Mooie hoes!quote:
Warwick Rockbag. Nieuw, vers uit de verpakkingquote:
Ja, die albums klinken altijd erg goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Die producties van die nummers van Nickelback zijn altijd zo vetlijkt wel of alles perfect is zo'n vet geluid
Een boerka!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:31 schreef Iemand91 het volgende:
De sluier standard komt eraan. Ik speel dus nog niet dus tips bij het bekijken/kopen?
quote:
quote:
Ja, verbaasde me er ook over. Ik ga niet alles beschrijven, maar een vet iets is dat je de nek net onder de headstock met een stuk klitteband vast kan zetten. Er zit zelfs een neksupportje onder, incl ritsvakjequote:
Dat zijn handige dingetjes inderdaad, die steuntjes. Ik heb zo'n tas waar je 2 gitaren in kan doen. Ik weet bij god niet meer waarom ik die heb gekocht, maar goed. Handig voor als je met 2 gitaren op de fiets ergens heen wil. Ofzo...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, verbaasde me er ook over. Ik ga niet alles beschrijven, maar een vet iets is dat je de nek net onder de headstock met een stuk klitteband vast kan zetten. Er zit zelfs een neksupportje onder, incl ritsvakje
Van binnen lekker zacht, gitaar past er perfect in
En de tas is gloedjenieuw, nog nooit een gitaar in gezeten
nais!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat hij er ook linkshandig was.![]()
GAS!!!
er bestaan geen staggs van 5 tientjes. Maar daarnaast: het ligt aan je vingers, niet aan je portemonee. Ik heb gastjes van 18 op een squier horen spelen, dan loopt je het water in de mond. Maar goed, GAS is sterk, he?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luister gast: ()
Je gaat me niet vertellen dat een lekkere LP van 500 niet meer motiveert en lekkerder speelt dan een Stagg van 5 tientjes
Heb hier nog wel een startpakketgitaar. Mag je ook gerust een gig op spelen, dan roep je wel wat anders.
Wat is dat nou weer voor Pierrotgitaar?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
GAS!!!
Ja maar niks is frusterender dat alles vals klinkt omdat je gitaar constant ontstemt, je pijn krijgt aan je poten door een lompe oncontroleerbare actie, dode tonen omdat je frets kut afgewerkt zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
er bestaan geen staggs van 5 tientjes. Maar daarnaast: het ligt aan je vingers, niet aan je portemonee. Ik heb gastjes van 18 op een squier horen spelen, dan loopt je het water in de mond. Maar goed, GAS is sterk, he?
Eentje die ik al jaren wil hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor Pierrotgitaar?.
Je moet wel gear van een minimale kwaliteit hebben, hoor, anders merk je niks van die techniek. Een vriend van me is klassiek violist, maar op (bijv) een Stagg krijgt hij er ook niks uit. Geef hem alles van een degelijke studieviool t/m wereldklassen en het klinkt supergoed.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
er bestaan geen staggs van 5 tientjes. Maar daarnaast: het ligt aan je vingers, niet aan je portemonee. Ik heb gastjes van 18 op een squier horen spelen, dan loopt je het water in de mond. Maar goed, GAS is sterk, he?
Niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
er bestaan geen staggs van 5 tientjes.
Nee, het ligt niet alleen aan je vingers, ook aan je materiaal. Het is de combinatie die het hem doet.quote:Maar daarnaast: het ligt aan je vingers, niet aan je portemonee. Ik heb gastjes van 18 op een squier horen spelen, dan loopt je het water in de mond. Maar goed, GAS is sterk, he?
Inderdaad, probeer maar eens een plank door te zagen met een zaag waarvan alle tandjes recht staan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef Witchfynder het volgende:
Een goede timmerman timmert immers ook het beste met goed gereedschap.
Die heb ik zien hangen bij Feedback (geen linkshandige geloof ik)quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:14 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
GAS!!!
Die uit dat filmpje? Geen idee, het ging me meer om het nummer. Maar bij nader inzien vind ik die gitaar ook wel mooi. Ik zal morgen of overmorgen eens deze winkel binnenlopen. Hopen dat ze een mooie staalsnarige hebben van iets onder de 100..quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:34 schreef Lespaulspelert het volgende:
Zeg Coolio, welk akoestisch gitaartje is dat, het heeft wel wat. Een fender uit de goedkopere serie?
En weet je wat pas moeilijk te vinden is? Drummers die in een jazzband willen spelen, serieus, er s niks saaiers dan dat maar kom op ze zijn er echtniet.,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |