dat hoor ik van jou bijna in elk topic maar zien ho maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oei. Weer een reden om de MBA in te ruilen voor een nieuwe 13" MBP.
Hehe, nou ik ben gewoon netjes in 1x omquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:49 schreef rubje het volgende:
[..]
dat hoor ik van jou bijna in elk topic maar zien ho maar.
pics or it didnt happen.
Het is niet goed gelukt, heb het gewoon via een webmail oplossing gedaan, contacts gewoon opnieuw ingevoerd, sowieso keer mooie opschoning van het bestand! Rest komt wel goed!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:54 schreef Junkie het volgende:
[..]
Het is een omweg, maar het is mogelijk.
Hier heb ik nog een handleiding die ik voor mijn vorige baantje (als Apple verkoper) had gemaakt.
Handleiding Importeren e-mail - Outlook Express/Windows Mail naar Apple Mail (.pdf)
Deze handleiding is voor Outlook Express/Windows Mail. Maar is volgens mij ook te gebruiken voor Outlook. Als de bestanden die naar het bureaublad sleept maar .eml zijn.
Als dit niet lukt dan moet je op een windows machine gaan werken met een command-line tooltje die de .PST bestanden omzet naar .eml berichten. Maar dat tooltje moet ik even zoeken.
Ga iemand anders pesten met je iPhone 4quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hehe, nou ik ben gewoon netjes in 1x omMacBook Pro 15 inch met 2,53 processor en een scherm met de hogere resolutie en sinds gisteren ook een iPhone 4 :-) over tijdje nog een iPad erbij en we zijn klaar!
Mijn belangrijkste reden om 't nog ff bij de 3Gs te houden is m'n iPad. Ben bang dat ik van het scherm ga huilen als ik de iPhone 4 ernaast legquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ga iemand anders pesten met je iPhone 4
*Houdt zichzelf voor dat de 3Gs het nog prima doet.
Moet jij zeggen, i-Spyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:49 schreef rubje het volgende:
[..]
dat hoor ik van jou bijna in elk topic maar zien ho maar.
pics or it didnt happen.
Het was ook niet persoonlijk bedoeld...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ga iemand anders pesten met je iPhone 4
*Houdt zichzelf voor dat de 3Gs het nog prima doet.
Maak ik daar een HD filmpje van met de mijne...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het was ook niet persoonlijk bedoeld...
* -_Tommy_- aait over bol en maakt hd filmpje er van...
Oeh en dan facetime bellen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maak ik daar een HD filmpje van met de mijne...
Niemand die dit weet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:45 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nu Parallels met Windows7 er even op om te kunnen autocatten maar ik krijg de kleuren niet goed. En het werkt zo ontzettend traag dat ik denk dat er wat fout zit.
[ afbeelding ]
Welke service wil je via bluetooth koppelen dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Niemand die dit weet?
En hoe kan ik een iPod Touch aan een macbook koppelen via bluetooth? Een nokia telefoon herkent ie wel maar de iPod niet. Bluetooth staat aan op de iPod.
Mijn eerste gok is iets met de HDD.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, ik zit met het volgende probleem. Mijn net 1 jaar oude () MacBook Pro hangt geregeld voor een seconde of 20. Ik zie de strandbal terwijl ik helemaal niets bijzonders open heb staan. De momenten dat hij hangt is volkomen willekeurig, dus niet alleen bij het openen van een programma, het zou ook op dit moment kunnen zijn. Er is al een verse installatie overheen geweest en de hardwaretest geeft niets aan. Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn?
Of hangt er een externe HDD aan (die wellicht niet mee wil werken)? Zo ja, ontkoppel die en kijk of het probleem zich nog steeds voordoet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:00 schreef Junkie het volgende:
[..]
Mijn eerste gok is iets met de HDD.
Heb je die al getest met Disk Utillity?
Is het niet gewoon het makkelijkst om een nieuwe iTunes bibliotheek aan te maken en alle bestanden een keer opnieuw in te laden, vanaf de harde schijf die je gaat gebruiken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:22 schreef DrowningMan het volgende:
Ik heb een vrij complex probleem met mijn iTunes. Ik heb een Macbook Pro gekocht en wilde mijn iTunes bibliotheek overhevelen vanaf mijn oude laptop(Windows) naar de Macbook Pro. Ik heb de map iTunes keurig verplaatst naar gebruikers/gebruikersnaam/muziek. De gehele bibliotheek met afspeellijsten en tags wordt dan ook keurig in iTunes weergegeven.
Het probleem betreft echter de muziekbestanden. Deze stonden namelijk op een externe hd. iTunes kan deze bestanden nu niet meer vinden. Als ik iTunes open staat voor elk nummer een uitroeptekentje. Handmatig alle 12.000 nummers opzoeken lijkt me niet echt een optie.
Weet iemand hier misschien een oplossing?
Bij mij doet 'ie het prima..ik neem aan dat je Perian hebt geinstalleerd?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dag Applevriendjes,
kan iemand me vertellen hoe ik dit kan afspelen? Heb alles geprobeerd en geinstalleerd maar ik blijf de melding krijgen dat er een plugin ontbreekt?
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43518953#ondemand.43518953
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |