quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijm het sleuteltje maar eens vast op een tafel
Doe het dan met een paar mee in een rondje, moeten ze ook nog gaan zoeken wel sleuteltje bij welke pompwagen hoortquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Lol. Ik kan natuurlijk ook de sleuteltjes van twee palletwagens verwisselen...
En dan uiteraard vrolijk toeterend zelf met de enige pompwagen die je hebt ontzien gaan rondtoerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe het dan met een paar mee in een rondje, moeten ze ook nog gaan zoeken wel sleuteltje bij welke pompwagen hoort
Haal een pizza! Ik weet je wil nasi maar alleen die van de Chinees is snel en die wil je niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:45 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb honger maar weet niet wat ik ga eten als ik thuis ben. Zal wel iets worden wat snel klaar is. Ik heb trek in nasi goreng maar dan moet ik eerst nog rijst koken. En nasi van de chinees vind ik
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan uiteraard vrolijk toeterend zelf met de enige pompwagen die je hebt ontzien gaan rondtoeren.
Nee geen pizza dit keer ik ga zelf wat makenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Haal een pizza! Ik weet je wil nasi maar alleen die van de Chinees is snel en die wil je niet.
* TJDoornbos is benieuwd en schuift aanquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee geen pizza dit keer ik ga zelf wat maken
Is er nog een plaatsje vrij aan tafel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee geen pizza dit keer ik ga zelf wat maken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is er nog een plaatsje vrij aan tafel?
What Happend?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis!
En sommige mensen mogen wel eens een goede agenda aanschaffen....
He bah tochquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
Een tijdelijke lens op net niet de goede sterkte is best even fijn hoor..maar nu niet meer![]()
Het is woensdag, en toen de ene zondagsrijder voor me weg was, kwam ik de volgende weer tegen...quote:
Ja dan hebben ze zeker een nieuwe agenda nodigquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is woensdag, en toen de ene zondagsrijder voor me weg was, kwam ik de volgende weer tegen....
Wieso?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis!
En sommige mensen mogen wel eens een goede agenda aanschaffen....
Vakantieverkeerquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is woensdag, en toen de ene zondagsrijder voor me weg was, kwam ik de volgende weer tegen....
He bah. Koppijn tot en metquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
Een tijdelijke lens op net niet de goede sterkte is best even fijn hoor..maar nu niet meer![]()
Ja, en scheel kijken staat me ook niet echt heel mooiquote:
Ik vind jou met alles mooiquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en scheel kijken staat me ook niet echt heel mooi
Jij bent veel te lief voor mijquote:
Wie zegt dat? Want ik geloof dat nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en scheel kijken staat me ook niet echt heel mooi
Ik zeg dat en neeee, ik maak geen fotoquote:
In dat geval ga ik ervanuit dat je er nog net zo mooi uitziet als anders.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg dat en neeee, ik maak geen foto
Hou eens op johquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
In dat geval ga ik ervanuit dat je er nog net zo mooi uitziet als anders.
Marijke IS ook liefquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent veel te lief voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |