Was ik weg dan?quote:
trustenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ga afsluiten, slaap lekker voor straks![]()
ja ik was het piekeren en de opkomende tranen bui.quote:
Weltrusten ookquote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
Hoi Bos.![]()
Ik ga slapen, morgen gaat de wekker weer om 6 uur.
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
Hoi Bos.![]()
Ik ga slapen, morgen gaat de wekker weer om 6 uur.
Slaap lekker!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
Jij ook weltrustenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef D. het volgende:
Het was me weer een (z)waar genoegen mensen
Welterusten voor zo/straks
Echtquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Dit moet de meest asexuele TT van mij ooit zijn.
Ik wilde het net posten. Alvorens ik echt naar m'n bed toe ga. Maar goed, heb ik dit legendarisch feit tenminste ook weer eens meegemaakt.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Dit moet de meest asexuele TT van mij ooit zijn.
Nee, ik zwaaide de wegganers uit.quote:
Zie je het is een gavequote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga naar bed. Ik ben kapot van het fietsen. Er lag een liter zweet onder mijn fiets geloof ik
Hoop te doen morgen dus laat ik maar verstandig zijn.
weltrustenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga naar bed. Ik ben kapot van het fietsen. Er lag een liter zweet onder mijn fiets geloof ik
Hoop te doen morgen dus laat ik maar verstandig zijn.
en het is hier nu weer wat rustigerquote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja ik was het piekeren en de opkomende tranen bui.
Nee.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Mag ik aan de TT zitten, please?
Ah asjeblieft?
WIIIEEEE????quote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
daar heb ik ook familie en in Stadskanaal en Onstwedde en...nou ja
Je vindt ons druk.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en het is hier nu weer wat rustiger
Kut met kip had ik verwachtquote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt![]()
Ik had iets verwacht met Kip, het meest veelzijdige stukje vlees
Ik hoor net dat het niet mag van Bella, dus sorryquote:Op maandag 26 juli 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Mag ik aan de TT zitten, please?
Ah asjeblieft?
Dat maakt me niet zo uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en het is hier nu weer wat rustiger
Meestal na 11enquote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten
Gaat iedereen weg opeens
quote:
Ja, gaarquote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten
Gaat iedereen weg opeens
Ik vind het wel iets prettiger ja, maar echt boeiend hoe druk het wel of niet is, vind ik het niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet
Ik deed gewoon mee hoor... maar ik dacht dat Bos het wel wat fijner vind zo
Hehehehe i sniet bijzonder boeiend hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, eerste vertellen wie je familie is in Delfzijl!
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Zelfs de meubelstukken zeggen al tegen m'n vrouw dat ze te zwaar is
Door een stoel gekrakt net.....
In het echt heb ik veel meer last van drukte. Hoewel ik al jaren naar PSV ga en dat ook goed gaat, al moet ik niet te vaak en te lang in een lange rij staan/lopen dat weer niet.quote:
WIL HET WETENquote:Op maandag 26 juli 2010 23:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehehehe i sniet bijzonder boeiend hoor![]()
* -Miauw-gaat nu echt
Hoezo nu wel dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben er nooit zo vaak na elven
Whehehehe, ik heb al een werkwoord naar je vernoemd.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben er nooit zo vaak na elven
geen ideequote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, ik heb al een werkwoord naar je vernoemd.
c_a'en
moest die arme stoel niet jodelen dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
SorryMaar ik moest lachen
![]()
Misschien zijn de meubels in Oostenrijk niet zo stevig
gheylquote:Op maandag 26 juli 2010 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Omdat mijn man startrek aan het kijken is, en ik daar geen reet aan vind. Sex hebben we al gehad, dus ik kan nu fokken
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Omdat mijn man startrek aan het kijken is, en ik daar geen reet aan vind. Sex hebben we al gehad, dus ik kan nu fokken
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
is jou papa dan donker?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze is heel erg blond![]()
maar nu ga ik echt!
quote:
Ze zat in de badkamer te internetten op een balkonstoel.....quote:Op maandag 26 juli 2010 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
SorryMaar ik moest lachen
![]()
Misschien zijn de meubels in Oostenrijk niet zo stevig
Ik ga ook niet zo heel laat naar bedquote:Op maandag 26 juli 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot 10 voor 12, dan ga ik mijn pc afsluiten... en dan duik ik me bed inEn ga nog even verder op mijn iPhone
een kwartiertje ofzo
Ben blij dat je het uitlegquote:Op maandag 26 juli 2010 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze zat in de badkamer te internetten op een balkonstoel.....
En die begaf het daar.... (wifi bereik alleen in badkamer om een of andere reden....)
Een van de kids wilde niet slapen dus ze kon niet naar de bar komen.
En ja, ze is idd ook veel te zwaar
moet je werken?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar toch ga ik vroeg naar bed
Ja, want 1 uur of 2 uur in de nacht is vroeg op de dag, toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sjesus Benny, dat kan niet hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
preciesquote:Op maandag 26 juli 2010 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want 1 uur of 2 uur in de nacht is vroeg op de dag, toch?
ik moet mijn oude ondertitel maar weer in ere herstellenquote:
de jeugd van tegenwoordig...quote:
ok...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik ga uitslapen, wel dat ik niet heel laat naar bed ga
Ik ook... ben de uren al aan het aftellen ipv de dagenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok...
ik moet morgen weer werken... damn wat ben ik aan vakantie toe
Als je van tuinieren houdt, heb ik nog wel een zinvolle invulling voor je vakantiequote:Op maandag 26 juli 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok...
ik moet morgen weer werken... damn wat ben ik aan vakantie toe
ik ga naar Tenerifequote:Op maandag 26 juli 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je van tuinieren houdt, heb ik nog wel een zinvolle invulling voor je vakantie
115 dagen?!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga naar Tenerife115 dagen lang
Dat is 4 maandenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga naar Tenerife115 dagen lang
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
115 dagen?!
Moeten we je ook zolang dan hier missen?
Hahahahahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben blij dat je het uitlegWifi bereik alleen in de badkamer
Anders had ik het erg vreemd gevonden
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga toch maar weer liggen, nu voel ik me wel lekker, een klein lichtpuntje zo op het eind van deze donkere dag..
BB?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Ik sta nu op de gang met m'n BB
Vrouw beloofde 20 min terug over 10 min te stoppen op de laptop
Zwarte van Aerlequote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BB?
Wat doet zij op die laptop dan?
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Ik sta nu op de gang met m'n BB
Vrouw beloofde 20 min terug over 10 min te stoppen op de laptop
ik neem nooit mijn laptop mee....quote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk he dat gevecht om een beetje internet op vakantie
zo ergquote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Dit ben ik, vanmiddag in mijn achtertuin:
[ afbeelding ]
whehehequote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Dit ben ik, vanmiddag in mijn achtertuin:
[ afbeelding ]
ik ben verzot op FOK! enzo, maar ik vertik het om een laptop mee te nemen op vakantiequote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik neem nooit mijn laptop mee....
Maar als ik een iPad heb, is dat wel een idee...
ben ook een beetje fokverslaafdquote:Op maandag 26 juli 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben verzot op FOK! enzo, maar ik vertik het om een laptop mee te nemen op vakantie
Vaak gaat er bij ons wel laptop mee op vakantie...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben verzot op FOK! enzo, maar ik vertik het om een laptop mee te nemen op vakantie
Ik doe niets?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Myr
wtf ben je aan het klooien met de notes?
Hehe ik zit nu op de laptop in de badkamerquote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BB?
Wat doet zij op die laptop dan?
dat is zeker raar... dat ga ik niet doen hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vaak gaat er bij ons wel laptop mee op vakantie...
Deze vakantie doe ik dat niet
Ik verheug me op het teruglezen van al die topics na de vakantie
Das zeker raar he?
ow dat doe ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hehe ik zit nu op de laptop in de badkamer
Vrouwlief heeft een vage 'verslaving' (zij noemt het "geld verdienen") aan van die vage internetsites waar je door oeverloos klikken af en toe wat euros kan beuren
Was het maar zo he.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zomaar
k dacht een hot pm gesprek met Socios
Zijn er nog sites waar je wat sneller dan af en toe een tientje hier, tientje daar kan verdienen??quote:Op maandag 26 juli 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat doe ik ook
Ik heb best al veel geld binnegehaaldEN veel bol.com bonnen
Ziet FOK er op de IPhone hetzelfde uit als op de BB?quote:
Jij leest nooit terug toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is zeker raar... dat ga ik niet doen hoor
Je hebt de oranje layout?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ziet FOK er op de IPhone hetzelfde uit als op de BB?
Kan je op de iPhone zien of iemand mannetje of vrouwtje is?
ik verdien 2,50 met webmeter per maand, en voor onderzoekjes. Heb zeker 1 keer in de 2 maanden 10 euroquote:Op maandag 26 juli 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er nog sites waar je wat sneller dan af en toe een tientje hier, tientje daar kan verdienen??
Yep, oranje....quote:Op maandag 26 juli 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt de oranje layout?
Dan ziet het er hetzelfde uit
dat is het nadeel van terug komen van vakantie, je leest je helemaal sufquote:Op maandag 26 juli 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vaak gaat er bij ons wel laptop mee op vakantie...
Deze vakantie doe ik dat niet
Ik verheug me op het teruglezen van al die topics na de vakantie
Das zeker raar he?
Ik doe mee aan GfK ConsumerJury... verdien je best wel snel vvv-bonnen en vaak mag je ook dingen testen. Zo heb ik al wc-rollen mogen testen, wasmiddel en wasverzachter, een fietspomp, verschillende soorten snoep, ed.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er nog sites waar je wat sneller dan af en toe een tientje hier, tientje daar kan verdienen??
Euroclix doet ze ook die naam ken ik idd. Zal eens vragen wat zij allemaal gebruikt.....quote:Op maandag 26 juli 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik verdien 2,50 met webmeter per maand, en voor onderzoekjes. Heb zeker 1 keer in de 2 maanden 10 euro![]()
Weet effe niet hoe het heet, ik krijg 1 keer in de maand een mail met de melding : 2,5 toegevoegd aan uw account, en dan kijk ik weer even zal het wel een keer pm-en.
En euroclix
geeel met oranje... als ik op profiel druk zie ik dat bijv. Kally een vrouwtje isquote:Op maandag 26 juli 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ziet FOK er op de IPhone hetzelfde uit als op de BB?
Kan je op de iPhone zien of iemand mannetje of vrouwtje is?
Ik vind dat helemaal geen nadeel eigenlijkquote:Op maandag 26 juli 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het nadeel van terug komen van vakantie, je leest je helemaal suf
Mag ik de link?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe mee aan GfK ConsumerJury... verdien je best wel snel vvv-bonnen en vaak mag je ook dingen testen. Zo heb ik al wc-rollen mogen testen, wasmiddel en wasverzachter, een fietspomp, verschillende soorten snoep, ed.![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen nadeel eigenlijk
Leuker dan een boek
Ik heb vandaag 10 topics gemist.... Die ga ik echt niet teruglezenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeeeeel soms een paar bladzijdes... maar geen tig topics
https://panel.intomartgfk.nl ?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik verdien 2,50 met webmeter per maand, en voor onderzoekjes. Heb zeker 1 keer in de 2 maanden 10 euro![]()
Weet effe niet hoe het heet, ik krijg 1 keer in de maand een mail met de melding : 2,5 toegevoegd aan uw account, en dan kijk ik weer even zal het wel een keer pm-en.
En euroclix
euroclix gaat niet zo heel snel... maar je klikt je inderdaad rotquote:Op maandag 26 juli 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Euroclix doet ze ook die naam ken ik idd. Zal eens vragen wat zij allemaal gebruikt.....
Koen deze bedoel ik jaquote:Op maandag 26 juli 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://panel.intomartgfk.nl ?
Die doe ik ook
Hehe natuurlijk kan ik dat ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geeel met oranje... als ik op profiel druk zie ik dat bijv. Kally een vrouwtje is
Ik ga liever 1 x in de 2 maanden hoer spelen.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En euroclix
jaquote:Op maandag 26 juli 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hehe natuurlijk kan ik dat ook.
Mara je mist de vrouwtje/mannetje poppetjes links in beeld
dat verdiend beter denk ikquote:Op maandag 26 juli 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga liever 1 x in de 2 maanden hoer spelen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wanneer heb je weer dienst?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, de container links van de condoomshop.quote:
Ik weet welke je bedoeltquote:Op maandag 26 juli 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
ik doe nog aan iets mee... weet alleen even de naam niet. Maar dan krijg je ook spullen thuisgestuurd soms... je word uitgeloot.
Laatste nog Baileys, Blikje mixdrank en waspoeder getest
Vrouwlief doet ook aan zoiets mee, kreeg laatst een keer een merkloze tandpasta die nog niet op de markt wasquote:Op maandag 26 juli 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
ik doe nog aan iets mee... weet alleen even de naam niet. Maar dan krijg je ook spullen thuisgestuurd soms... je word uitgeloot.
Laatste nog Baileys, Blikje mixdrank en waspoeder getest
Nee.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
Is er nog wel eens iets van Marlalala vernomen laatste weken?
Woensdagochtend vroeg auto starten en richting NL tuffenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
rustigjesquote:Op maandag 26 juli 2010 23:59 schreef Oidale het volgende:
Zo, wijntje en fijne muziek. Eens kijken hoe het hier is.
Qua ziek of anders?quote:
http://www.theinsiders.eu/site/home/home/2/quote:Op maandag 26 juli 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt
Doe ik ook aan mee, maar weet ff de naam niet
ahja las gisteren ook zoiets...quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:59 schreef Oidale het volgende:
Zo, wijntje en fijne muziek. Eens kijken hoe het hier is.
geen idee waar ze isquote:Op maandag 26 juli 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet het niet, Miauw vertelde het....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja las gisteren ook zoiets...
Toch geen psychische zaken hopelijk
Die iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.theinsiders.eu/site/home/home/2/
nadat ze uit Spanje was teruggekomen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Miauw vertelde het....
Paar dagen geledenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nadat ze uit Spanje was teruggekomen?
lover ontmoet in Spanjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nadat ze uit Spanje was teruggekomen?
das kwikkie.....quote:
Miauw he, mar niet gezienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow echt?
En je weet niet wat ze heeft dan?
Is het een grote of een kleine badkamerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
das kwikkie.....
Ik maak t ook niet zo lang
badkamer niet echt een inspirerende ruimte
Benny valt me nu pas op dat je een andere UI hebt....quote:
Die schelequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benny valt me nu pas op dat je een andere UI hebt....
Wie is dit deze keer?
dezelfde Kristen Bellquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benny valt me nu pas op dat je een andere UI hebt....
Wie is dit deze keer?
Er is zowaar een echt bad alhoewel niet groot... maar verder een standaard hotelkamertje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het een grote of een kleine badkamer
de eigenaar ze dat kamer 111 waar ik zit op sommige plekken wel wifi had, dus wij testenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
Hoe kom je er trouwens achter dat je internet in de badkamer hebt?
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is zowaar een echt bad alhoewel niet groot... maar verder een standaard hotelkamertje.
Is dit hotel overigens waar ik nu zit: http://www.laurenzhof.at/
ziet eruit als een echt jodelhotelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is zowaar een echt bad alhoewel niet groot... maar verder een standaard hotelkamertje.
Is dit hotel overigens waar ik nu zit: http://www.laurenzhof.at/
quote:
Erg grappigquote:
Mean Girls, echt een van de beste high school movies ooit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Erg grappig![]()
Ook nog Mean Girls gekeken, toen Lindsay Lohannog cute was.
je bent met de autoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
gezien de accordeon met bespeler in oostenrijks kostuum daarstraks zeg ik ja
laatste 2 jaar zijn we door Oostenrijk gereden richting Italie resp Kroatie en zeiden telkens dat we
het zo mooi vonden, dus nu maar 5 dagen hier gebleven
Nja, had zo dat huis uit the sound of music kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
gezien de accordeon met bespeler in oostenrijks kostuum daarstraks zeg ik ja
laatste 2 jaar zijn we door Oostenrijk gereden richting Italie resp Kroatie en zeiden telkens dat we
het zo mooi vonden, dus nu maar 5 dagen hier gebleven
Lindsayquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Erg grappig![]()
Ja ik had hem al gekeken paar jaar geleden maar het blijft leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mean Girls, echt een van de beste high school movies ooit.Damian.
Eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Erg grappig![]()
Gelukkig gaat het nu weer wat beterquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga mijn ogen dicht doen, weltrusten allemaal
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Trusten lieve c_aquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Voorheen zei ik altijd no way zo'n afstand met jengelkids op de achterbank.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent met de auto
1 keer gedaan na à coruna, volgend jaar misschien zuid Spanje met de auto
USA.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voorheen zei ik altijd no way zo'n afstand met jengelkids op de achterbank.
Maar waar ze normaal bij een ritje van 1 uur vervelend zijn zijn ze bij zo'n trip verdomd rustig
1e keer was Kroatie en alhoewel we 4 uur stil stonden voor een tunnel hier vlakbij en 1 uur voor de grens Slovenie en Kroatie vonden we het voor herhaling vatbaar.
Vorig jaar Gardameer ging ook prima.
Volgend jaar zeer waarschijnlijk een verre reis naar opa op Curacao en naar de USA
truste dan maar weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wat lul jij nou.quote:
Nou ja behalve de gevangenis danquote:
volgens mij is ze gewoon nog steeds de weg kwijt hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja behalve de gevangenis dan
Maar ach ik hoor af en toe wat en ze schijnt verder weer op het goede pad te zijn.
Ik werk bij de Raboquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alle banken 1 pot nat
zakkevullers en laaielichters
Rabobank is beter ja maar hebben wel slechtere reclames.quote:
ik heb geen ideequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:26 schreef Rauzer het volgende:
Wie was die user uit XFA die ging trouwen?
Hangt nog af of er wanneer we gaan boeken nog veel van die olieramp te merken is waar we precies heen gaan.quote:
Weet jij ook waarom banken nog steeds die achterlijke regel hebben dat je maar een keer per dag bij een vreemde bank mag pinnen?quote:
Moblo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:26 schreef Rauzer het volgende:
Ik zou het niet weten, ik volg het niet zo. Maar ik ken iemand die dat wel doetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
volgens mij is ze gewoon nog steeds de weg kwijt hoor
joooooopiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:26 schreef Rauzer het volgende:
Geen idee zo eff snel uit mijn hoofd, maar daar geef ik morgen antwoord op okquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Weet jij ook waarom banken nog steeds die achterlijke regel hebben dat je maar een keer per dag bij een vreemde bank mag pinnen?
is er nog iets van hem vernomen? Zie hem niet in de OP hierquote:
Het zal welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik volg het niet zo. Maar ik ken iemand die dat wel doet
Mij boeit het niet zo, alleen zonde van zo'n mooi meisje
PM ff een link dan want ik lees niet alle zes de topics die jullie hier per dag makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee zo eff snel uit mijn hoofd, maar daar geef ik morgen antwoord op ok
Is goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
PM ff een link dan want ik lees niet alle zes de topics die jullie hier per dag maken.
dat is tofquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
was hier laatst nog
Als het goed is zou die binnenkort weer terugkomen
Hoezo maak je je daar zorgen omquote:
Echt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef Oidale het volgende:
Heb lekker in Zuid Spanje gezeten trouwens Charmed.
Ja dat kan, maar ik las gisteren dat ze even niet goed in haar vel zit....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo maak je je daar zorgen omDie heeft gewoon geen zin meer in FOK!, klaar toch
?
Echt? Is dat de reden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo maak je je daar zorgen omDie heeft gewoon geen zin meer in FOK!, klaar toch
?
Oh dat heb ik niet gelezenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar ik las gisteren dat ze even niet goed in haar vel zit....
Wat voor reden dacht jij dan?quote:
Had het idee dat het goed ging met d'r, ze was hier op avond voordat ik op vakantie ging, en dat is aan d'r postgeschiedenis te zien ook de laatste keer geweestquote:
Geldt dat niet voor ons allen zo nu en dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar ik las gisteren dat ze even niet goed in haar vel zit....
kan ik me niet voorstellen, je roept dat je iedereen op FOK zo gaat missen, gaat op vakantie, en laat na die tijd nauwelijks iets van je horen..... Kan zijn dat je geen zin meer hebt, maar dat ligt dan niet aan FOKquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
?
Ziekquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gelezen.
[..]
Wat voor reden dacht jij dan?
Biertje voor onderweg?quote:
Tja in die vakantie zal ze er wel achter gekomen zijn dat ze prima zonder FOK! konquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen, je roept dat je iedereen op FOK zo gaat missen, gaat op vakantie, en laat na die tijd nauwelijks iets van je horen..... Kan zijn dat je geen zin meer hebt, maar dat ligt dan niet aan FOK
Ze was verslaafd?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja in die vakantie zal ze er wel achter gekomen zijn dat ze prima zonder FOK! kon.
Kan idd....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja in die vakantie zal ze er wel achter gekomen zijn dat ze prima zonder FOK! kon.
Ja het kutte van internet is dat je nooit weet wat er aan de hand is. Maar goed, het zal allemaal inderdaad wel goed komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik begreep van Miauw dat ze even wat omstandigheden heeft, maar dat ze wel terugkomt.
En that's what worries me...
Als jij nou dood zou gaan, zou iemand dat dan hier komen melden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het kutte van internet is dat je nooit weet wat er aan de hand is. Maar goed, het zal allemaal inderdaad wel goed komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |