quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:22 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Het logo van Grease is een auto.
Waarom zie ik dit nu pasquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:22 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat dan niet zo???!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:33 schreef Jovatov het volgende:
Ik dacht vroeger dat Knorretje (van Winnie de Poeh) een meisje was
En dat Hairspray daar dus een soort parodie op is (het speelt ook ca. 10 jaar later).quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:44 schreef frame-saw het volgende:
Dit is vast vaker een 'o ja'-moment van mezelf geweest, maar die vergeet ik vaak ook weer. Dat 'Grease' gewoon vet betekent, als in vettig haar oftewel lekker veel vet in je haar smeren oftewel zoals in Grease
Oke dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat vlees spier+vetweefsel is, en geen aparte onderhuidse substantie.
M'n vader gelooft dat niet en beweert nog steeds dat mensen en dieren, spier, vlees en vet tussen bot en huid hebben
De voorloper van M en M's pinda in Nederland heetten Treetsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef TheFrankey het volgende:
Dat M&M's staat voor Mars & Murries
http://nl.wikipedia.org/wiki/M%26M's
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:36 schreef Miendientje het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat een kijkoperatie er alleen voor was om te kijken wat er aan de hand was en dat ze dan gingen beslissen of een echte operatie nodig was ofzo.
Een paar jaar geleden kwam ik er achter dat het een echte operatie is alleen dan mbv camera's uitgevoerd.
We zijn gewoon nog wat ouderwetsquote:Een kijkoperatie was aanvankelijk een techniek waarbij met een buis met een lenzenstelsel in een hol orgaan (bijvoorbeeld, buikholte, kniegewricht) kon kijken om te zien of het nodig was over te gaan tot een 'echte' operatie. Met het voortschrijden van de techniek bleek het ook mogelijk om instrumenten door de buis heen in de holte te brengen en daarmee in de holte te werken.
De naam 'kijkoperatie' voor dergelijke ingrepen is echter in de volksmond blijven hangen
Verrek, ja!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:22 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Wat waren dan die gekleurde met zo'n lachebekje erop? Ik dacht dat die ook Treets heetten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
De voorloper van M en M's pinda in Nederland heetten Treets
[ afbeelding ]
Die waren allemaal bruin trouwens.
En snicker wikkel was vroeger rood, niet bruin. Logo bleef nagenoeg hetzelfde.
Dus als een dik persoon liposuctie krijgt worden er ook spieren weggeslurptquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Dat vlees spier+vetweefsel is, en geen aparte onderhuidse substantie.
M'n vader gelooft dat niet en beweert nog steeds dat mensen en dieren, spier, vlees en vet tussen bot en huid hebben
Nee, liposuctie gebeurt met een vloeistof die onderhuids vetweefsel oplost + verdovingsmiddel en dat wordt dan opgezogen. Ik denk dat spieren dan gewoon niet oplossen van die vloeistof.quote:Op maandag 15 november 2010 03:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dus als een dik persoon liposuctie krijgt worden er ook spieren weggeslurpt
Dus als je dagelijks MacDonald's eet en voor de rest zo min mogelijk beweegt word je heel sterk en om de vleesproductie te verhogen moet je de koeien naar de sportschool sturenquote:Op maandag 15 november 2010 12:54 schreef Gwywen het volgende:
Over vlees en spieren: het was voor mij een openbaring dat 'vlees' dus de spieren van een beest zijn. En dat het nog uitmaakt welk deel van het beest het is, voor de benaming van het stukje vlees.
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dus als je dagelijks MacDonald's eet en voor de rest zo min mogelijk beweegt word je heel sterk en om de vleesproductie te verhogen moet je de koeien naar de sportschool sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |