quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
http://store.apple.com/nl/product/MC380Z/A
Lekker is dit
Zo koop ik hem natuurlijk niet eh
Nee, niets dat noemenswaardig is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
zie je wat in je logs of in activiteiten monitor?
Ik een paar weken geleden ook, ben er tot nu toe best tevreden mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo, Spotify ook eens geïnstalleerd, eens kijken waar die heisa over gaat..
Ik kan er echt niks mee. Snap het nut niet maar ik zal waarschijnlijk niet tot de doelgroep behoren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo, Spotify ook eens geïnstalleerd, eens kijken waar die heisa over gaat..
Ik vind het vooral handig om te kijken of een album de moeite waard is om te kopen/downloadenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik kan er echt niks mee. Snap het nut niet maar ik zal waarschijnlijk niet tot de doelgroep behoren.
Ik download 'm dan meestal gewoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:28 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ik vind het vooral handig om te kijken of een album de moeite waard is om te kopen/downloaden
Ouch!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik download 'm dan meestal gewoon..
ja maar ik vertrouw itt anderen zelden linkjes die her en der worden gepost want je weet nooit wat erachter zit. Dus tenzij dit echt een volwaardige nieuwe jailbreak is voor .3.2.1 laat ik het voor wat het is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:33 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Je quote het linkje met het antwoord op je vraag, dus ik ga daar niet nogmaals antwoord op geven![]()
![]()
![]()
dat deed ik dus ook altijd, maar vind het handiger als ik m gewoon eerst kan luisteren... scheelt weer downloaden (kost idd verder geen moeite ofzo, maar vind dit prettiger)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik download 'm dan meestal gewoon..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:07 schreef jakkop het volgende:
[ afbeelding ]
Jahoor, jailbreaken werkt ook prima op iPads in de Apple Store
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |