Hmmm....dan blijft ze een superleuke vriend houdenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met z'n tweeën kapotmaken? Ik Ginny, jij de vriend?
Plan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met z'n tweeën kapotmaken? Ik Ginny, jij de vriend?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hmmm....dan blijft ze een superleuke vriend houden.
quote:Voldermort
de meester van het duister
je-weet-wel-wie
1. als iemand je beste vriend(in) pest, wat doe je met de Pestkop??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:36 schreef Rauzer het volgende:
http://www.quizlet.nl/quiz/34632/wie-ben-jij-van-de--dooddoeners
Uitkomst:
[..]
![]()
![]()
Dat vond ik ook raar, ik heb haar niet gezien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:38 schreef Rauzer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scorpius_Malfidus
Hoe weten die mensen in hemelsnaam van Astoria Goedleers, ze wordt in geen van de zeven boeken genoemd!
Okai bai.quote:
Ja wat een uitspraak inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
1. als iemand je beste vriend(in) pest, wat doe je met de Pestkop??
Gaat naar de leraar
Zegt: Loop naar de hel (sorry hiervoor)
Hier moest ik toch erg twijfelen, voor wie heb jij gekozenquote:2. je ergste vijand?
harry potter
De wemels
Modderbloedjes
Perkamentus
Ja al een tijdje, echt mooi.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:46 schreef Rauzer het volgende:
Er is al een trailer!
Hoewel ik de films altijd kut vindt aangezien ze altijd zo afwijken van het boek
Modderbloedjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja wat een uitspraak inderdaad![]()
[..]
Hier moest ik toch erg twijfelen, voor wie heb jij gekozen?
Trusten dushi.quote:
quote:
Ik erger me nu al want Ron schijnt ineens Nagini te doden op bevel van Harryquote:
quote:
DIe is toch wel erg.quote:
Nee gekske, dat is dat ding dat uit die amulet komt, uit die Horcrux.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik erger me nu al want Ron schijnt ineens Nagini te doden op bevel van Harry.
Props voor je ontdekking, normaal maak ik echt nóóit zulke foutenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:52 schreef Avey het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet moe genoeg om te gaan slapen
Daar kwamen toch alleen Rons ergste nachtmerries uit, dit lijkt toch wel verdacht veel op een slangquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee gekske, dat is dat ding dat uit die amulet komt, uit die Horcrux.
Het laatste boek is al bijna twee jaar uitquote:#
ThomasRicketts
22 minuten geleden
Im about to cry the series is really over !!!!!!!!!!!!!!!! OMG i grew up with the books there a part of me !!!!
Niemand is perfectquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Props voor je ontdekking, normaal maak ik echt nóóit zulke fouten!
Je hebt de boeken niet gelezen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
Harry Potter
The halfblood prince was de eerste film die ik in de bios zag, en het was echt de ergste tijdverspilling die ik ooit heb doorstaan... wat een kutfilm
Hoezo altijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:57 schreef Avey het volgende:
[..]
Niemand is perfect
En ik vond het zo grappig omdat je zelf ook altijd fouten corrigeert(waar ik zelf ook vaak schuldig aan ben
)
Moet je de boeken eens lezen, worden de films nog kutter vanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
Harry Potter
The halfblood prince was de eerste film die ik in de bios zag, en het was echt de ergste tijdverspilling die ik ooit heb doorstaan... wat een kutfilm
Ja dat dacht ik ook, maar dit is het enige wat nog te verklaren is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar kwamen toch alleen Rons ergste nachtmerries uit, dit lijkt toch wel verdacht veel op een slang!
Godverdomme.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:56 schreef Rauzer het volgende:
De reacties daar zijn wel weer vermakelijk
[..]
Het laatste boek is al bijna twee jaar uit!
Ik heb het je vaker zien doen geloof ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo altijd? Vandaag toevallig een, maar eerder was jij hier toch nooit
?
nee nog niet, maar zoals altijd is het boek ongetwijfeld beter.quote:
Tja, de boeken zijn gewoon heel goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee nog niet, maar zoals altijd is het boek ongetwijfeld beter.
Serieus, de film was echt bagger. Ik heb op het punt gestaan om in de pauze naar huis te gaan, maar de kids wilden niet
Ja ik doe het wel vaker inderdaad maar ik probeer het wel te beperkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb het je vaker zien doen geloof ik
Ik heb een heeeel klein beetje gelurkt hier voordat ik hoi durfde te zeggen
Gekkie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik heb het je vaker zien doen geloof ik
Ik heb een heeeel klein beetje gelurkt hier voordat ik hoi durfde te zeggen
Laten we maar hopen dat jij gelijk hebt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar dit is het enige wat nog te verklaren is.![]()
[..]
Godverdomme.
De spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, de boeken zijn gewoon heel goed.
LOTR was het andersom. Ik heb nog nooit zo'n langdradige saaie boeken gelezen.
Ik zou zeggen ga er vooral mee door, ik erger me ook vaak aan van die basisfoutenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik doe het wel vaker inderdaad maar ik probeer het wel te beperken
Moet je Voldy daar achter zien, zo knap.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:05 schreef Rauzer het volgende:
Harry Potter houdt wel van modderbloedjes, Bella
[ afbeelding ]
Nou wat een hunkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet je Voldy daar achter zien, zo knap.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |