Zit net te kijken op ledtuning.nl en daar hebben ze stripts blauw en rood die aan die zelfde waarde voldoen. 20 euro per meter. Dus dat is wel te doen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:32 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Planten zijn het meest gevoelig voor blauw licht onder de 480 nanometer en rood licht boven de 620 nanometer.
Als je een strip blauw een strip rood ophangt moet het lukken nog 1 of 2 witte strips voor jezelf om het mooi te belichten
Ja ok, maar het is dan toch wel een bepaalde tint/warmte kleur blauw, en niet willekeurig blauw..quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:32 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Planten zijn het meest gevoelig voor blauw licht onder de 480 nanometer en rood licht boven de 620 nanometer.
Als je een strip blauw een strip rood ophangt moet het lukken nog 1 of 2 witte strips voor jezelf om het mooi te belichten
De licht frequentie staat gewoon in de datasheet van de ledsquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:42 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is dan toch wel een bepaalde tint/warmte kleur blauw, en niet willekeurig blauw..
Dan moet je toch wel weten of je die kleuren hebt als je een strip koopt lijkt me
Ik hoop dat mijn Corydorassen het ook fijner vinden, ik heb speciaal een bodemwissel voor hen gedaan.quote:
Qua spoelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:13 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Qua onderhoud, of in je bak duwen als je moet spoelen?
Ik heb 75kg grind in me bak zitten, en dan moest ik serieus per emmer 5x spoelen voordat het enigsinds schoon was![]()
ik was KAPOT toen ik klaar was hahaha. Weliswaar vind ik een bak indelen het allerleukste werk haha
Waterweeldequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat me trouwens wel verbaasde was dat de aquariumspeciaalzaak hier in Den Haag geen timers verkochten. Zou je wel verwachten?
Ik had hem bij de gamma moeten kopen.
Nou ja, hij doet het prima en de Gamma is nog dichterbij ook
Prachtige zaak, jaquote:
Kan ik me wel voorstellen, die dingen moet je gewoon bij de Gamma kopen die zit in de straat erachterquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prachtige zaak, ja![]()
Maar daar hadden ze geen timers
Puuuuh das een eind idd.. Ik weet niet of het je zou lukken om die 25kg zak mee te nemen naar boven? Dan had je niet telkens hoeven te lopenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Qua spoelen![]()
Ik heb maar 25 kg metselzand hoeven kopen en daarvan zit de helft nu in het aquarium, maar omdat ik mijn rug wilde sparen ben ik vanaf de derde verdieping zo'n 7 keer zand wezen halen uit de kelder.
Ja, ik was niet sterk genoeg en dacht dat ik zo mijn rug kon sparen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik heb ook allemaal gamma timers. Van die goeiekope dingen allemaal, maar werken goed.
1 is er al kapot geweest
[..]
Puuuuh das een eind idd.. Ik weet niet of het je zou lukken om die 25kg zak mee te nemen naar boven? Dan had je niet telkens hoeven te lopen
ik heb geen plant over dus wat heeft foto's maken voor nutquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef JortK het volgende:
Kijken of ik vanavond eens wat foto's hier neer kan pleuren, er worden veel te weinig foto's geplaatst!
Ik kan nog wel een foto plaatsen van mijn lege bak met scheur in de bodem?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef JortK het volgende:
Kijken of ik vanavond eens wat foto's hier neer kan pleuren, er worden veel te weinig foto's geplaatst!
Ik heb ook geen planten.. maar dan een foto van me maanvis ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb geen plant over dus wat heeft foto's maken voor nut
Heb jij trouwens een andere UI, of sta je helemaal nog niet in de OP?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb ook geen planten.. maar dan een foto van me maanvis ofzo
dan maar wat foto's van mijn vriendin haar bak:quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef JortK het volgende:
Ik sta nog niet in de OPquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een andere UI, of sta je helemaal nog niet in de OP?
wat heb je links achterin zitten? co2?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef Balsam het volgende:
[ afbeelding ]
eens kijken of de foto van mijn aqaurium nu te zien is :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |