a.k.a. tombo.quote:
Dan moet je mijn tuin eens zien kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:49 schreef Symphonic het volgende:
Het werk in de tuin kijkt me aan, ik kijk terug, maar er is geen blik van verstandhouding
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:49 schreef Symphonic het volgende:
Het werk in de tuin kijkt me aan, ik kijk terug, maar er is geen blik van verstandhouding
Wel vrolijk blijven jij !quote:
nee hoor, zo gezellig ben ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor.... je moet gewoon komen... gezellig
Dan is het goedquote:
Stel je niet aanquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor, zo gezellig ben ik niet
en moet als waakhond het fort bewaken
volgens mij durf je gewoon nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor, zo gezellig ben ik niet
en moet als waakhond het fort bewaken
quote:
keert zich om en zegt niksquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij durf je gewoon niet
quote:
hier word ik altijd heel vrolijk van:quote:
Nou ja zó vrolijk ben ik ook weer nietquote:
Zie C_A,quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij gaan hier gewoon samen hele topics vullen
Als ik dat vooraf geweten hadquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat kunnen tuinen vuil kijken he?
Als wij teveel zijn horen we het wel hequote:Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zie C_A,
ik moet op onze huispoes letten
Welk nummer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:58 schreef crv het volgende:
Gearriveerd op ons kantoor in de Bahnhoffstraase Zurich
52quote:
jullie gaan meetequote:
en jij mijn tanden om de mensen te bijtenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ja![]()
In je eentje kun je het hier niet handelen, je hebt mijn nagels nodig
Kom je ook nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha,quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet eng hoorben zelf ook verlegen in RL
ik heb ook scherpe tandjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jullie gaan meete
[..]
en jij mijn tanden om de mensen te bijten
bijten we met 2quote:
ik heb zere tandjes, met dank aan de tandarts.quote:
nopequote:
uurtje nogquote:
je moet ook als je op de stoel ligt, en hij begint gelijk zijn kruis vastpakken en zeggen, "als jij mij zeer doet knijp ik"quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb zere tandjes, met dank aan de tandarts.
Damn hij had me goed te pakken gisteren.
Aaahhhquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb zere tandjes, met dank aan de tandarts.
Damn hij had me goed te pakken gisteren.
shit dat ben ik vergeten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:05 schreef crv het volgende:
[..]
je moet ook als je op de stoel ligt, en hij begint gelijk zijn kruis vastpakken en zeggen, "als jij mij zeer doet knijp ik"
Ja, ik zat er over te denkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:04 schreef crv het volgende:
Waarom wilde je het nummer weten mauw? kom je ff langs?
bij mij worden de vullingen zo'n beetje om de drie jaar vervangen omdat ze er tussenuit wandelen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaahhh![]()
Ik vind het echt leuk om naar de tandarts te gaan. Ik heb een hele leuke tandarts en ook best wel een goed gebit dus ik hoef ook nooit vervelende dingen
Ik schaam me altijd als klanten vragen waar wij kantoor hebben in Zurich.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik zat er over te denken![]()
Hehe nee maar je vertelde het zo mooi, de straat en de plaats. Tja dan hoort er nog een nummer bij hè
oh dat lijkt me balenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij worden de vullingen zo'n beetje om de drie jaar vervangen omdat ze er tussenuit wandelen.
Niet echt fijn, maar wel lekker als alles weer mooi wit is
Hahaha wat vervelend nouquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:09 schreef crv het volgende:
[..]
Ik schaam me altijd als klanten vragen waar wij kantoor hebben in Zurich.
Schijnt dat de Bahnhofstrasse de duurste winkelstraat ter wereld is![]()
Vind het zelf ook erg ongepast maar ja, moet het ermee doen
quote:
pijnlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We kunnen altijd elkaar nog bijten bij pure verveling
ik heb meestal alleen wat tandsteen tussen de tanden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:05 schreef crv het volgende:
[..]
je moet ook als je op de stoel ligt, en hij begint gelijk zijn kruis vastpakken en zeggen, "als jij mij zeer doet knijp ik"
Nee, ik had arrogantie met 1 r. Maar ik wilde het niet overnieuw maken dus dan krijg je dit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ze is een spatie voor 'arrogantie' vergeten
morge Myrquote:
Uhuh. Het wordt een pub begreep ik en een zuipfestijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet eng hoorben zelf ook verlegen in RL
Vergeet het stuk over de afterparty in het hotel niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhuh. Het wordt een pub begreep ik en een zuipfestijn
- Ik ben nog niet echt een vaste ehm Fokkerquote:
Als ik in een stad ben waar ik niet simpel naar huis kan lopen of fietsen dan houd ik het heus wel rustig hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
zuipersquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook het volk wat hier rondloopt en rijdt, te ergquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha wat vervelend nouNou ja als het de duurste winkelstraat is en ik zou er werken zou ik in ieder geval zeker weten dat ik er nooit iets kon kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |