Is het een grote of een kleine badkamerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
das kwikkie.....
Ik maak t ook niet zo lang
badkamer niet echt een inspirerende ruimte
Benny valt me nu pas op dat je een andere UI hebt....quote:
Die schelequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benny valt me nu pas op dat je een andere UI hebt....
Wie is dit deze keer?
dezelfde Kristen Bellquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benny valt me nu pas op dat je een andere UI hebt....
Wie is dit deze keer?
Er is zowaar een echt bad alhoewel niet groot... maar verder een standaard hotelkamertje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het een grote of een kleine badkamer
de eigenaar ze dat kamer 111 waar ik zit op sommige plekken wel wifi had, dus wij testenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
Hoe kom je er trouwens achter dat je internet in de badkamer hebt?
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is zowaar een echt bad alhoewel niet groot... maar verder een standaard hotelkamertje.
Is dit hotel overigens waar ik nu zit: http://www.laurenzhof.at/
ziet eruit als een echt jodelhotelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is zowaar een echt bad alhoewel niet groot... maar verder een standaard hotelkamertje.
Is dit hotel overigens waar ik nu zit: http://www.laurenzhof.at/
quote:
Erg grappigquote:
Mean Girls, echt een van de beste high school movies ooit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Erg grappig![]()
Ook nog Mean Girls gekeken, toen Lindsay Lohannog cute was.
je bent met de autoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
gezien de accordeon met bespeler in oostenrijks kostuum daarstraks zeg ik ja
laatste 2 jaar zijn we door Oostenrijk gereden richting Italie resp Kroatie en zeiden telkens dat we
het zo mooi vonden, dus nu maar 5 dagen hier gebleven
Nja, had zo dat huis uit the sound of music kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
gezien de accordeon met bespeler in oostenrijks kostuum daarstraks zeg ik ja
laatste 2 jaar zijn we door Oostenrijk gereden richting Italie resp Kroatie en zeiden telkens dat we
het zo mooi vonden, dus nu maar 5 dagen hier gebleven
Lindsayquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Erg grappig![]()
Ja ik had hem al gekeken paar jaar geleden maar het blijft leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mean Girls, echt een van de beste high school movies ooit.Damian.
Eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Erg grappig![]()
Gelukkig gaat het nu weer wat beterquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga mijn ogen dicht doen, weltrusten allemaal
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten lieve c_aquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Voorheen zei ik altijd no way zo'n afstand met jengelkids op de achterbank.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent met de auto
1 keer gedaan na à coruna, volgend jaar misschien zuid Spanje met de auto
USA.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voorheen zei ik altijd no way zo'n afstand met jengelkids op de achterbank.
Maar waar ze normaal bij een ritje van 1 uur vervelend zijn zijn ze bij zo'n trip verdomd rustig
1e keer was Kroatie en alhoewel we 4 uur stil stonden voor een tunnel hier vlakbij en 1 uur voor de grens Slovenie en Kroatie vonden we het voor herhaling vatbaar.
Vorig jaar Gardameer ging ook prima.
Volgend jaar zeer waarschijnlijk een verre reis naar opa op Curacao en naar de USA
truste dan maar weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wat lul jij nou.quote:
Nou ja behalve de gevangenis danquote:
volgens mij is ze gewoon nog steeds de weg kwijt hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja behalve de gevangenis dan
Maar ach ik hoor af en toe wat en ze schijnt verder weer op het goede pad te zijn.
Ik werk bij de Raboquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alle banken 1 pot nat
zakkevullers en laaielichters
Rabobank is beter ja maar hebben wel slechtere reclames.quote:
ik heb geen ideequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:26 schreef Rauzer het volgende:
Wie was die user uit XFA die ging trouwen?
Hangt nog af of er wanneer we gaan boeken nog veel van die olieramp te merken is waar we precies heen gaan.quote:
Weet jij ook waarom banken nog steeds die achterlijke regel hebben dat je maar een keer per dag bij een vreemde bank mag pinnen?quote:
Moblo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:26 schreef Rauzer het volgende:
Wie was die user uit XFA die ging trouwen?
Ik zou het niet weten, ik volg het niet zo. Maar ik ken iemand die dat wel doetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
volgens mij is ze gewoon nog steeds de weg kwijt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |