Geleerd van Dr. Rossiquote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Het enige wat Jacob Derwig lijkt te kunnen, is zijn linkermondhoek optrekken?
Ik vond dat wel mooi juist!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Het moest wel gelijk weer Nederlands-smerig jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond de eerste aflevering veel belovend. Het acteerwerk en de dialogen waren uitstekend. Alleen vond ik het wel een beetje heel overdreven dat ze meteen helemaal de kop van het lijf wil neuken.
ik vind hem ook niet zo goed acterenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Geweldig toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:07 schreef Terreros85 het volgende:
Waarom gaat het bij Halina altijd over seks. Ik heb haar nog nooit in een andere rol gezien dan de nymphomane muts.
Ik vond haar juist wel heel overtuigend acteren, en ik vond het script juist erg goed. Lekkere naturel dialogen, geen geforceerd gezwets. En ik vond het bovendien erg grappig.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
Vond het wel aardig, maar Halina acteerde niet helemáál overtuigend, mede ook door het toch wat rammelende script. Het ultimatum-stukje was niet sterk. Maar het krijgt een paar dagen de kans. Gaan de verhalen/cliënten ook verbanden krijgen of zijn het allemaal losse verhaaltjes?
Inderdaad. Vond de tweede aflevering nog beter dan de eerste.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
Wow, wat een aflevering. Vond 'm erg goed.
Heel boeiend. Ik vond Halina Reijn gisteren helemaal niet slecht, maar dit onderwerp sprak me veel meer aan. Super geacteerd, ook Derwig was stukken beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
Wow, wat een aflevering. Vond 'm erg goed.
Dat is natuurlijk onzin. Ze heeft een ontzettend goede uitstraling.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:36 schreef Seam het volgende:
Hebben de mensen hier In Treatment ook gezien? Ik kan namelijk me niet voorstellen dat Halina haar rol goed gaat neerzetten, ze mist teveel vrouwelijke charme daarvoor.
Ik vind haar gewoon niet zo'n sensuele vrouwelijke uitstraling hebben die wel bedoeld is voor Lara.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ze heeft een ontzettend goede uitstraling.
Ik ga morgen ook eens kijken of het echt zo schaamteloos gekopieerd is. Dan hadden ze namelijk beter die versie kunnen uitzenden, met Gabriel Byrnequote:Ik was al een beetje sceptisch, omdat de Amerikaanse versie zo fantastisch is. En deze club Nederlanders te zeer een kliekje.
Maargoed, het is gewoon nog schaamtelozer gekopieerd dan ik dacht!
Elke zin, elk gebaar, de inrichting.... alles echt 1 op 1 overgenomen. En dan die acteurs, wat gaven ze overal in de media interessante antwoorden hoe lastig en uitdagend de rollen zijn. KUL. Ze kunnen gewoon kijken hoe de Amerikanen het doen en dat is hun rol, weliswaar vertaald.
En zelfs dat doen ze naar mijn mening niet heel goed.
Gelukkig heeft degene van de rekwisieten er wel aan gedacht on Nederlands geld op tafel te laten gooien.
Wat een aanfluiting.
Grappig dat je eerst al helemaal negatief gaat doen en recensies gaat opzoeken die negatief zijn, in plaats van gewoon eerst de serie kijken. Remakes zijn inderdaad vaak kut. Maar dit is helemaal niet verkeerd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon niet zo'n sensuele vrouwelijke uitstraling hebben die wel bedoeld is voor Lara.
Dit bericht vond ik wel grappig.
[..]
Ik ga morgen ook eens kijken of het echt zo schaamteloos gekopieerd is. Dan hadden ze namelijk beter die versie kunnen uitzenden, met Gabriel Byrne
Ik ga ook kijken, maar ik ben wel bevooroordeeld omdat ik inderdaad een hekel heb aan de Nederlandse tv. Als het precies hetzelfde is, is het sowieso leuk om weer vanaf het begin te kijken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Grappig dat je eerst al helemaal negatief gaat doen en recensies gaat opzoeken die negatief zijn, in plaats van gewoon eerst de serie kijken. Remakes zijn inderdaad vaak kut. Maar dit is helemaal niet verkeerd.
Dat is meestal met een remake.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hmz... Alles is gewoon nagemaakt van In treatment. Complete zinnen, zelfs de namen. Oh nee Lara lijkt niet op Laura
Ik weet niet, ik vond haar wat gekunsteld acteren. Maar ze is nog jong, het belooft wat voor de toekomst. Vond dit wel de minst interessante aflevering tot nu toe. Morgen Carice!quote:
Ik vond haar juist echt heel verfrissend acteren, zie je maar hoe smaken kunnen verschillen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vond haar wat gekunsteld acteren. Maar ze is nog jong, het belooft wat voor de toekomst. Vond dit wel de minst interessante aflevering tot nu toe. Morgen Carice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |