Op Google (images) is genoeg te vinden toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef Paul-89 het volgende:Die heeft als we het internet mogen geloven al bij heel wat clubs getekend.
Off :
Weet iemand een site waar je mooie Feyenoord / Rotterdam gerelateerde bureaublad-achtergronden kunt vinden ?
Top, bedankt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op Google (images) is genoeg te vinden toch?
http://www.fr12.nl/media/wallpapers.html
Hier staan mooie bij.
En op Feyenoord.nl ook nog een boel: http://www.feyenoord.nl/p(...)rs_spelers_0910.aspxquote:
quote:
Mooie wallpapers, maar een Feyenoord-wallpaper is toch een beetje het equivalent van een Feyenoord-pyjama voor 15 tot 20-jarigenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op Google (images) is genoeg te vinden toch?
http://www.fr12.nl/media/wallpapers.html
Hier staan mooie bij.
Agja dat Windows vlaggetje ga je ook moe worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mooie wallpapers, maar een Feyenoord-wallpaper is toch een beetje het equivalent van een Feyenoord-pyjama voor 15 tot 20-jarigen.
Ja, daarom heb ik een vette zelfgemaakte wallpaper van NYquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Agja dat Windows vlaggetje ga je ook moe worden.
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
![]()
Van mij zou hij per direct dood mogen vallen...
Aan de andere kant zitten we nu helaas in een situatie dat we met ons hele Feyenoord-hart moeten hopen dat hij geweldig presteert en binnen 1 of 2 seizoenen voor 30 miljoen naar Barca gaat ofzo, want dan vangen we tenminste nog iets....
Mwah ligt aan de kosten/voorwaarde of ik Koevermans erbij wil.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten om het geld wat we nog zouden hebben te steken in een 32 jarige spits.
PSV laat hem sowieso niet transfervrij vertrekken en dan nog eens het salaris. Of ergens iets gratis huren of gewoon roeien met de riemen die we hebben. Die Smolov kan evt. spits dan heb je Tomasson,Cissé,Castaignos voor in de spits. Zo heel beroerd is dat niet, tenzij Cissé en Tomasson blijven sukkelen met blessures dan gaat het vervelend worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mwah ligt aan de kosten/voorwaarde of ik Koevermans erbij wil.
Helemaal mee eens. Zo vaak als Makaay en Tomasson wel niet op een eiland hebben gestaan....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:15 schreef Haringkop het volgende:
Je kan beter een paar mensen hebben de spitsen weten te bereiken..
Wij willen altijd de beste namen in de voorhoede, maar op de zijkanten loopt 2x drama die nooit een bruikbare voorzet geven.
Moet het nog maar zien: betekent toch weer een niet-EU-salaris voor een speler zonder directe toegevoegde waarde. Misschien een wel wereldtopper in spé, maar ik denk dat er sowieso geen investeringsruimte voor is.quote:‘Feyenoord bekijkt Braziliaanse middenvelder Anikson’
Volgens Agência Futebol Interior zou een vertegenwoordiger van Feyenoord de jonge Braziliaan Anikson hebben bekeken. De middenvelder komt uit voor de U17 van de Braziliaanse club Coritiba. De zaakwaarnemer van de speler liet weten dat de voorkeur uitgaat om de jonge speler nog minimaal een jaar bij Coritiba te laten spelen. Mocht Feyenoord echter concreet belangstelling gaan tonen, dan is een eventuele transfersom geen obstakel: de jonge Braziliaan heeft nog geen profcontract bij Coritiba.
quote:Boete na belediging Aboutaleb via Twitter
Een 39-jarige Rotterdammer heeft boete van 350 euro moeten betalen voor het beledigen van burgemeester Aboutaleb. Dat deed hij op 8 mei, de dag van de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax, in een Twitter-bericht.
De politie hield het verkeer op de internet-berichtendienst die dag nauwlettend in de gaten. Na het ontdekken van het beledigende bericht heeft de politie Aboutaleb geïnformeerd. De burgemeester heeft vervolgens aangifte gedaan.
Omdat het om een ernstige belediging ging, besloot het Openbaar Ministerie de man te vervolgen. De Rotterdammer heeft de boete betaald, omdat hij niet meer ophef rond de zaak wilde. Via Twitter heeft hij laten weten zijn lesje te hebben geleerd.
Het is vermoedelijk voor het eerst dat de iemand wegens een bericht op Twitter is veroordeeld.
En dan een burgemeester die wel weet hoe je de bekerfinale moet regelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
Man man wat een zielig mannetje is het ook, gaat hij mensen op internet laten speuren naar beledigingen aan zijn adres. Ik ben benieuwd hoelang hij het gaat volhouden in Rotterdam.
Nee, het enige is dat het niet meer wordt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik las laatst ergens dat jullie rond de 4 a 6 miljoen euro minder aan salarissen kwijt zijn jaarlijks door het vertrek van Mackaay, Gio, Zaadland e.a. Komt deze marge de schuldaflossing concreet ten goede?
De bedoeling is dat de inkomsten minstens gelijk blijven en dat de uitgaven lager worden door het schrappen van de topsalarissen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee, het enige is dat het niet meer wordt.
Klopt, en op den duur heb je weer een positieve balans. Dan pas kan de schuld kleiner worden...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee, het enige is dat het niet meer wordt.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef Happel het volgende:
Hofland waarschijnlijk op weg naar een Cypriotische club: AEK Larnaca.
Gregoor van Dijk speelt daar nu ook.
Als nu Vlaar/Bahia weg gaan of langdurig geblesseerd raken heb je echt een groot probleem.quote:Kevin Hofland dicht bij vertrek Feyenoord
ROTTERDAM - Kevin Hofland vertrekt mogelijk op korte termijn bij Feyenoord. De centrale verdediger is niet meegegaan op trainingskamp naar Portugal. De zaakwaarnemer van Hofland hoopt een dezer dagen een transfer van Hofland af te ronden, zo meldt Feyenoord.
Mocht de komende dagen blijken dat de overgang geen doorgang zal vinden, dan zal de 31-jarige Hofland zich alsnog melden in het trainingskamp.
Feyenoord verblijft de komende dagen in het Spaanse Isla Canela, vlakbij de grens met Portugal. De Rotterdammers oefenen vrijdag tegen Benfica. Zaterdag is Aston Villa de tegenstander.
Idd, maar dat kan toch bijna niet met zo'n salarisflafond en bijna alleen maar jeugdspelers? De inkomsten blijven minimaal gelijkwaardig (komend seizoen hoger zelfs, met Europese inkomsten erbij) en de uitgaven worden steeds lager dus over 1 of 2 jaar moet de balans echt weer aan de goede kant zitten. Wel zit je natuurlijk met die rentedragende schuld, die rente gaat ten opzichte van vorig jaar (toen de schuld omhoog ging) weer omhoog.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:49 schreef Paul-89 het volgende:
Als we binnen twee jaar niet een positieve eindbalans hebben op het einde van het seizoen dan zie ik het heel erg somber in.
Lijkt me toch logisch? Is een flinke salarispost en ik denk dat Feyenoord dat salaris graag bespaart. Maar de selectie stelt toch al niks voor, met of zonder Hofland.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
Als nu Vlaar/Bahia weg gaan of langdurig geblesseerd raken heb je echt een groot probleem.
Hofland zal dan wel transfervrij wegmogen Feyenoord kennende.
Natuurlijk stelt het wel wat voor, je moet ook niet overdrijven. Het is alleen een te smalle selectie, maar de basis is echt wel zeer aardig hoor. Zeker als je er nog een spits bij hebt. Hele kleine dingen kunnen door die smalle selectie dit seizoen het verschil tussen wel of geen Europees halen maken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lijkt me toch logisch? Is een flinke salarispost en ik denk dat Feyenoord dat salaris graag bespaart. Maar de selectie stelt toch al niks voor, met of zonder Hofland.
Ik vind het gewoon niksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Natuurlijk stelt het wel wat voor, je moet ook niet overdrijven. Het is alleen een te smalle selectie, maar de basis is echt wel zeer aardig hoor. Zeker als je er nog een spits bij hebt. Hele kleine dingen kunnen door die smalle selectie dit seizoen het verschil tussen wel of geen Europees halen maken.
Onzin, Wijnaldum (AZ), Fer (Meerdere), Biseswar (Twente), El Ahmadi (PSV) of Vlaar (Willekeurig) zouden echt wel in de basis staan bij die clubs hoor, we praten onszelf wel erg de put in zeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niks. We hebben geen enkele speler die bij AZ, Twente, Ajax of PSV in de basis zou staan.
Bull. Bij Ajax of PSV misschien niet, maar bij AZ en Twente zouden spelers uit ons elftal echt wel in de basis staan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niks. We hebben geen enkele speler die bij AZ, Twente, Ajax of PSV in de basis zou staan.
Dat ja, begint nog treuriger te worden dan de situatie waarin Feijenoord verkeerd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
We praten onszelf wel erg de put in zeg.![]()
Fernandez zou b.v. wel voor Tiendalli gekozen worden hoor. En Vlaar is ook niet kansloos tegen een Alderweireld, Marcello of Vertonghen. Verder is AZ ook niet meer zo indrukwekkend, zonder Hamlap, Dembele en Lens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moeten ze zich wel doorontwikkelen. Vooral Wijnaldum staat al anderhalf jaar stil vind ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Fernandez zou b.v. wel voor Tiendalli gekozen worden hoor. En Vlaar is ook niet kansloos tegen een Alderweireld, Marcello of Vertonghen. Verder is AZ ook niet meer zo indrukwekkend, zonder Hamlap, Dembele en Lens.
Feyenoord heeft veel spelers die bij b.v. PSV dicht tegen de basis zouden aanzitten maar nog net te jong zijn om een dure aankoop van 25 er uit te spelen. Maar spelers als Fer, De Vrij en Wijnaldum hebben het in zich om over 1 of 2 jaar gelijkwaardig te zijn aan die spelers van PSV en Ajax.
Klopt, zorgelijke ontwikkeling.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moeten ze zich wel doorontwikkelen. Vooral Wijnaldum staat al anderhalf jaar stil vind ik.
Voorbereiding gemist?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vooral Wijnaldum staat al anderhalf jaar stil vind ik.
Biseswar is toch ook maar een slechte kloon van Robben die maar 1 truukje kan en verder altijd gaat liggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voorbereiding gemist?
Dit soort jongens moet gewoon vrij in hun kop zijn en niet teveel opdrachten in het veld krijgen als ze als buitenspeler zijn opgesteld, dan komt dat frivole er vanzelf weer uit.
Zelfde met Biseswar, net de juiste snaar raken bij zo'n jongen en hij krijgt er weer vertrouwen in, dat heb je nou eenmaal met jonge gasten, die raken wat sneller in de war van randzaken.
I believe so.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:34 schreef Ritmo het volgende:
Zit die Bruno Martins overigens bij de selectie voor komend seizoen?
quote:Monsterscore Feyenoord O/19 tijdens eerste oefenduel: 0-12
Feyenoord/Excelsior O/19 heeft dinsdagavond de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding op overtuigende wijze gewonnen. De ploeg van trainer Jean-Paul van Gastel was veel te sterk voor het eerste elftal van NOAD’67 en won uiteindelijk met 0-12, na een ruststand van 0-9. Enige smet op de avond was het uitvallen van Martijn de Vries. De verdediger liep aan het begin van de tweede helft hamstringklachten op en kon daardoor de wedstrijd niet vervolgen.
Van Gastel, die op dat moment geen verse wissels meer had, besloot geen vervanger in te brengen voor de verdediger. ‘Niet uit arrogantie, maar omdat ik met de spelers die er reeds uit waren gegaan geen enkel risico wilde nemen’, legde de oefenmeester uit. ‘We hebben namelijk een heel zware trainingsweek achter de rug. Uit bescherming wilde ik niet een speler opnieuw inbrengen.’
Het krachtsverschil tussen de zaterdagderdeklasser in de Rotterdamse talenten was veel te groot om van een echte wedstrijd te kunnen spreken. Los van de uitslag was Van Gastel tevreden na afloop. ‘De jongens stonden vandaag met de juiste intentie op het veld’, vond de coach. ‘Bij balverlies was er direct weer druk op de bal en ook conditioneel gezien hebben we veel arbeid verricht.’
NOAD’67 – Feyenoord/Excelsior O/19 0-12
Scoreverloop:
2’ 0-1 Jansen
7’ 0-2 N. Velder
9’ 0-3 Rashid
14’ 0-4 Jansen
17’ 0-5 Manu
23’ 0-6 Van Huijgevoort
31’ 0-7 Van Buren
32’ 0-8 Jansen
37’ 0-9 Van Buren
46’ 0-10 Schoonheijm
55’ 0-11 Schoonheijm
75’ 0-12 Morais
Opstelling Feyenoord/Excelsior O/19: Konijnenburg; Kruithof (46’ Van den Engel), Rutten (46’ Smith), Van Huijgevoort (46’ Morais), De Vries; M. Steenvoorden (46’ El Harouchi), Jansen (46’ Bouwmeester), Rashid; N. Velder, Van Buren (46’ Schoonheijm) en Manu (46’Toorenburg).
Had hem best graag terug gezien. Speelt helaas op een van de beter bezette posities bij Feyenoord, dus is geen plaats voor, maargoed...quote:Polonia Warschau rondt 'spectaculaire transfer' van Smolarek afDinsdag, 27 juli 2010 om 21:40De overgang van Ebi Smolarek naar Polonia Warschau is afgerond. De voormalig Feyenoord-aanvaller bereikte al eerder een akkoord met de Poolse club over een tweejarig contract en onderging dinsdag met succes de medische keuring. Aansluitend zette Smolarek zijn handtekening onder de verbintenis.
De aanvaller komt transfervrij over van het Griekse Kavala, waar hij niet langer nodig was en ondanks een doorlopend contract moest vertrekken. “Dit is voor Poolse normen een spectaculaire transfer”, jubelde algemeen directeur Daniel Purzycki van Polonia. “We hopen dat Ebi op het veld de verwachtingen waar kan maken.”
Smolarek speelde nimmer in de Poolse Ekstraklasa. Hij doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en kwam daarna voor diverse Europese clubs uit. De 43-voudig international werd eerder aan Polonia Bytom, Slask Wroclaw en Lech Poznan gelinkt. Bij Kavala maakte Smolarek drie goals in vijftien duels.
quote:Barça-legende zesde trainer van dit jaar bij Polonia Warschau
Dinsdag, 10 november 2009 om 18:13Jose Maria Bakero gaat aan de slag in Polen. De voormalig middenvelder van Barcelona, die deel uitmaakte van het succesvolle elftal van Johan Cruijff dat in 1992 de Champions League won, heeft zijn jawoord gegeven aan Polonia Warschau. Daar wordt hij de zesde (!) trainer van dit kalenderjaar.
Polonia kent een bijzonder triest voetbaljaar en staat dit seizoen na dertien speelronden bijna onderaan in de Poolse competitie. De coaches kwamen en gingen snel: Bakero is al de zesde oefenmeester die het dit seizoen gaat proberen. Hij heeft de taak om Polonia uit de degradatiezorgen te helpen.
De 46-jarige Spanjaard arriveert woensdag in Polen om zijn handtekening te zetten. “Ik kan bevestigen dat de deal rond is”, zei vice-voorzitter Piotr Ciszewski. “Hij maakt bij ons het jaar af en daarna gaan we praten over een langere samenwerking.” Bakero, die bij Valencia nog even de assistent was van Ronald Koeman, debuteert volgende week in de stadsderby met Legia Warschau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |