abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84579999
Killerkat terroriseert buurt door Jenny van der Zijden
LEIDEN - Inwoners van de Merenwijk in Leiden worden geterroriseerd door een killerkat. De magere roodwitte kat is volgens bewoners een echte 'vechtjas' die links en rechts om zich heen bijt en slaat.

"Hij sluipt 's nachts over de daken. Hij weet precies waar katten wonen en stapt daar regelrecht op af", weet Helena van der Loo uit de Kamilletuin. "Laatst was hij in gevecht met mijn oppaskat. Het diertje is vreselijk te grazen genomen. De huid van zijn staart was er helemaal afgerukt. Dat beest is zó agressief."

Fred van Wetten beaamt het relaas van Van der Loo. ,,Onze eigen Jean Pierre is ook al aangevallen. Zijn hele wang was kapot." Van Wetten heeft deze week huis aan huis foldertjes verspreid in zijn wijk met het verzoek vooral alarm te slaan wanneer iemand een kattengevecht hoort. "Want dan is deze kat er zeker bij betrokken", schrijft hij. "Voor het welzijn van uw katten wil ik dit dier vangen en overdragen aan de Dierenbescherming of het asiel."

Die neuzen ook... :N :X
pi_84580049
Zal wel zo'n boerderij kat zijn . Die lust die stadse mietjes for breakfast :P
pi_84580117
Als je je kat Jean Pierre noemt kun je natuurlijk verwachten dat ie te grazen genomen wordt. Die rooie kat zal wel verwilderd en mogelijk ziek zijn en daarom zo fel.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:36:09 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_84580225
klinkt misschien zielig maar ik vind dat zo'n kat afgeschoten moet worden. Misschien is dat te cru, maar iig afgemaakt moet worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_84580232
ik zou mijn kat voorlopig binnenlaten als zo'n beest hier rond zou lopen. een beetje vechten is niet erg, maar zware verwondingen zit ik niet op te wachten.... :{
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_84580259
Jean Pierre :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_84580279
Waar heb je dit nieuws vandaan? Telegraaf? :')
.
pi_84580461
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
klinkt misschien zielig maar ik vind dat zo'n kat afgeschoten moet worden. Misschien is dat te cru, maar iig afgemaakt moet worden.
Afgeschoten ??
Wie zegt dat hij begint met v echten
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:47:05 #10
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_84580604
Van de 2 Burmese katers die ik had is er nog eentje over, Julius. Hij is nooit boven de 4 kg geweest, maar heeft alle katten in wat hij zijn territorium vond, geterroriseerd, of het nu huiskatten of zwervers waren, op pure inzet. Zelfs nu hij de 18 gepasseerd is, gaat hij soms op pad met een uitstraling dat hij op zoek is naar een knokpartij. Naar mensen toe is hij een schatje.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_84580668
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:47 schreef mvdejong het volgende:
Van de 2 Burmese katers die ik had is er nog eentje over, Julius. Hij is nooit boven de 4 kg geweest, maar heeft alle katten in wat hij zijn territorium vond, geterroriseerd, of het nu huiskatten of zwervers waren, op pure inzet. Zelfs nu hij de 18 gepasseerd is, gaat hij soms op pad met een uitstraling dat hij op zoek is naar een knokpartij. Naar mensen toe is hij een schatje.
meen je dat nou?? wat lief!
wie zaait zal oogsten.....
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:50:13 #12
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_84580700
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:47 schreef mvdejong het volgende:
Als hij mijn kat zou tegenkomen zou hij wel een toontje lager zingen. ~O>
Non possumus non loqui
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 juli 2010 @ 10:50:51 #13
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_84580726
Roodwitte kat :?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_84580781
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:50 schreef Paul het volgende:
Roodwitte kat :?
ja die bestaan, your point? :?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:54:31 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_84580852
Ik heb ook een kat die nog steeds vecht op ouwe leeftijd (hij zou inmiddels ook jaartje of 18, 19 zijn) maar je ziet aan hem dat hij geen zwerver is ondanks zijn gescheurde oren (sporen van knokpartijen).
Maar zoals ik het lees in het nieuwsbericht gaat het voor deze kat niet op, dit beestje is verwaarloost, zwaar vermagerd daardoor wellicht agressief vanwege honger en wie weet rabies. Het is beter dat dit soort katten afgemaakt worden lijkt me. Het is ook niet leuk voor een eigenaar dat hij daardoor met zijn kat naar de dierenarts moet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_84593120
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:36 schreef Wokkel het volgende:

[..]

vs

[ afbeelding ]
is dat van cool cat :')
pi_84593164
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:22 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

is dat van cool cat :')
Nee dat is DJ Cat met Linda de Mol...

Super Channel!
pi_84593292
Kost nogal wat als je kat met een afgescheurde wang thuis komt...
pi_84599315
Wellicht heeft iemand een Marokkaanse Rif-Kat meegenomen van vakantie.
pi_84606835
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:23 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Nee dat is DJ Cat met Linda de Mol...

Super Channel!
DJ Kat en Sky Channel! o|O
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_84648503
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Wellicht heeft iemand een Marokkaanse Rif-Kat meegenomen van vakantie.
:')

maar zonder gekheid, ik weet bijna wel zeker dat die agressieve kat zwaar verwaarloosd of mishandeld is door mensen of iets dergelijks. Dit is echt geen normaal gedrag voor een kat lijkt mij. Een "normale" kat met een liefdevolle baas en fijn huis zou echt niet zo ernstig agressief tekeer gaan.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')