Juup wat doe jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:29 schreef Juup© het volgende:
Is het mogelijk om er voor mij ook een te maken aub? Op basis van mijn huidige avatar
Kijken of het mogelijk is om nog iets leukers dan mijn huidige avatar (die al enorm leuk isquote:
Dan herken ik je straks niet meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kijken of het mogelijk is om nog iets leukers dan mijn huidige avatar (die al enorm leuk is) te maken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:53 schreef Muks het volgende:
Ian, als je tijd over hebt, zou je dan een voor mij willen maken ? Mijn dank is groot !
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:11 schreef Joysa het volgende:
Oehhh ik wil er ook wel een, iets met bruin haar en als je iets van nagellak erbij in kan doen zou dat tof zijn
Hij doet het in volgorde van inspiratie.quote:
welk nummer ben ik? een metal midget graag \m/quote:
Je kan toch zien dat hij nog niet bij 30 juli is?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef Deetch het volgende:
[..]
welk nummer ben ik? een metal midget graag \m/
ja, hij is echt super!! (alleen heeft de mijne kleinere oortjes, maar maakt niet uit)quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerlijk zeggen, valt hier een Shih tzu in te herkennen?Ik moest Google gebruiken
Top Ian!quote:
Geweldig !! Thanks !quote:
Ja super vet! bedankt man!quote:
Sorry ik was te voorbarig had niet op de datum van de eerste post van Muks gelet. Ik dacht dat hij na mij was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:56 schreef Deetch het volgende:
[..]
welk nummer ben ik? een metal midget graag \m/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |