Geleerd van Dr. Rossiquote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Het enige wat Jacob Derwig lijkt te kunnen, is zijn linkermondhoek optrekken?
Ik vond dat wel mooi juist!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Het moest wel gelijk weer Nederlands-smerig jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond de eerste aflevering veel belovend. Het acteerwerk en de dialogen waren uitstekend. Alleen vond ik het wel een beetje heel overdreven dat ze meteen helemaal de kop van het lijf wil neuken.
ik vind hem ook niet zo goed acterenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Geweldig toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:07 schreef Terreros85 het volgende:
Waarom gaat het bij Halina altijd over seks. Ik heb haar nog nooit in een andere rol gezien dan de nymphomane muts.
Ik vond haar juist wel heel overtuigend acteren, en ik vond het script juist erg goed. Lekkere naturel dialogen, geen geforceerd gezwets. En ik vond het bovendien erg grappig.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
Vond het wel aardig, maar Halina acteerde niet helemáál overtuigend, mede ook door het toch wat rammelende script. Het ultimatum-stukje was niet sterk. Maar het krijgt een paar dagen de kans. Gaan de verhalen/cliënten ook verbanden krijgen of zijn het allemaal losse verhaaltjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |