Afgeschoten ??quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
klinkt misschien zielig maar ik vind dat zo'n kat afgeschoten moet worden. Misschien is dat te cru, maar iig afgemaakt moet worden.
meen je dat nou?? wat lief!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:47 schreef mvdejong het volgende:
Van de 2 Burmese katers die ik had is er nog eentje over, Julius. Hij is nooit boven de 4 kg geweest, maar heeft alle katten in wat hij zijn territorium vond, geterroriseerd, of het nu huiskatten of zwervers waren, op pure inzet. Zelfs nu hij de 18 gepasseerd is, gaat hij soms op pad met een uitstraling dat hij op zoek is naar een knokpartij. Naar mensen toe is hij een schatje.
Als hij mijn kat zou tegenkomen zou hij wel een toontje lager zingen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:47 schreef mvdejong het volgende:
Van de 2 Burmese katers die ik had is er nog eentje over, Julius. Hij is nooit boven de 4 kg geweest, maar heeft alle katten in wat hij zijn territorium vond, geterroriseerd, of het nu huiskatten of zwervers waren, op pure inzet. Zelfs nu hij de 18 gepasseerd is, gaat hij soms op pad met een uitstraling dat hij op zoek is naar een knokpartij. Naar mensen toe is hij een schatje.
DJ Kat en Sky Channel!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:23 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Nee dat is DJ Cat met Linda de Mol...
Super Channel!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Wellicht heeft iemand een Marokkaanse Rif-Kat meegenomen van vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |