Ik zag 'm hangen in een winkel in London en kon 'm niet laten hangen...quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik sluit me bij je aan behalve een ding: Hello Kitty gitaar??![]()
180 euro voor CV60?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:46 schreef Iemand91 het volgende:
Nieuwe gitaar zit er nu toch echt aan te komen. Een standard, voor ¤80 meer kon ik een cv60 krijgen maar dat word iets teveel, plus die is boven mijn kunnen. Heb er zin in!Laat eBay alleen eens opschieten met z'n kabel
![]()
de hals kan ook invloed hebben op je spelen, een dikkere hals vind ik fijner dan een dunne hals. dus een gibson past perfect bij mij. een jackson heeft een hele dunne hals en daar krijg ik dan weer kramp opquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:23 schreef Lespaulspelert het volgende:
Singlecoil die hello kitty gitaar heb ik ook mee gespeeld, is van een vriendin van mij, wel een geinig ding.
En je gitaar maakt volgens mij wel iets uit, in ieder geval wel welke soort. Ik ben begonnen met een squire strat maar die hield mij blijkbaar toch tegen want op mijn epiphone black beauty speel iktoch veel fijner. Het is sowieso de soort gitaar die wel iets bepaald, of je dan een van 600 of 6k hebt is iets anders, misschien de motivatie maar de soort maakt toch zeker wel wat uit.
Nou, ik denk dat als je een gitaar koopt waar je een vakantie lang hard voor gewerkt hebt, dat je daar meer waarde aan hecht dan een die je krijgt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef SingleCoil het volgende:
er is een verschil tueen een sc en een humbucker gitaar, zeker. De rest zit voor 99% in je fantasie. Ik heb een gibson les paul custom uit 76, toen nieuw gekocht, die speelt geweldig, is zowat met mijn lichaam vergroeid. Maar ik speel ook vaak op een tweedehand Ibanez RG450, voor 120 eur gekocht. Is niet slechter ofzo, gewoon iets anders.
Als je je motivatie haalt uit de prijs van je gitaar is het wellicht tijd voor wat serious soul searching, dude
Als dat zo wasquote:
Luister gast: (quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:43 schreef SingleCoil het volgende:
Hmmm....squier...ik denk dat ik mezelf wel gevorderd mag noemen. En ik speel met veel plezier op mijn Hello Kitty Squier. ik heb laats een gig gespeeld op een squier van 130 eur met een zoom G2 en het klonk als een huis.
Luister gasten: Om goed gitaar te kunnen spelen heb je geen super gitaar nodig maar moet je oefenen, les nemen, dingen uitzoek enzo. Je gear is echt het alleronbelangrijkste. Je gaat er niet beter van spelen en je leert er niks van. Geef je geld liever uit aan lessen en besteed je tijd aan oefenen.
Dat heeft ie toch echt net gedaan. Maar het is een mening, dus je mag ermee doen wat je wilt...quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luister gast: ()
Je gaat me niet vertellen dat een lekkere LP van 500 niet meer motiveert en lekkerder speelt dan een Stagg van 5 tientjes
Heb hier nog wel een startpakketgitaar. Mag je ook gerust een gig op spelen, dan roep je wel wat anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Staalsnarige hebben, mijns inzien, een mooiere klank, maar smaken verschillen, ik zou zeggen probeer ze gewoon beide uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:57 schreef Roolio het volgende:
[..]
Jij bedankt!
[..]
En jij wat minder!
Extra vraagje: Is er meer verschil tussen nylonsnarige en staalsnarige gitaren dan alleen de snaren? Kan je zeg maar later nog stalen snaren op je nylonsnarige Spaanse gitaar doen?
Oh en hier in huis drumt iemand, de buurjongen drumt. Verder nog 2x keyboard in huis dus ik heb recht op gitaar.
Wow ze pingelt em wel ff lekker weg hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef guitarist het volgende:
ze kijken alsof ze vibrators in hebben....
Die rechterquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef guitarist het volgende:
ze kijken alsof ze vibrators in hebben....
Hij ligt klaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef genakt het volgende:
Kreeg me net toch een geil smsje van dean![]()
"luid en duidelijk "
![]()
![]()
Mooie hoes!quote:
Warwick Rockbag. Nieuw, vers uit de verpakkingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |