Als jij nou dood zou gaan, zou iemand dat dan hier komen melden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het kutte van internet is dat je nooit weet wat er aan de hand is. Maar goed, het zal allemaal inderdaad wel goed komen.
MIjn broer misschien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als jij nou dood zou gaan, zou iemand dat dan hier komen melden?
Ja ik denk dat in mijn geval mijn broers daar misschien ook wel aan zouden denken.quote:
Nee, maar tussen je er niet mee bemoeien en je zorgen maken om iemand zit nog een hele rangequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
Gewoon niet mee bemoeien, als ze weer zin heeft komt ze vanzelf wel weer.
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik denk dat in mijn geval mijn broers daar misschien ook wel aan zouden denken.
ja zeker, zowel mijn lief als mijn moeder kennen mijn FOK! historiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Volgens mij weet echt niemand dat ik hier een account heb, dus in mijn geval nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat je broers daar aan denken. Niet iedereen heeft dat.quote:
QFTquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar tussen je er niet mee bemoeien en je zorgen maken om iemand zit nog een hele range
Ik zit al heeeel lang op FOK!, en sommige users raken je, en anderen minder...
Maar het clubje mensen dat we hier in de SC hebben doet me echt wat
Jij dus wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat je broers daar aan denken. Niet iedereen heeft dat.
ben bang dat dat in mijn geval ook zo zal zijn:Yquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij weet echt niemand dat ik hier een account heb, dus in mijn geval niet
Maar zouden ze dat direct melden of zouden daar weken dan niet maanden over heen gaanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja zeker, zowel mijn lief als mijn moeder kennen mijn FOK! historie
Jouw vrouw weet toch wel dat je FOK!t?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben bang dat dat in mijn geval ook zo zal zijn:Y
Je vriendin?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij weet echt niemand dat ik hier een account heb, dus in mijn geval niet
ze weet dat ik tegenwoordig weer chat, maar FOK kent ze niet eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jouw vrouw weet toch wel dat je FOK!t?
ik denk wel dat ze dat direct zou meldenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar zouden ze dat direct melden of zouden daar weken dan niet maanden over heen gaan?
Hmmm...ik denk dat het in mijn geval wel een tijd zou duren, misschien wel helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze dat direct zou melden
klopt, ik kreeg de ruimte niet...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:48 schreef Rauzer het volgende:
Toen je met je ex-vriendin was zat je toch ook amper op FOK!? Ik heb je in ieder geval een hele tijd niet gezien toen.
Nee, gaat wel goed met haar. Don't worry!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja las gisteren ook zoiets...
Toch geen psychische zaken hopelijk
Wat is dat ouwe account?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, ik kreeg de ruimte niet...
en toen ze opgerot was heb ik gelijk een nieuw account aangemaakt
En mijn afwezigheid had ook nog een andere reden, maar die hou ik even voor mezelf.
Als het goed is heb je die in FC gelezen
godzijdankquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, gaat wel goed met haar. Don't worry!
wowwww, snelle reactiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, gaat wel goed met haar. Don't worry!
Ja ik weet er alles van, je was even terug toen en toen weer heel lang weg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, ik kreeg de ruimte niet...
en toen ze opgerot was heb ik gelijk een nieuw account aangemaakt
En mijn afwezigheid had ook nog een andere reden, maar die hou ik even voor mezelf.
Als het goed is heb je die in FC gelezen
Nou ja niet expliciet, ze heeft zelf ook forums waar zij post waar ik geen idee van heb waar het over gaatquote:
ik heb goede redenen om die voor mezelf te houden.quote:
Week+ geleden nog even gesproken. Ze focust zich even op andere dingen, de randzaken slokten teveel energie op. Ze komt wel weer buurten en is ons nog zeker niet vergeten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wowwww, snelle reactie
maar da's goed nieuws!
Maar als het een plotselinge dood is zou zij dan, als ervaren forumer, je geschiedenis napluizen om het eventueel te melden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja niet expliciet, ze heeft zelf ook forums waar zij post waar ik geen idee van heb waar het over gaat
klopt, en de oorzaak ben ik onlangs irl tegengekomen, en we hebben een gezellige middag gehadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik weet er alles van, je was even terug toen en toen weer heel lang weg.
De oorzaak van je tweede afwezigheid bedoel je dus? Daar kun je dus nog wel mee door een deur?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, en de oorzaak ben ik onlangs irl tegengekomen, en we hebben een gezellige middag gehadMaar het is ook een kwestie van: hoe goed zit je in je vel als het even tegenzit. En blijkbaar zat ik toen even niet zo heel stevig in mijn vel. Inmiddels ben ik (zeker door mijn nieuwe lief) een heel ander persoon, en kan ik heel goed tegen een stootje.
met schaamrood op mijn kaken moet ik bekennen dat ik echt heeeel veel FOK! users ken, maar dat me nu geen enkel lampje gaat branden...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bij jou zou het wel opvallen, genoeg mensen weten je echte naam.
Ik heb de afgelopen tijd de boeken van HP nog eens gelezen en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik je wel een tikkeltje gemeen vind.quote:
Nee ik denk het niet, ze heeft niet echt een idee dat ik hier echt zo in zo'n slowchat ding zit enzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar als het een plotselinge dood is zou zij dan, als ervaren forumer, je geschiedenis napluizen om het eventueel te melden?
Dus als jij langer dan twee dagen hier niet post moeten we ons zorgen gaan makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, ze heeft niet echt een idee dat ik hier echt zo in zo'n slowchat ding zit enzo.
Ik denk dat ze het wel zou melden aan een aantal mensen die ik nog ken uit mijn WoW-tijd, daar weet ze alles van.
Als je een modderbloedje bent dan verbaasd met dat niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd de boeken van HP nog eens gelezen en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik je wel een tikkeltje gemeen vind.
Jawelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De oorzaak van je tweede afwezigheid bedoel je dus? Daar kun je dus nog wel mee door een deur?
Ach hij had ook een ander account eerst, net als ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met schaamrood op mijn kaken moet ik bekennen dat ik echt heeeel veel FOK! users ken, maar dat me nu geen enkel lampje gaat branden...
Dan moet je haar ook gewoon kennis laten maken met FOK!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, ze heeft niet echt een idee dat ik hier echt zo in zo'n slowchat ding zit enzo.
Ik denk dat ze het wel zou melden aan een aantal mensen die ik nog ken uit mijn WoW-tijd, daar weet ze alles van.
Neuh, ik ben niet zo vast, soms heb ik gewoon geen behoefte aan zoietsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus als jij langer dan twee dagen hier niet post moeten we ons zorgen gaan maken?
En daar wil je natuurlijk niet over uitwijden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel
Yvonne zei al: je hebt nu je kans om hem op zijn bek te slaan, maar irl vallen sommige users ontzettend meeSterker nog, ik heb echt dubbel gelegen om opmerkingen van hem.
Maar nogmaals: ik was toen alleen met twee kids, stak mega veel tijd in FOK! en kreeg voor mijn gevoel een mes in mijn rug. Als het me nu zou overkomen, zou ik compleet anders reageren
die van jou weet ik welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ach hij had ook een ander account eerst, net als ik
Alsof je alleen gemeen bent tegen modderbloedjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je een modderbloedje bent dan verbaasd met dat niet.
Oh nee, zoiets heb ik ooit eens met een ex gedaan (samen op hetzelfde forum posten enzo), never againquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan moet je haar ook gewoon kennis laten maken met FOK!
Toen ik er ineens mee ging posten zekerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van jou weet ik wel
howel ik daar ook pas na een half sezoen XFA achter kwam
Ook tegen halfbloedjes en Duitsersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof je alleen gemeen bent tegen modderbloedjes!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh nee, zoiets heb ik ooit eens met een ex gedaan (samen op hetzelfde forum posten enzo), never again
Ik vond dat met m'n zusje al vreemd. Maar ze is niet meer zo actief. (beetje lurkende in SHO en LIF meen ik)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh nee, zoiets heb ik ooit eens met een ex gedaan (samen op hetzelfde forum posten enzo), never again
nee, iemand die het me verteldequote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Toen ik er ineens mee ging posten zeker!
Nee, sowieso ga ik niet met modder gooien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En daar wil je natuurlijk niet over uitwijden.
Het was vooral erg voor de andere bezoekersquote:
Ruzies? Omg Esmeralde/Crazy.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:07 schreef Avey het volgende:
[..]
Het was vooral erg voor de andere bezoekersDat wil ik jullie besparen
Je liep anders behoorlijk te soppen op het 'belangrijkste' halfbloedjequote:
Hij is heel grappig. En liev. Uniek ook ja. Niet zo'n zieke geest als ik tho.quote:
Ja maar Voldemort had dan ook een enorme tampeloeres.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je liep anders behoorlijk te soppen op het 'belangrijkste' halfbloedje.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond dat met m'n zusje al vreemd. Maar ze is niet meer zo actief. (beetje lurkende in SHO en LIF meen ik)
Dat je z'n naam durft uit te sprekenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar Voldemort had dan ook een enorme tampeloeres.
Haha nee, gewoon irritant klef enzoquote:
Hij is toch dood.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat je z'n naam durft uit te spreken!
Omg zie nu pas je sig, Arctic Monkeys.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:11 schreef Avey het volgende:
[..]
Haha nee, gewoon irritant klef enzo
Ach dat was toch maar een soort halve relatie.
Haha, dat maakt jou weer uniek.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is heel grappig. En liev. Uniek ook ja. Niet zo'n zieke geest als ik tho.
Ja door die rooie rets.quote:
Ja, edgy hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg zie nu pas je sig, Arctic Monkeys.![]()
Ginny is een sletquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan had je niet aanGinny
moeten proberen te komen
Toch maar eens lezen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan niet meepraten over Potter, nog steeds niet.
Ik kan nooit meepraten als het over mensen gaat die hier ooit gepost hebben maar nu niet meer, dus ik voel je pijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan niet meepraten over Potter, nog steeds niet.
We have something in common.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik kan nooit meepraten als het over mensen gaat die hier ooit gepost hebben maar nu niet meer, dus ik voel je pijn
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We have something in common.
Hoe Engels, wat ben ik doing![]()
Ik moet jullie echt nog heel wat leren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:21 schreef Avey het volgende:
Ik realiseer me net dat ik ook niet over Harry Potter kan meepraten
Arme ik.
Ik zal het eens uitproberen en laat het je weten. Ik zal dan echt in het Engels moeten schrijven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:23 schreef Bellatrix het volgende:
Hee dushi, een keer proberen
http://iwl.me/
Ik was eerst Stephenie Meyer toen Stephen King.
Ginnyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:18 schreef Bellatrix het volgende:
G
[..]
Ginny is een sletNog erger dan ik.
Doe je dat anders nooit?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zal het eens uitproberen en laat het je weten. Ik zal dan echt in het Engels moeten schrijven.![]()
Oja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zal het eens uitproberen en laat het je weten. Ik zal dan echt in het Engels moeten schrijven.![]()
Ze heeft een superleuke vriend.quote:
Hmmm....dan blijft ze een superleuke vriend houdenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met z'n tweeën kapotmaken? Ik Ginny, jij de vriend?
Plan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met z'n tweeën kapotmaken? Ik Ginny, jij de vriend?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hmmm....dan blijft ze een superleuke vriend houden.
quote:Voldermort
de meester van het duister
je-weet-wel-wie
1. als iemand je beste vriend(in) pest, wat doe je met de Pestkop??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:36 schreef Rauzer het volgende:
http://www.quizlet.nl/quiz/34632/wie-ben-jij-van-de--dooddoeners
Uitkomst:
[..]
![]()
![]()
Dat vond ik ook raar, ik heb haar niet gezien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:38 schreef Rauzer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scorpius_Malfidus
Hoe weten die mensen in hemelsnaam van Astoria Goedleers, ze wordt in geen van de zeven boeken genoemd!
Okai bai.quote:
Ja wat een uitspraak inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
1. als iemand je beste vriend(in) pest, wat doe je met de Pestkop??
Gaat naar de leraar
Zegt: Loop naar de hel (sorry hiervoor)
Hier moest ik toch erg twijfelen, voor wie heb jij gekozenquote:2. je ergste vijand?
harry potter
De wemels
Modderbloedjes
Perkamentus
Ja al een tijdje, echt mooi.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:46 schreef Rauzer het volgende:
Er is al een trailer!
Hoewel ik de films altijd kut vindt aangezien ze altijd zo afwijken van het boek
Modderbloedjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja wat een uitspraak inderdaad![]()
[..]
Hier moest ik toch erg twijfelen, voor wie heb jij gekozen?
Trusten dushi.quote:
quote:
Ik erger me nu al want Ron schijnt ineens Nagini te doden op bevel van Harryquote:
quote:
DIe is toch wel erg.quote:
Nee gekske, dat is dat ding dat uit die amulet komt, uit die Horcrux.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik erger me nu al want Ron schijnt ineens Nagini te doden op bevel van Harry.
Props voor je ontdekking, normaal maak ik echt nóóit zulke foutenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:52 schreef Avey het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet moe genoeg om te gaan slapen
Daar kwamen toch alleen Rons ergste nachtmerries uit, dit lijkt toch wel verdacht veel op een slangquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee gekske, dat is dat ding dat uit die amulet komt, uit die Horcrux.
Het laatste boek is al bijna twee jaar uitquote:#
ThomasRicketts
22 minuten geleden
Im about to cry the series is really over !!!!!!!!!!!!!!!! OMG i grew up with the books there a part of me !!!!
Niemand is perfectquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Props voor je ontdekking, normaal maak ik echt nóóit zulke fouten!
Je hebt de boeken niet gelezen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
Harry Potter
The halfblood prince was de eerste film die ik in de bios zag, en het was echt de ergste tijdverspilling die ik ooit heb doorstaan... wat een kutfilm
Hoezo altijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:57 schreef Avey het volgende:
[..]
Niemand is perfect
En ik vond het zo grappig omdat je zelf ook altijd fouten corrigeert(waar ik zelf ook vaak schuldig aan ben
)
Moet je de boeken eens lezen, worden de films nog kutter vanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
Harry Potter
The halfblood prince was de eerste film die ik in de bios zag, en het was echt de ergste tijdverspilling die ik ooit heb doorstaan... wat een kutfilm
Ja dat dacht ik ook, maar dit is het enige wat nog te verklaren is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar kwamen toch alleen Rons ergste nachtmerries uit, dit lijkt toch wel verdacht veel op een slang!
Godverdomme.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:56 schreef Rauzer het volgende:
De reacties daar zijn wel weer vermakelijk
[..]
Het laatste boek is al bijna twee jaar uit!
Ik heb het je vaker zien doen geloof ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo altijd? Vandaag toevallig een, maar eerder was jij hier toch nooit
?
nee nog niet, maar zoals altijd is het boek ongetwijfeld beter.quote:
Tja, de boeken zijn gewoon heel goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee nog niet, maar zoals altijd is het boek ongetwijfeld beter.
Serieus, de film was echt bagger. Ik heb op het punt gestaan om in de pauze naar huis te gaan, maar de kids wilden niet
Ja ik doe het wel vaker inderdaad maar ik probeer het wel te beperkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb het je vaker zien doen geloof ik
Ik heb een heeeel klein beetje gelurkt hier voordat ik hoi durfde te zeggen
Gekkie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat jij gelijk hebt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar dit is het enige wat nog te verklaren is.![]()
[..]
Godverdomme.
De spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, de boeken zijn gewoon heel goed.
LOTR was het andersom. Ik heb nog nooit zo'n langdradige saaie boeken gelezen.
Ik zou zeggen ga er vooral mee door, ik erger me ook vaak aan van die basisfoutenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik doe het wel vaker inderdaad maar ik probeer het wel te beperken
Moet je Voldy daar achter zien, zo knap.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:05 schreef Rauzer het volgende:
Harry Potter houdt wel van modderbloedjes, Bella
[ afbeelding ]
Nou wat een hunkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet je Voldy daar achter zien, zo knap.![]()
Draco/Harry pron.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:06 schreef Rauzer het volgende:
Hij vindt Draco ook wel fijn trouwens
[ afbeelding ]
Maak gewoon een SP poppetje en je bent part of the family.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:01 schreef Avey het volgende:
[..]
mja het wordt niet altijd gewaardeerdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga er vooral mee door, ik erger me ook vaak aan van die basisfouten
Ook zonder poppetje is ze wel part of the familyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maak gewoon een SP poppetje en je bent part of the family.
Dit is de allerleukste SC op FOK! in 11 jaar, en de leukste mix van mensen die je je voor kunt stellen
ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ook zonder poppetje is ze wel part of the family.
En een aanzoek van Benny hoort er ook bij geloof ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maak gewoon een SP poppetje en je bent part of the family.
We komen er pas over een jaar achter trouwensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar dit is het enige wat nog te verklaren is.![]()
[..]
Godverdomme.
Daarom moet er ook eigenlijk totaal geen waarde gehecht worden aan de OPquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:10 schreef Avey het volgende:
[..]
En een aanzoek van Benny hoort er ook bij geloof ik
Maar serieus, de helft van die namen uit de OP komen hier nooit
er zijn er wel een paar afgevallen, maar iedereen die hier komt hoor er gewoon bijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:10 schreef Avey het volgende:
[..]
En een aanzoek van Benny hoort er ook bij geloof ik
Maar serieus, de helft van die namen uit de OP komen hier nooit
Engine, marlalala en ????quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:14 schreef Symphonic het volgende:
Overigens zijn er in de OP maar 3 die ik hier niet meer zie, en het is vakantietijd ook.
De rest zie ik nog regelmatig posten hier
Mja ik ben hier ook niet de hele dag... vooral 'sochtends worden er zo weer 3 topics door gejaagdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:14 schreef Symphonic het volgende:
Overigens zijn er in de OP maar 3 die ik hier niet meer zie, en het is vakantietijd ook.
De rest zie ik nog regelmatig posten hier
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daarom moet er ook eigenlijk totaal geen waarde gehecht worden aan de OP. Hoewel het er wel tof uitziet natuurlijk
Niets, dat is een running gag van mij.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:12 schreef Crazy-M het volgende:
Niet fijn: lig je lekker te slapen. Schiet een Rookmelder in de stress om 1:30 snachts
bed uit, controleren of er niks is ...
wil je de batterij eruit halen stopt hij zelf weer met pieppen.
toch weer een uurtje nachtrust weg (de controle enzo, en eer je weer slaapt)
mja iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:23 schreef crv het volgende:
[..]
Crazy
fijn is dat, ben je gelijk de hele ochtend brak
Nou, vandaag zul je me weinig zien, te druk. Idem morgen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja ik ben hier ook niet de hele dag... vooral 'sochtends worden er zo weer 3 topics door gejaagd
Strakkiesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja idd
vader en moeder waren ook wakker geworden.
En mn zus die praktisch eronder slaapt sliep nog (volgens mij)
Maar goed, ga naar mn werk
Tot dadelijk
Mogge Phenoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, vandaag zul je me weinig zien, te druk. Idem morgen.
Goedemorgen overigens. Net nog maar even afgewassen.
quote:
Môgge Bennyquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:58 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi
Pheen! Ben je er nog? Ik heb een dringende vraag.
Goedemorgen damesquote:
Goedemiddag C_Aquote:
heb wel friet voor je maar dat zal je wel niet lustenquote:
Ja, je mag naar het toilet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:58 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi
Pheen! Ben je er nog? Ik heb een dringende vraag.
rij voorzichtigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:24 schreef charmed_angel het volgende:
Geen zinzo moe!
Ga nu naar me werk, tot zo
quote:
quote:Zak patat stuk duurder
SINT ANNALAND - Een patatje wordt binnenkort stukken duurder. De prijs van een zak friet gaat zeker met enkele dubbeltjes omhoog.
Door het droge en warme weer is een groot tekort ontstaan aan grote aardappelen (bonken). Daardoor is de prijs voor frietaardappelen flink gestegen en dat zal worden doorberekend aan de consument.
Directeur David Hage van Veiling Sint-Annaland: "De opbrengst per hectare is zeker 40 procent minder dan normaal. Daarbij komt nog dat het allemaal kleine aardappelen zijn."
ik ook moequote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:24 schreef charmed_angel het volgende:
Geen zinzo moe!
Ga nu naar me werk, tot zo
lekker bericht, ene keer patat dan frietquote:
Oh, als de fiet maar niet duurder wordt, dan is het goed. Mensen die patat zeggen verdienen niet beter dan een prijsverhoging.quote:
het is dan ook officieel "Patat Frites" dus beide zijn goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lekker bericht, ene keer patat dan friet
om de prijs te verhogen zijn ze der als de kippen bij, maar als ze een superoogst hebben dan gaat ie niet omlaag.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, als de fiet maar niet duurder wordt, dan is het goed. Mensen die patat zeggen verdienen niet beter dan een prijsverhoging.
Goeiemorgen Bosquote:
jah inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:39 schreef Pheno het volgende:
Dat is met alles toch? Prijsverhogingen hetzelfde uur nog, prijsverlagingen duren een jaar of komen niet
Fijne werkdag tilburgse schonequote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:42 schreef Cee het volgende:
Mensen, jullie zijn allemaal lief, maar ik ga toch weer werken. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.Tot later! Fijne dag allemaal (met name Bos).
Nee, geen echte concrete plannenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:41 schreef crv het volgende:
[..]
Goeiemorgen Bos![]()
Ga je nog wat ondernemen vandaag ?
werk zequote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:42 schreef Cee het volgende:
Mensen, jullie zijn allemaal lief, maar ik ga toch weer werken. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.Tot later! Fijne dag allemaal (met name Bos).
werk ze Phenoquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben snel op mijn werk! Alles mee... Stoplichten enzooo
20 minuutjesik kan alleen nog niet naar binnen
o ook lekker handigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ben snel op mijn werk! Alles mee... Stoplichten enzooo
20 minuutjesik kan alleen nog niet naar binnen
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:42 schreef Cee het volgende:
net ook maar ff ingeschreven jahquote:
Ik wil wel terug hoorquote:
Een camera met venus engine, met pornostand of zo?quote:
Leuk onderwerpquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
onder de Brug misschienquote:
Nu weer van die iPod-meuk, daar grossieren ze ook echt in. De meest nutteloze gadgets voor je iPhone / iPodquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een camera met venus engine, met pornostand of zo?
Ik denk dat misschien mijn vriendin het wel zou melden, en anders heb ik ook wel wat FOK!kers op Haifs / Feesboekquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk onderwerp
Ik denk niet dat iemand dat hier komt melden. Ik denk wel dat sommigen van jullie het op mijn hyves lezen. Want ik denk dat mijn nabestaanden daar wel wat op vermelden....
Die is al voorbij, nu iets voor de Ipodquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een camera met venus engine, met pornostand of zo?
denk niet iemand komt melden hier, heb wel wat Fokhyvesvrienden maar denk kleine kans.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk onderwerp
Ik denk niet dat iemand dat hier komt melden. Ik denk wel dat sommigen van jullie het op mijn hyves lezen. Want ik denk dat mijn nabestaanden daar wel wat op vermelden....
Bij mij zal niks gemeld worden (helaas) en haaifsen feacesboek ben ik allergisch voorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk onderwerp
Ik denk niet dat niemand dat hier komt melden. Ik denk wel dat sommigen van jullie het op mijn hyves lezen. Want ik denk dat mijn nabestaanden daar wel wat op vermelden....
Niemand zou me missen, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:15 schreef crv het volgende:
[..]
Bij mij zal niks gemeld worden (helaas) en haaifsen faceboek ben ik allergisch voor
nee, op een stoel. Starend naar een scherm.quote:
nee, in de laatste werkweek voor je vakantie dipje :pquote:
Ik had hem al gelezen via google. Misschien geldt het toch wel voor mij,,,,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:20 schreef crv het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zomerdip__.html?p=1,1
Waarom wil die kutlink niet lukken
Als je nou eens deed wat je geadviseerd werd, had je helemaal geen dipje hoeven hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, in de laatste werkweek voor je vakantie dipje :p
Bij mij regende het ook gister, maar ik vond dat helemaal niet erg eigenlijk. was er wel blij mee en mijn plantjes ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:22 schreef Pheno het volgende:
De regen van gisteren was deprimerender hoor.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:26 schreef crv het volgende:
[..]
Als je nou eens deed wat je geadviseerd werd, had je helemaal geen dipje hoeven hebben
je fokt te veel. Alleen echte Bennies kunnen dat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
vanavond vroeg naar bed.... geen half 1 voor mijIk merk nu dat ik TE moe ben
Dan had je kunnen dippenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:26 schreef crv het volgende:
[..]
Als je nou eens deed wat je geadviseerd werd, had je helemaal geen dipje hoeven hebben
Maak er een lange nacht van zou ik zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sla de rookmelder van de muur af als die vannacht weer afgaat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Das niet zo best, zo vroeg op de werkdag, hopelijk kun je goed geconcentreerd werken vandaagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
je fokt te veel. Alleen echte Bennies kunnen dat.
Twee bennies voor je poging though.
200.000quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij hoeveel bennies word je Benny?
dat gaat niet lukken vandaag... ik bukte net om mijn tas te pakken en werd helemal duizeligquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Das niet zo best, zo vroeg op de werkdag, hopelijk kun je goed geconcentreerd werken vandaag
kun je beter van te voren doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik sla de rookmelder van de muur af als die vannacht weer afgaat.
Ik moet echt om 23:00 uur op bed liggen en slapen, dan gaat het goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga sowieso doordeweeks ook nooit om 0030 naar bed, dat trek ik ook gewoon niet. Das alleen voor levenlozen zoals Benny mensen die niet de hele week hoeven werken.
En vanavond door tot 21u, dus is me wel het dagje
ochtendmisselijkheid misschienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gaat niet lukken vandaag... ik bukte net om mijn tas te pakken en werd helemal duizelig
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gaat niet lukken vandaag... ik bukte net om mijn tas te pakken en werd helemal duizelig
mja is weer lastig als er echt iets is ...quote:
Goede ochtendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet echt om 23:00 uur op bed liggen en slapen, dan gaat het goed
Hallo poepiequote:
Zucht, die was voor Huppelquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zucht, die was voor Huppel
[..]
Goedemorgen
Waaromquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:39 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen allemaal die binnen komen. Erg dat ik nu al 4 uur op ben
Je wilt je baas de varkensgriep geven?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:34 schreef crv het volgende:
'Klink kocht onterecht 34 miljoen vaccins'
Ben benieuwd wat ie er zelf aan overhoud, waarschijnlijk wel een commisariaatje links en rechts. de Zakkenvuller.
90% van NL wist dat die varkensgriep zwaar overtrokken was maar hij moest en zou zijn zin doordrijven![]()
Ik moet zoiets eens flikken bij mijn baas.
ik deel dit feit met u meequote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:39 schreef Pheno het volgende:
Waarom denk je dat ik half 1 's nacht sook niet trekquote:
pffftquote:
Dus om half 5 sta je op? Hoelang moet je naar je werk rijden dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik half 1 's nacht sook niet trekIk zit om 7 uur al op mijn werk.
Ik was er ook al om 4 uurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:39 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft ongeveer zelfde schema als mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus om half 5 sta je op? Hoelang moet je naar je werk rijden dan?
Normaal een uur of wat. Maar ik doe rustig aan, tenminste, douchen, scheren, eten, rustig even wat bijlezen qua nieuws.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus om half 5 sta je op? Hoelang moet je naar je werk rijden dan?
misschien niet eens zo'n gek ideequote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt je baas de varkensgriep geven?
Ach joh, zo werkt het in d epolitiek, links lullen, rechts vullen. Burgers zijn altijd de pineut, betalen zullen we!
quote:
doe ik ook meestal jahquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Normaal een uur of wat. Maar ik doe rustig aan, tenminste, douchen, scheren, eten, rustig even wat bijlezen qua nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |