preciesquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In een beetje mediterraan land krijg je die voor 10 euro bij elke dokter wil ik wedden
idd vrij moeilijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja en toen dacht ik ook nog maar als je dood bent verklaard dan kun je je toch niet ziek melden
Valt hier wel mee gelukkigquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck wat is het benauwd na zo'n regenbui
hier is het dus echt benauwd en klammigquote:
Hier dus niks geen regenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck wat is het benauwd na zo'n regenbui
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:57 schreef Panda72 het volgende:
wij hebben de koffiemok van mijn collega vast gelijmd aan zijn buroen zijn nog in afwachting van zijn reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet eens in gelatine gegoten?
Nog nooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe doe je dat?
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Waarom plak je geen plastic beker met wat water onder zijn bureau?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:57 schreef Panda72 het volgende:
wij hebben de koffiemok van mijn collega vast gelijmd aan zijn buroen zijn nog in afwachting van zijn reactie
Alsjeblieft, een handleiding hoe je een nietmachine in gelatine kan gietenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordhoe doe je dat?
whehehequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:57 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet eens in gelatine gegoten?
die is ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
genoteerdquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom plak je geen plastic beker met wat water onder zijn bureau?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een handleiding hoe je een nietmachine in gelatine kan gieten
Kon het originele stukje van The Office helaas niet vinden
Lolquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:19 schreef Panda72 het volgende:
goh ik kan toch best wel hard rennen *puf hijg*
Zo gelachen collega zit 2 kamers verder op. Mijn collega en ik moesten natuurlijk dringend water halen bij de watercooler. Hij neemt plaats achter zijn buro wil zijn koffiemok van zijn buro pakken. Lukt niet geeft een flinke ruk en heeft alleen nog het oor in zijn hand.![]()
. Hij kijkt rond ziet ons vervolgens staan en roept stomme trutten(op een leuke manier) dat hebben jullie gedaan. Zoef weg waren we.
Wel met plakband en hij moet net niet vallenquote:
dank ik moet er nog even over nadenken hoe ik dat ga doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol![]()
[..]
Wel met plakband en hij moet net niet vallen![]()
jawel hoor. Maar het is vakantietijd dus niet zo druk en je moet lol hebben hoor op het werk anders is het zo saaiquote:
daar zat ik nou ook net aan te denkenquote:
dat is waar als je geen plezier kan hebben op je werk is er niks aanquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jawel hoor. Maar het is vakantietijd dus niet zo druk en je moet lol hebben hoor op het werk anders is het zo saai
Whehe, daar zit ook wel weer wat in. Helaas gaat de 'humor' bij ons niet veel verder dan het afpakken van het contactsleuteltje van de heftruck ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jawel hoor. Maar het is vakantietijd dus niet zo druk en je moet lol hebben hoor op het werk anders is het zo saai
lijm het sleuteltje maar eens vast op een tafelquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, daar zit ook wel weer wat in. Helaas gaat de 'humor' bij ons niet veel verder dan het afpakken van het contactsleuteltje van de heftruck ofzo.
Ik denk wel dat je het gaat lukkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dank ik moet er nog even over nadenken hoe ik dat ga doen
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijm het sleuteltje maar eens vast op een tafel
Lol. Ik kan natuurlijk ook de sleuteltjes van twee palletwagens verwisselenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ook leukquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Lol. Ik kan natuurlijk ook de sleuteltjes van twee palletwagens verwisselen...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Doe het dan met een paar mee in een rondje, moeten ze ook nog gaan zoeken wel sleuteltje bij welke pompwagen hoortquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Lol. Ik kan natuurlijk ook de sleuteltjes van twee palletwagens verwisselen...
En dan uiteraard vrolijk toeterend zelf met de enige pompwagen die je hebt ontzien gaan rondtoerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe het dan met een paar mee in een rondje, moeten ze ook nog gaan zoeken wel sleuteltje bij welke pompwagen hoort
Haal een pizza! Ik weet je wil nasi maar alleen die van de Chinees is snel en die wil je niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:45 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb honger maar weet niet wat ik ga eten als ik thuis ben. Zal wel iets worden wat snel klaar is. Ik heb trek in nasi goreng maar dan moet ik eerst nog rijst koken. En nasi van de chinees vind ik
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan uiteraard vrolijk toeterend zelf met de enige pompwagen die je hebt ontzien gaan rondtoeren.
Nee geen pizza dit keer ik ga zelf wat makenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Haal een pizza! Ik weet je wil nasi maar alleen die van de Chinees is snel en die wil je niet.
* TJDoornbos is benieuwd en schuift aanquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee geen pizza dit keer ik ga zelf wat maken
Is er nog een plaatsje vrij aan tafel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee geen pizza dit keer ik ga zelf wat maken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is er nog een plaatsje vrij aan tafel?
What Happend?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis!
En sommige mensen mogen wel eens een goede agenda aanschaffen....
He bah tochquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
Een tijdelijke lens op net niet de goede sterkte is best even fijn hoor..maar nu niet meer![]()
Het is woensdag, en toen de ene zondagsrijder voor me weg was, kwam ik de volgende weer tegen...quote:
Ja dan hebben ze zeker een nieuwe agenda nodigquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is woensdag, en toen de ene zondagsrijder voor me weg was, kwam ik de volgende weer tegen....
Wieso?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis!
En sommige mensen mogen wel eens een goede agenda aanschaffen....
Vakantieverkeerquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is woensdag, en toen de ene zondagsrijder voor me weg was, kwam ik de volgende weer tegen....
He bah. Koppijn tot en metquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
Een tijdelijke lens op net niet de goede sterkte is best even fijn hoor..maar nu niet meer![]()
Ja, en scheel kijken staat me ook niet echt heel mooiquote:
Ik vind jou met alles mooiquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en scheel kijken staat me ook niet echt heel mooi
Jij bent veel te lief voor mijquote:
Wie zegt dat? Want ik geloof dat nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en scheel kijken staat me ook niet echt heel mooi
Ik zeg dat en neeee, ik maak geen fotoquote:
In dat geval ga ik ervanuit dat je er nog net zo mooi uitziet als anders.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg dat en neeee, ik maak geen foto
Hou eens op johquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
In dat geval ga ik ervanuit dat je er nog net zo mooi uitziet als anders.
Marijke IS ook liefquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent veel te lief voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |