Ik ook... ben de uren al aan het aftellen ipv de dagenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok...
ik moet morgen weer werken... damn wat ben ik aan vakantie toe
Als je van tuinieren houdt, heb ik nog wel een zinvolle invulling voor je vakantiequote:Op maandag 26 juli 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok...
ik moet morgen weer werken... damn wat ben ik aan vakantie toe
ik ga naar Tenerifequote:Op maandag 26 juli 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je van tuinieren houdt, heb ik nog wel een zinvolle invulling voor je vakantie
115 dagen?!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga naar Tenerife115 dagen lang
Dat is 4 maandenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga naar Tenerife115 dagen lang
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
115 dagen?!
Moeten we je ook zolang dan hier missen?
Hahahahahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben blij dat je het uitlegWifi bereik alleen in de badkamer
Anders had ik het erg vreemd gevonden
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga toch maar weer liggen, nu voel ik me wel lekker, een klein lichtpuntje zo op het eind van deze donkere dag..
BB?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Ik sta nu op de gang met m'n BB
Vrouw beloofde 20 min terug over 10 min te stoppen op de laptop
Zwarte van Aerlequote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BB?
Wat doet zij op die laptop dan?
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Ik sta nu op de gang met m'n BB
Vrouw beloofde 20 min terug over 10 min te stoppen op de laptop
ik neem nooit mijn laptop mee....quote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk he dat gevecht om een beetje internet op vakantie
zo ergquote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Dit ben ik, vanmiddag in mijn achtertuin:
[ afbeelding ]
whehehequote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Dit ben ik, vanmiddag in mijn achtertuin:
[ afbeelding ]
ik ben verzot op FOK! enzo, maar ik vertik het om een laptop mee te nemen op vakantiequote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik neem nooit mijn laptop mee....
Maar als ik een iPad heb, is dat wel een idee...
ben ook een beetje fokverslaafdquote:Op maandag 26 juli 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben verzot op FOK! enzo, maar ik vertik het om een laptop mee te nemen op vakantie
Vaak gaat er bij ons wel laptop mee op vakantie...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben verzot op FOK! enzo, maar ik vertik het om een laptop mee te nemen op vakantie
Ik doe niets?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Myr
wtf ben je aan het klooien met de notes?
Hehe ik zit nu op de laptop in de badkamerquote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BB?
Wat doet zij op die laptop dan?
dat is zeker raar... dat ga ik niet doen hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vaak gaat er bij ons wel laptop mee op vakantie...
Deze vakantie doe ik dat niet
Ik verheug me op het teruglezen van al die topics na de vakantie
Das zeker raar he?
ow dat doe ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hehe ik zit nu op de laptop in de badkamer
Vrouwlief heeft een vage 'verslaving' (zij noemt het "geld verdienen") aan van die vage internetsites waar je door oeverloos klikken af en toe wat euros kan beuren
Was het maar zo he.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zomaar
k dacht een hot pm gesprek met Socios
Zijn er nog sites waar je wat sneller dan af en toe een tientje hier, tientje daar kan verdienen??quote:Op maandag 26 juli 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat doe ik ook
Ik heb best al veel geld binnegehaaldEN veel bol.com bonnen
Ziet FOK er op de IPhone hetzelfde uit als op de BB?quote:
Jij leest nooit terug toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is zeker raar... dat ga ik niet doen hoor
Je hebt de oranje layout?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ziet FOK er op de IPhone hetzelfde uit als op de BB?
Kan je op de iPhone zien of iemand mannetje of vrouwtje is?
ik verdien 2,50 met webmeter per maand, en voor onderzoekjes. Heb zeker 1 keer in de 2 maanden 10 euroquote:Op maandag 26 juli 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er nog sites waar je wat sneller dan af en toe een tientje hier, tientje daar kan verdienen??
Yep, oranje....quote:Op maandag 26 juli 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt de oranje layout?
Dan ziet het er hetzelfde uit
dat is het nadeel van terug komen van vakantie, je leest je helemaal sufquote:Op maandag 26 juli 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vaak gaat er bij ons wel laptop mee op vakantie...
Deze vakantie doe ik dat niet
Ik verheug me op het teruglezen van al die topics na de vakantie
Das zeker raar he?
Ik doe mee aan GfK ConsumerJury... verdien je best wel snel vvv-bonnen en vaak mag je ook dingen testen. Zo heb ik al wc-rollen mogen testen, wasmiddel en wasverzachter, een fietspomp, verschillende soorten snoep, ed.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er nog sites waar je wat sneller dan af en toe een tientje hier, tientje daar kan verdienen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |