Als jullie ook ophouden over mijn mooiquote:
Dat was het enige wat ik er over wilde zeggen, en ik meen het echtquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jullie ook ophouden over mijn mooi
Omg, KIJK dat dan ook niet!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kijk nu zo'n bevallingskliniek serie, is een vrouw van 26 aan het bevallen van d'r 5e!Ik moet er niet aan denken
![]()
Ja, maar Marc, en dus. Klaar!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik er over wilde zeggen, en ik meen het echtEn jij bent anders ook te lief!
En ze was ook nog zo'n echte britse tokkiequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omg, KIJK dat dan ook niet!
* suikertaartje valt flauw van het idee alleen al
Omdat alleen die op hun 26e de vijfde er uit persenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ze was ook nog zo'n echte britse tokkieWaarom?
![]()
Maar ik vind dat soort dingen zo mooi om te zien
Mijn nicht perste op haar 21e of 22e haar derde eruit... dus lag ook op schema... alleen toen ging de relatie voor de derde en laatste keer uit, dus is ze gestopt met kinderen barenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat alleen die op hun 26e de vijfde er uit persen![]()
En dat is het stiekem ook wel
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn nicht perste op haar 21e of 22e haar derde eruit... dus lag ook op schema... alleen toen ging de relatie voor de derde en laatste keer uit, dus is ze gestopt met kinderen baren.
QFT!quote:
Ja, die floept er dan zo uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
QFT!
Oh, en die Britse wilde nog wel een nummer zes![]()
Had die niet beter meteen een achtling kunnen nemen? Dan was ze in één keer klaar geweestquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
QFT!
Nou, dat was altijd al zo blijkbaar, want de verloskundige zei "als het net zo gaat als de vorige keren, dan ben je zo klaar"quote:
Meisje!quote:
Dan wilde ze dat vast nog een keerquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef DaMart het volgende:
Had die niet beter meteen een achtling kunnen nemen? Dan was ze in één keer klaar geweest.
Ja, want d'r moeder kwam uit een gezin van 11... Maar ze snapte wel dat ze niet zo door kon gaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wilde ze dat vast nog een keer
OMG WTF BBQquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kijk nu zo'n bevallingskliniek serie, is een vrouw van 26 aan het bevallen van d'r 5e!Ik moet er niet aan denken
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
QFT!
Als je nu 4 of 5 verschillende vrouwen zoekt, dan red je het nog voor je 26equote:Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG WTF BBQ
Vijf kinderen op je 26e. Ik mot er niet aan denken. En dan hoef ik het hele fenomeen zwanger zijn en baren niet eens door te maken
.....
[..]
Jouw nicht is een tokkiequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn nicht perste op haar 21e of 22e haar derde eruit... dus lag ook op schema... alleen toen ging de relatie voor de derde en laatste keer uit, dus is ze gestopt met kinderen baren.
De trutquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, dat was altijd al zo blijkbaar, want de verloskundige zei "als het net zo gaat als de vorige keren, dan ben je zo klaar"En dat was ook zo, zij liet bevallen er gewoon makkelijk uitzien
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |