joooooopiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:26 schreef Rauzer het volgende:
Wie was die user uit XFA die ging trouwen?
Geen idee zo eff snel uit mijn hoofd, maar daar geef ik morgen antwoord op okquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Weet jij ook waarom banken nog steeds die achterlijke regel hebben dat je maar een keer per dag bij een vreemde bank mag pinnen?
is er nog iets van hem vernomen? Zie hem niet in de OP hierquote:
Het zal welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik volg het niet zo. Maar ik ken iemand die dat wel doet
Mij boeit het niet zo, alleen zonde van zo'n mooi meisje
PM ff een link dan want ik lees niet alle zes de topics die jullie hier per dag makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee zo eff snel uit mijn hoofd, maar daar geef ik morgen antwoord op ok
Is goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
PM ff een link dan want ik lees niet alle zes de topics die jullie hier per dag maken.
dat is tofquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
was hier laatst nog
Als het goed is zou die binnenkort weer terugkomen
Hoezo maak je je daar zorgen omquote:
Echt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef Oidale het volgende:
Heb lekker in Zuid Spanje gezeten trouwens Charmed.
Ja dat kan, maar ik las gisteren dat ze even niet goed in haar vel zit....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo maak je je daar zorgen omDie heeft gewoon geen zin meer in FOK!, klaar toch
?
Echt? Is dat de reden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo maak je je daar zorgen omDie heeft gewoon geen zin meer in FOK!, klaar toch
?
Oh dat heb ik niet gelezenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar ik las gisteren dat ze even niet goed in haar vel zit....
Wat voor reden dacht jij dan?quote:
Had het idee dat het goed ging met d'r, ze was hier op avond voordat ik op vakantie ging, en dat is aan d'r postgeschiedenis te zien ook de laatste keer geweestquote:
Geldt dat niet voor ons allen zo nu en dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar ik las gisteren dat ze even niet goed in haar vel zit....
kan ik me niet voorstellen, je roept dat je iedereen op FOK zo gaat missen, gaat op vakantie, en laat na die tijd nauwelijks iets van je horen..... Kan zijn dat je geen zin meer hebt, maar dat ligt dan niet aan FOKquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
?
Ziekquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gelezen.
[..]
Wat voor reden dacht jij dan?
Biertje voor onderweg?quote:
Tja in die vakantie zal ze er wel achter gekomen zijn dat ze prima zonder FOK! konquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen, je roept dat je iedereen op FOK zo gaat missen, gaat op vakantie, en laat na die tijd nauwelijks iets van je horen..... Kan zijn dat je geen zin meer hebt, maar dat ligt dan niet aan FOK
Ze was verslaafd?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja in die vakantie zal ze er wel achter gekomen zijn dat ze prima zonder FOK! kon.
Kan idd....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja in die vakantie zal ze er wel achter gekomen zijn dat ze prima zonder FOK! kon.
Ja het kutte van internet is dat je nooit weet wat er aan de hand is. Maar goed, het zal allemaal inderdaad wel goed komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik begreep van Miauw dat ze even wat omstandigheden heeft, maar dat ze wel terugkomt.
En that's what worries me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |