hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:07 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Mijn box staat hier nog prachtig ingepakt op de hoek van mijn bureau
Dat kan met traag internet, moet je even keer of 20 op F5 drukken, anders de router resettenquote:
15:15 komt de Ibood Boxquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Wordt er nou geen enkele prullenbak verkocht?
heb er net even 4 gekocht...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef Haque het volgende:
Maar wel een top product, helaas heb ik aan 1 genoeg, nu jullie nog
Je hebt de username iBood, maar ik heb nog geen enkel positief woord over de hunt van je gehoord... wtf manquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef Ibood het volgende:
volgens mij werkt deze vuilnisbak echt slecht..
vooral als er een zak in zit.. scheur je die hele zak kapot
Relkloon?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt de username iBood, maar ik heb nog geen enkel positief woord over de hunt van je gehoord... wtf man
jawelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef Adames het volgende:
[..]
eigenlijk is het nog niet eens zo heel slecht ..
Niet! Hier niet althans...quote:
vanacht om 00:00 waren er een aantal minuten blauwe zwaailichtenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:04 schreef Semmm het volgende:
[..]
Winkelprijs 119 dacht ik, niet zeker hoor
EDIT:
Onee, hij kreeg de K 44 die zijn maar 30 euro.
iBood bood deze vanacht om 00.00 aan: http://www.kieskeurig.nl/hoofdtelefoon/akg/k_172_hd/275693/
Dan verdwijnen de blauwe lampjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:15 schreef DarkWimDuck het volgende:
Kwam er bij de vorige hunt wel te staan dat het afgelopen was?
Door wie? Want straks ging het gerucht dat ie er om 15:00 uur zou zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:15 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Op Twitter is bekend gemaakt dat de iBood Box om 15:25 op de site komt te staan!
+ 9 euro.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:15 schreef Haque het volgende:
[..]
jawelIk kan ook wel de gewone prullenbak aanduwen daar heb ik geen elastisch deksel voor nodig.
vertel nouhouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:15 schreef Juicyhil het volgende:
Maar wat zit er dan meestal in die doos?
Beterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef Anne het volgende:
Denk niet dat de doos komt, nieuwe Duitse:
[ afbeelding ]
Aah op die manier, thanks!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan verdwijnen de blauwe lampjes
Dat kwam door het verschil in tijdzones natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Door wie? Want straks ging het gerucht dat ie er om 15:00 uur zou zijn.
Nee joh. Ook pas 3895734958345 keer verteld hier.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef morgan31 het volgende:
iemand last van internatinaal ajax erorr als je wilt betalen op ibood ???
Hij was wel heel snel wegquote:
Nouja, internatinaal is nieuwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee joh. Ook pas 3895734958345 keer verteld hier.
Ik had dat vanmorgen toen ik met cc wilde betalen op m'n werk. Toen ik op ideal klikte lukte het wel maar was het artikel ineens uitverkochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef morgan31 het volgende:
iemand last van internatinaal ajax erorr als je wilt betalen op ibood ???
ja in het witquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Anne het volgende:
Weer een nieuwe (nieuwe-oude):
[ afbeelding ]
Is al langs geweest op de NLse toch?
Maak een klb topic over de domme vragen hierquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:19 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij zitten we gewoon al een uur naar de Ibood Box te kijken.
En wat nou als je een duits adres in nederland heb?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:19 schreef Samsonneke het volgende:
Nee, je kunt niet bestellen bij de Duitse iBood met een Nederlands adres.
Dan wel natuurlijk. Dan mag je zelfs achteraf met acceptgiro betalen omdat je zo betrouwbaar overkomt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
En wat nou als je een duits adres in nederland heb?
Of propvol zwaailichten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef Haque het volgende:
Idd stiekem krijg je een prullenbak met daarin een iphone ofzo
Dat kan niet. In Nederland kun je alleen maar een Nederlands adres hebben en in Duitsland kun je alleen maar een Duits adres hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zo weinig en lezen ze nog nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan word je kop kaalgeschoren en word je voor hoer uitgemaakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je kunt helemaal niet met ideal betalen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:21 schreef morgan31 het volgende:
ik krijg het ook als ik met ideal wil betalen ...
Zit jij in die prullenbak?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:21 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat kan niet. In Nederland kun je alleen maar een Nederlands adres hebben en in Duitsland kun je alleen maar een Duits adres hebben.
Of bedoel je de Duitse ambassade? Dat is nog steeds een Nederlands adres geloof ik.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bijna een uur naar een prullenbak te kijken...![]()
Tis net de zondag ochtend kerkdienst op teevee
Neequote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Zometeen even een uurtje rijlessen. Heb er het volle vertrouwen in dat die prullenbak daar blijft.
Ik hoop het toch niet zeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Zometeen even een uurtje rijlessen. Heb er het volle vertrouwen in dat die prullenbak daar blijft.
Het helptquote:
Das wel langquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef Fleauris het volgende:
Hehe, dat ding heeft er bijna een uur opgestaan. Hij kwam om 14:31 op de site
Dan had je het op je werk moeten lezenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef morgan31 het volgende:
als je net uit je werk komt ... kan je moeilijk heel het forum terug lezen..
Verassing. Mensen die denken dat ze een ps3 voor 40 euro krijgen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Samsonneke het volgende:
Waarom is die box eigenlijk zo populair?
Goede marketing.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Samsonneke het volgende:
Je krijgt veel voor je geld en het is spannendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Samsonneke het volgende:
mysterieus dus iedereen heeft het erover. je wilt hem eigenlijk niet missenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Samsonneke het volgende:
Klink leuk, en je weet niet wat je krijgt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Samsonneke het volgende:
Gewoon spannend ofzo denk ik...De inhoud is niet echt spectaculair.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Samsonneke het volgende:
Gamen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:27 schreef christiaan92 het volgende:
wat kan je hier precies mee? Netgear 5GHz Wireless-N HD Gaming & Networking Kit
Tja, zelfde idee als de grabbelton op Koninginnedag, maar dan voor volwassenen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:26 schreef Samsonneke het volgende:
Die hebben ook geen Hunt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:29 schreef tralalala het volgende:
http://www.ibood.com/img/product/4724_KJ_hi_1280219509.jpg
Staat ook al eeuwig op /uk
Daar heb je dan ook geen huntquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:29 schreef tralalala het volgende:
Nicht kaufen wenn Sie es nicht kann zahlen!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:28 schreef Samsonneke het volgende:
Ohh daar is dat horloge... ik wil hem heel graagmaar hij is zo duur... aah twijfels
aaaahhh... (duits)
Hoeveel kost het?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:28 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Tja, zelfde idee als de grabbelton op Koninginnedag, maar dan voor volwassenen...
Ook in Polenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:29 schreef tralalala het volgende:
Google adds zou idd niet mis zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vraag me af hoeveel hits die site heeft met zo'n daggie hunten
Hunt is er alquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die huntbox komt toch tijdens avond eten..100%
uuuh die is al 15 en een half uur bezigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die hunt komt toch tijdens avond eten..100%
Die brengen niets op als er niet op geklikt wordt.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef Ibood het volgende:
[..]
effe dit... het is niet Moaaah!! maar Woahhhhh!!!!
mafketelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef Ibood het volgende:
[..]
ja of je doet het zelfquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kom op bestel ff die netgear, zijn we daar ook weer vanaf
Je weet niet hoeveel ze er hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef Haque het volgende:
Niet verwacht dat die router zolang blijft staan, best een mooi dingetje en kost geen drol.
Nee, er zijn verschillende soorten versies.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef Ibood het volgende:
[..]
En ook nog 5,95 verzendkosten trouwens...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hm, is me toch teveel voor een pure gok...
en toch is het woahhhhquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Nee, er zijn verschillende soorten versies.
Net als dat er verschillende soorten popsoorten zijn. Wees gerust, ik heb dat allang allemaal onderzocht.
Helaas wel.. Maar die ging dan ook als een treinquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef Stranger het volgende:
Ben ik te laat voor die handige prullenbak?
Ik kreeg een Ajax melding en toen was ik te laat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef Stranger het volgende:
Nee hoor, straks de box bestellen en dan krijg je er 5 voor 40 euro.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef Stranger het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kan je met die netgear ook uitzending gemist ofzo op je tv kijken?
Nee is voor draadloze internet verbidingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kan je met die netgear ook uitzending gemist ofzo op je tv kijken?
Het is ook GEEN ROUTER maar een set van 2 Wifi access points. Zeg maar de Wifi variant van die Powerline adapters.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef Haque het volgende:
Niet verwacht dat die router zolang blijft staan, best een mooi dingetje en kost geen drol.
Zoals wel vaker het geval is bij ibood aanbiedingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef Semmm het volgende:
Goedkoopste prijs op kieskeurig is 48 incl. verzendkosten, ibood 35 euro.
Scheelt dus niet zo veel
ik heb een turkse vriend die heet ook osram.. ik geef hem elke jaar met sinterklaas osram lampen..quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef Fleauris het volgende:
Ahneee, ik ben te laat!
Ik wilde die ontzettende handige vuilnisbak bestellen!
Potverdrie! Dan maar voor 150euri in de winkel kopen
Waarschijnlijk las iedereen Sixpack en hebben gelijk bestellen gekliktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Een sixpack spaarlampen zo snel uitverkocht?
Oh dus dan heb je zon kastje naast je modem staan en 1 naast je pc en moet je 2 kabeltjes trekken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Het is ook GEEN ROUTER maar een set van 2 Wifi access points. Zeg maar de Wifi variant van die Powerline adapters.
Ik heb ze beide open staanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als je het te snel vindt gaan, kan je altijd nog naar NL zappen hoor
Is vannacht nog langs gekomen als ik mij niet vergis !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Die zou ik op de Nederlandse ook wel graag zien.
Zoiets ja. Eén bij je modem in de meterkast, en de ander bv. bij je PC op zolder, of naast je TV om je XBOX of PS3 op aan te sluiten. Als je geen UTP kabel vanaf de meterkast naar die plekken kunt trekken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef Haque het volgende:
Oh dus dan heb je zon kastje naast je modem staan en 1 naast je pc en moet je 2 kabeltjes trekken?
ik op 0,1 secquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:43 schreef Fleauris het volgende:
[..]
En wat is daar het praktisch nut van?
Ik gebruik PageReboot op 5seconde
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:43 schreef Fleauris het volgende:
[..]
En wat is daar het praktisch nut van?
Ik gebruik PageReboot op 5seconde
Om nog meer te kunnen klagen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:46 schreef Anne het volgende:
Waarom checken sommige hier eigenlijk de Duitse als je er toch niks kunt bestellen.
Zelfkwelling?![]()
.
Doe jij toch ook?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:46 schreef Anne het volgende:
Waarom checken sommige hier eigenlijk de Duitse als je er toch niks kunt bestellen.
Zelfkwelling?![]()
.
Niet. Minimaal 5 mensen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Donder op met dat duitse spul, alleen jullie 2 zijn er geïnteresseerd niet. Niemand verder dus opbokken ermee
Inderdaad, of maak lekker je eigen topic voor duitsersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Donder op met dat duitse spul, alleen jullie 2 zijn er geïnteresseerd niet. Niemand verder dus opbokken ermee
Duitse iBOODquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef Saninl het volgende:
[..]
Inderdaad, of maak lekker je eigen topic voor duitsers
Als je dan de rest in dit topic laat bestellen op jouw adres hebben wij ook nog wat aan die duitse huntquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ik check het. Maar ik kan er ook daadwerkelijk iets bestellen.
Dan lees je er maar overheen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Laat die 5 lekker kijken op de duitse ibood. En val de overige 15 er niet mee lastig.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef Jack. het volgende:
[..]
Als je dan de rest in dit topic laat bestellen op jouw adres hebben wij ook nog wat aan die duitse hunt
Wel even vantevoren betalen dan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef Jack. het volgende:
[..]
Als je dan de rest in dit topic laat bestellen op jouw adres hebben wij ook nog wat aan die duitse hunt
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:50 schreef Saninl het volgende:
[..]
Inderdaad, of maak lekker je eigen topic voor duitsers
Nada.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef Ibood het volgende:
Hoevaak heb jij al iets via ibood besteld?
Poll: hoeveel items heb jij in totaal gekocht?
• nog niks
• 1 item
• 2-4 items
• 5-10 items
• 10-20 items
• meer dan 20 items
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jezus, doe ff lekker creatief!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe Philips Wakeuplight!~!~!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef Ibood het volgende:
Hoevaak heb jij al iets via ibood besteld?
Poll: hoeveel items heb jij in totaal gekocht?
• nog niks
• 1 item
• 2-4 items
• 5-10 items
• 10-20 items
• meer dan 20 items
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wij hadden dezelfde gedachten denk ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:57 schreef Zetfil het volgende:
Oh in het algemeen, kan ik mijn stem veranderen?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:57 schreef Zetfil het volgende:
Oh in het algemeen, kan ik mijn stem veranderen?
Alleen in Duitsland een paar keerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef Samsonneke het volgende:
Is die oranje telefoon al langs geweest?
Thanksquote:
Ja, 9,95quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef Samsonneke het volgende:
Is die oranje telefoon al langs geweest?
Ik inmiddels al 6 (inclusief m'n ene bestelling van vandaag).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef Ibood het volgende:
nog een keer dan!
hoeveel items heb jij OOIT via ibood gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |