quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:55 schreef DuchessX het volgende:
Oeh je doet het weer??
Wil je dan alsnog een voor mij maken? Please, please...?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Foto uit mijn fobo? Mijn huidige UI(cover van Anouk is Alive)? Maakt mij niet uit
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ow, wat stom van me![]()
ik wilde een poppetje met donker haar en blauwe ogen, in de vorm van een of ander dier dat een peuk in z'n muil heeft. ik verzin ook maar wat bij elkaar
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel inspiratieIets met een engel natuurlijk
*sluit netjes aan in de rij*
ook goed, laat hangen danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, hou 's op mij die quote door mijn strot te duwen, je ziet toch dat ik bezig ben!?
Als ik zelf een diertje mag kiezenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ow, wat stom van me![]()
ik wilde een poppetje met donker haar en blauwe ogen, in de vorm van een of ander dier dat een peuk in z'n muil heeft. ik verzin ook maar wat bij elkaar
Tuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef Zeroku het volgende:
OH, dit duurt echt te lang, Nick ik jat jouw UI even, goed?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ben jij nou een artiest?
Mijn naam betekent "ziekte" en mijn huidige user-icon kijkt heel arrogant
ja die is echt leuk! dankjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik zelf een diertje mag kiezen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Sorry Ian, een meisje met donker haar en een brilletje op en een knal rose t-Shirt voor mij aub![]()
Thnxxxx
quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
De mijne is nog niet aan de beurt geweest neem ik aan??
Hmm dit is een grotere versie van mn UI ... kun je die arrogante blik erin verwerken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan niets bedenken
Iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |