuren en d'r borsten betasten
Ontbijt/lunch zequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ga eens iets ontbijten of lunchen ofzo.
Haha oh wat erg!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ontbijt/lunch ze![]()
Ik hang al een half uur in wacht bij Expedia, moet even een hotelboeking omzetten
Zo, dat was half uur wachten voor vijf minuten werkquote:
Jurrasic Park?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:21 schreef Symphonic het volgende:
Dat is het leuke van een tuin met achterstallig onderhoud, je komt hele interessante ecosystemen tegen
jou heb ik nodigquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alles weer netjes opgeborgen, ik zie dit te laat.
Ik snap hem alleen nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vaduz, zei volgens mij laatst dat jij de smaakmaker was de vorige keer...
Ik probeerde mensen enthousiast te krijgen, ik weet er stiekem niet zo heel erg veel meer van.quote:
maar wel dat ik smaakmaker wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik probeerde mensen enthousiast te krijgen, ik weet er stiekem niet zo heel erg veel meer van.
Ik weet het echt niet meer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar wel dat ik smaakmaker was
Ik was heel verlegen
Toch?
Ik had een tekst geschreven en een collega wilde die per se zien voor publicatie. Prima. Ik stuur die tekst donderdagmiddag met de vraag of ze die vóór dinsdag 12.00 uur terug wilde sturen met opmerkingen. Ik had wat speling ingebouwd want die tekst is vanochtend pas opgenomen, dus ze had eigenlijk nog de hele dinsdag. Ik heb haar gisteren een sms gestuurd of ze er nog naar zou kijken, geen reactie. Gaat ze een half uur geleden pas na die tekst kijken, veel te laat dus, en nu loopt ze te mekkeren dat ze nog geen toestemming heeft gegeven. En het was ook nog eens maar een half A-4tjequote:
Nou ja zegquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een tekst geschreven en een collega wilde die per se zien voor publicatie. Prima. Ik stuur die tekst donderdagmiddag met de vraag of ze die vóór dinsdag 12.00 uur terug wilde sturen met opmerkingen. Ik had wat speling ingebouwd want die tekst is vanochtend pas opgenomen, dus ze had eigenlijk nog de hele dinsdag. Ik heb haar gisteren een sms gestuurd of ze er nog naar zou kijken, geen reactie. Gaat ze een half uur geleden pas na die tekst kijken, veel te laat dus, en nu loopt ze te mekkeren dat ze nog geen toestemming heeft gegeven. En het was ook nog eens maar een half A-4tje![]()
Dikke vinger!
oh hier ook wel hoor, ik ben blij dat die hitte van de afgelopen tijd weer voorbij is.quote:
Ja dertig graden vond ik ook wel iets te veel maar met dit wisselvallige gedoe weet ik gewoon niet wat ik aan moetquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
oh hier ook wel hoor, ik ben blij dat die hitte van de afgelopen tijd weer voorbij is.
was etenquote:
Lekker frikandellenbroodje met curryquote:
Laagjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dertig graden vond ik ook wel iets te veel maar met dit wisselvallige gedoe weet ik gewoon niet wat ik aan moet
jumzquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lekker frikandellenbroodje met curry
onder het motto: helft van de week en bijna vakantie
Ik van jou dat ik ineens rap de trein uit moest.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:43 schreef Rauzer het volgende:
Het enige wat ik nog van c_a weet is dat ze me de weg wees op het eind!
jah hij was goed, op dit broodje zat wel erg veel curryquote:
Ja klopt. Een jurkje met maillot een vest en laarzen en teenslippers in mijn tas voor als het toch ineens 30 graden wordtquote:
En jij zat onder de hechtingen toenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik van jou dat ik ineens rap de trein uit moest.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah hij was goed, op dit broodje zat wel erg veel curry
stond echt te kijken: waar is de meeste curry
Ja, in m'n kin. Zag er niet uit. Ik was toen in een sneeuwbui tegen een stilstaande vrachtwagen geknald.quote:
Oh ja, ik moest toen rennen met WithMe, maar toen zaten we in een stoptrein ineensquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik van jou dat ik ineens rap de trein uit moest.
klinkt goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja klopt. Een jurkje met maillot een vest en laarzen en teenslippers in mijn tas voor als het toch ineens 30 graden wordt
#failquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, in m'n kin. Zag er niet uit. Ik was toen tegen in een sneeuwbui tegen een stilstaande vrachtwagen geknald.
quote:
Heel verstandig, zo met die regen die steeds weer begint is het geen goed plan dat ding buiten te laten liggen.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heel verstandig, zo met die regen die steeds weer begint is het geen goed plan dat ding buiten te laten liggen.
auwwwwquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, in m'n kin. Zag er niet uit. Ik was toen in een sneeuwbui tegen een stilstaande vrachtwagen geknald.
Ik wilde net de collega's trakteren omdat het m'n laatste stagedag was. In plaats van dat, reed een collega me naar de dokter en lag mijn fiets in de prak.quote:
valt niet op toch ?quote:
Ik vind die gladheid altijd zo vreselijk in de winterquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wilde net de collega's trakteren omdat het m'n laatste stagedag was. In plaats van dat, reed een collega me naar de dokter en lag mijn fiets in de prak.
vorig jaar is mn baas tegen een boom gegleden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind die gladheid altijd zo vreselijk in de winterdan te bedenken dat ik vroeger rustig op de fiets stapte met ijzel
gelukkigquote:
Gladheid, praat me er niet van. Afgelopen winter schade gereden door dat fijne weerquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind die gladheid altijd zo vreselijk in de winterdan te bedenken dat ik vroeger rustig op de fiets stapte met ijzel
Lag dat aan de gladheid of aan je bandenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vorig jaar is mn baas tegen een boom gegleden.
en ik kon parkeerterrein van het werk niet oprijden
was helemaal niet glad toenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Gladheid, praat me er niet van. Afgelopen winter schade gereden door dat fijne weer
Ikeaquote:
beide, was vergeten winterbandjes te monterenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:06 schreef crv het volgende:
[..]
Lag dat aan de gladheid of aan je banden
tadaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beide, was vergeten winterbandjes te monteren
da kloptquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef crv het volgende:
[..]
tadaaaaaaaaaaaaaa![]()
OK wanneer het echt ijzelt helpen ook winterbanden niet. Maar ik rijd al jaren met winterbanden 's winters
so hee 10 cm das veelquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
da klopt
maar zelfs collega met winterbanden kwam er niet goed op
was een lange drempel, en 10 cm sneeuw
Hoop dat het de aankomende winter alleen op 25 en 26 december sneeuwtquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Gladheid, praat me er niet van. Afgelopen winter schade gereden door dat fijne weer
we hebben het simpel ghouden en zijn naar een thai geweest. wel erg lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |