Het heeft anders 250 posts geduurd voordat mensen het licht zagenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:43 schreef guapo het volgende:
De grap is nu wel bij iedereen doorgedrongen denk ik......

Eeeh nee, ik nam dit topic meteen al niet serieus:quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:44 schreef Scorpie het volgende:
Het heeft anders 250 posts geduurd voordat mensen het licht zagen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dan ook nog de rest van die eisen:
[..]
Het mag geen hoer zijn. Waarschijnlijk zijn er ook nog eisen m.b.t. leeftijd en uiterlijk...En het moet ook nog eens gratis gebeuren
Dit topic kan gewoon niet serieus zijn!

Oke schat, jij was de eerste.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh nee, ik nam dit topic meteen al niet serieus:
[..]

Wel een leuk topic trouwensquote:

quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:08 schreef JohnDDD het volgende:
Ze gaf nog wel één advies: aansturen op een conflict met de huidige verpleegster en vragen om een nieuwe, een wat oudere, aangezien volgens haar de jongere generatie vaker problemen had met dit soort dingen. "Hoe langer je in het vak zit, hoe meer je aan dat soort dingen went".

Lekker dan, wordt B. straks eindelijk afgetrokken, gebeurt het door een ouwe taart en niet door een lekker jong ding en door zijn handicap kan hij niet eens tegenstribbelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:08 schreef JohnDDD het volgende:
Ze gaf nog wel één advies: aansturen op een conflict met de huidige verpleegster en vragen om een nieuwe, een wat oudere, aangezien volgens haar de jongere generatie vaker problemen had met dit soort dingen. "Hoe langer je in het vak zit, hoe meer je aan dat soort dingen went".

Gaat B. ook nog eens klagen dat hij niet klaarkomt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Lekker dan, wordt B. straks eindelijk afgetrokken, gebeurt het door een ouwe taart en niet door een lekker jong ding en door zijn handicap kan hij niet eens tegenstribbelen.

Je hoax is al ontmaskerd. Wel nice try though.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:08 schreef JohnDDD het volgende:
Update: moeder heeft vanochtend even met de oud-verpleegster gebeld. Die wilde er eerst niet veel over kwijt, omdat ze redelijk pissig was dat ze telefoon had gehad van de directeur van de instelling. Later zei ze dat wat ze deed gewoon onderdeel van haar werk uitmaakte en dat dat noch in haar familie noch bij haar collega's een geheim was, en dat het overgrote deel van de verpleegsters dat volgens haar deed. Ze noemde de directeur hypocriet omdat die best weet wat er aan de hand is. Zij zei dat ze vond dat het haar een beter verpleegster maakte dat ze haar patiënten die het zelf niet konden af en toe een handje hielp zolang het maar niet verder ging dan dat want ze was immers geen hoer.

hij is dagelijks geholpen door een vrouw die nu met pensioen is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Lekker dan, wordt B. straks eindelijk afgetrokken, gebeurt het door een ouwe taart en niet door een lekker jong ding en door zijn handicap kan hij niet eens tegenstribbelen.

je werpt een geheel nieuwe kijk op de zaakquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:46 schreef Tristessa het volgende:
Sorry hoor. Die laatste post van de TS is te ongeloofwaardig.
Je KAN NIET van een verzorgende/verpleegkundige EISEN dat zij hun cliënt aftrekken. Dit is vanwege goede redenen ook niet een onderdeel in het protocol. Blijkbaar heeft je familielid geluk gehad de afgelopen jaren, maar het is niet de plicht van een verzorgende om seksuele handelingen te verrichten bij cliënten.

Kuch.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Is dit een troll ofzo? Dit is al een keer langsgekomen
Ik geloof niets van het verhaal van TS. Familielid heeft maar liefst twee verzorgers gehad die zich en passant wel even wilden prostitueren, voor niks!?
Ik nomineer OP voor de meest absurde OP van 2010. Het niet alleen normaal vinden dat verzorgens de hoer spelen, maar ook menen dat er zoiets bestaat als een récht hebben op afgesjord te worden![]()

Het is geen troll, het is TS zelf:quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:57 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb ook een ziekte waardoor ik geen vrouw kan krijgen en wil erotische hulpverlening

Obvious troll is obviousquote:Op zondag 22 juni 2008 18:57 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb ook een ziekte waardoor ik geen vrouw kan krijgen en wil erotische hulpverlening

Precies.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef ShiroYasha het volgende:
Laat hem maar een meisje bellen die dan langs komt.
Zo doen niet-gehandicapte mensen het ook, als ze geen vriendin kunnen krijgen maar wel de lusten willen.
Waarom zou dat bij hem onderdeel van het zorgsysteem moeten zijn?
Wees blij dat die mensen zo goed voor hem zorgen, bel voor de rest maar gewoon een hoer op.

Gemasturbeerd worden klopt dan ook niet helemaal.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:50 schreef Greaser het volgende:
Toen ik de topictitel las dacht ik dat iemand ergens zat waar ie niet mocht masturberen (van een hospita ofzo, weetikveel). Maar dit is het recht om gemasturbeerd te worden. Nee, dat zal er inderdaad wel niet zijn nee.

Het is niet aan de verpleging dat ze hem ermee helpen...persoons gebonden budget maar eens regelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef FredvZ het volgende:
Ik denk dat B. de afgelopen jaren geluk heeft gehad...
Je kan verplegend personeel immers niet dwingen om hier aan mee te werken.

Zolang de anderen maar geen last hebben van deze masturbatie, kan er weinig mis mee zijn. Echter is het vrij vreemd als je verwacht dat een onwillend iemand je af gaat trekken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef Greaser het volgende:
Ach, zolang het een hand en een penis betreft, kan ik er etymologisch geen kwaad in zien.

Of hij gaat gewoon aan astrale seksquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef Mirjam het volgende:
FleksZorg kan hij ook nog inschakelen trouwens

Hij kan op een toetsenbord tikken, dus dan kan ie ook zichzelf bevredigen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is geen troll, het is TS zelf:
[..]

dit dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Familielid werkt ook bij de thuiszorg. Die mensen verdienen vaak net iets meer dan een uitkering (900euro) en werken zich kapot. En dan verwachten de 'klanten' ook nog dat ze een trekbeurt krijgen? Bah bah bah.....

erg he?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Familielid werkt ook bij de thuiszorg. Die mensen verdienen vaak net iets meer dan een uitkering (900euro) en werken zich kapot. En dan verwachten de 'klanten' ook nog dat ze een trekbeurt krijgen? Bah bah bah.....

Ja leuk, op naar deel 2quote:

Ik vind 900 euro trouwens toch aardig wat voor het ongeveer 16 keer per maand aftrekken van iemandquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:

Ja ... want andere werkzaamheden heb je niet in de zorg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind 900 euro trouwens toch aardig wat voor het ongeveer 16 keer per maand aftrekken van iemand.
16 x 5 minuten = 80 minuten
Als je het goed doet, kost het je dus hooguit anderhalf uur per maand!

Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 09:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja leuk, op naar deel 2! Misschien dat er zich dan meer mannen melden die vinden dat ze het recht hebben om minimaal 4 keer per week afgetrokken te worden, omdat dat vroeger wel altijd gebeurde...
Mannen die 20+ jaar getrouwd zijn bijvoorbeeld.

Watquote:

quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat? Je bent bang dat jouw man zijn rechten op gaat eisen in deel 2
?

-->quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind 900 euro trouwens toch aardig wat voor het ongeveer 16 keer per maand aftrekken van iemand.
16 x 5 minuten = 80 minuten
Als je het goed doet, kost het je dus hooguit anderhalf uur per maand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |