Is dat een soort van touchpad?quote:
http://www.onemorething.n(...)gt-geregeld-opgelostquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, ik zit met het volgende probleem. Mijn net 1 jaar oude () MacBook Pro hangt geregeld voor een seconde of 20. Ik zie de strandbal terwijl ik helemaal niets bijzonders open heb staan. De momenten dat hij hangt is volkomen willekeurig, dus niet alleen bij het openen van een programma, het zou ook op dit moment kunnen zijn. Er is al een verse installatie overheen geweest en de hardwaretest geeft niets aan. Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?
Heyquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat een soort van touchpad?
Waar gekocht, bevalt ie nog steeds?
Oh en hoi Roel
Je hebt een mac neem ik aanquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey. Da's het eerder deze week aangekondigde Magic Trackpad
. In online Apple Store besteld. Werkt perfect
Vet, van de week maar eens bestellen denk ik. Word gek van mijn magic mouse, vreet batterijen niet normaal!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey. Da's het eerder deze week aangekondigde Magic Trackpad
. In online Apple Store besteld. Werkt perfect
Kan je trouwens de bekende 2, 3 vingers trucjes mee uithalen? En de draai trucje? Dus netals de nieuwe MacBook Pro's?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Maar er zijn ook Windowsdrivers uitgebracht.
Yup, alles. Zie de info @ apple.nlquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan je trouwens de bekende 2, 3 vingers trucjes mee uithalen? En de draai trucje? Dus netals de nieuwe MacBook Pro's?
Getest en zonder resultaat helaas.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:00 schreef Junkie het volgende:
[..]
Mijn eerste gok is iets met de HDD.
Heb je die al getest met Disk Utillity?
Het probleem doet zich zowel voor met als zonder externe HDD.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Of hangt er een externe HDD aan (die wellicht niet mee wil werken)? Zo ja, ontkoppel die en kijk of het probleem zich nog steeds voordoet.
Ga het nu proberen, doet me goed iig om te zien dat er meerdere mensen last van gehad hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://www.onemorething.n(...)gt-geregeld-opgelost
Heb je hier iets aan? Bij mij was het de firmware van de HD iig. Dit heeft het voor mij opgelost.
volgens mij zitten sommigen eerder te wachten op een 3.2.1 jailbreak voor hun ipad las ik ergens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:17 schreef NietTeVolgen het volgende:
http://jailbreakme.modmyi.com/![]()
http://www.engadget.com/2(...)rom-iphone-dev-team/
* legaal! ook op tweakers loopt het*
Je quote het linkje met het antwoord op je vraag, dus ik ga daar niet nogmaals antwoord op gevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:59 schreef rubje het volgende:
[..]
volgens mij zitten sommigen eerder te wachten op een 3.2.1 jailbreak voor hun ipad las ik ergens.
of is dit um?
De bron verwijst ook gewoon naar een lijst van APR's op de Apple Website. Wat een kneus die dat daar heeft neer gezetquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:49 schreef o.us het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_store
Nederland had toch alleen maar APR's?![]()
Was hier laatst nog een discussie over. Zijn ook maar wat gedachten van deze schrijver, maar zal niet verbaasd zijn als het die kant op gaat.quote:That doesn't mean that your iMac will run like today's iPad, but its interface will change completely. It will be a lot simpler, and multitouch based. Gone will be the Finder, gone will be the windows. The traditional computer desktop will be replaced into something streamlined, but not less powerful. Perhaps for some pro users, there will be a mosaic view to watch several apps at the same time, but eventually Apple will move everyone to a modal-based interface.
Ik zie het nu pas iddquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:56 schreef jakkop het volgende:
[..]
De bron verwijst ook gewoon naar een lijst van APR's op de Apple Website. Wat een kneus die dat daar heeft neer gezet
Je weet toch dat wanneer je dingen thuis laat bezorgen dat dat binnen kan komen op dagen dat je er niet ben?quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:40 schreef Chevalric het volgende:
Als je iets via de Apple store besteld, kun je dan ergens gedetailleerde leveringsinformatie vinden? Ik kan wel via de bestelstatus wat verzendinfo krijgen, maar ik kan niet bij UPS zien waar de bestelling is. Volgens de statuspagina zou m'n iMac vandaag bezorgd moeten worden, maar ik zou graag iets meer details weten (voor zover mogelijk).
Never mind, inmiddels al een echt UPS trackingnummer gekregen. Hoop niet dat dat betekent dat het pakket morgen pas geleverd wordt, aangezien dan niemand thuis is.
edit: dus wel... nu moet ik dus wachten tot UPS morgen voor niks aan de deur staat, dan a.d.h.v. briefje in de bus het afleveradres wijzigen en dan maar hopen dat het deze keer wel goed gaat (bij een andere UPS zending ging dat dus mis)... Als het zo nog even duurt, had ik net zo goed kunnen wachten tot hij in de winkel verkrijgbaar is.
Mmm, helaas heeft het het probleem niet verholpen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://www.onemorething.n(...)gt-geregeld-opgelost
Heb je hier iets aan? Bij mij was het de firmware van de HD iig. Dit heeft het voor mij opgelost.
zie je wat in je logs of in activiteiten monitor?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm, helaas heeft het het probleem niet verholpen.
Ja, maar ik heb 't donderdagavond besteld, en dan zou 't binnen 24 uur verzonden worden. Dus ik ging uit van levering op vrijdag of vandaag. En zowel vrijdag als vandaag was m'n vriendin thuis. Morgen niet, dus vandaar mijn irritatie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet toch dat wanneer je dingen thuis laat bezorgen dat dat binnen kan komen op dagen dat je er niet ben?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
http://store.apple.com/nl/product/MC380Z/A
Lekker is dit
Zo koop ik hem natuurlijk niet eh
Nee, niets dat noemenswaardig is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
zie je wat in je logs of in activiteiten monitor?
Ik een paar weken geleden ook, ben er tot nu toe best tevreden mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo, Spotify ook eens geïnstalleerd, eens kijken waar die heisa over gaat..
Ik kan er echt niks mee. Snap het nut niet maar ik zal waarschijnlijk niet tot de doelgroep behoren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo, Spotify ook eens geïnstalleerd, eens kijken waar die heisa over gaat..
Ik vind het vooral handig om te kijken of een album de moeite waard is om te kopen/downloadenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik kan er echt niks mee. Snap het nut niet maar ik zal waarschijnlijk niet tot de doelgroep behoren.
Ik download 'm dan meestal gewoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:28 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ik vind het vooral handig om te kijken of een album de moeite waard is om te kopen/downloaden
Ouch!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik download 'm dan meestal gewoon..
ja maar ik vertrouw itt anderen zelden linkjes die her en der worden gepost want je weet nooit wat erachter zit. Dus tenzij dit echt een volwaardige nieuwe jailbreak is voor .3.2.1 laat ik het voor wat het is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:33 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Je quote het linkje met het antwoord op je vraag, dus ik ga daar niet nogmaals antwoord op geven![]()
![]()
![]()
dat deed ik dus ook altijd, maar vind het handiger als ik m gewoon eerst kan luisteren... scheelt weer downloaden (kost idd verder geen moeite ofzo, maar vind dit prettiger)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik download 'm dan meestal gewoon..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:07 schreef jakkop het volgende:
[ afbeelding ]
Jahoor, jailbreaken werkt ook prima op iPads in de Apple Store
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |