Geleerd van Dr. Rossiquote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Het enige wat Jacob Derwig lijkt te kunnen, is zijn linkermondhoek optrekken?
Ik vond dat wel mooi juist!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Het moest wel gelijk weer Nederlands-smerig jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond de eerste aflevering veel belovend. Het acteerwerk en de dialogen waren uitstekend. Alleen vond ik het wel een beetje heel overdreven dat ze meteen helemaal de kop van het lijf wil neuken.
ik vind hem ook niet zo goed acterenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Geweldig toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:07 schreef Terreros85 het volgende:
Waarom gaat het bij Halina altijd over seks. Ik heb haar nog nooit in een andere rol gezien dan de nymphomane muts.
Ik vond haar juist wel heel overtuigend acteren, en ik vond het script juist erg goed. Lekkere naturel dialogen, geen geforceerd gezwets. En ik vond het bovendien erg grappig.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:26 schreef Gert het volgende:
Vond het wel aardig, maar Halina acteerde niet helemáál overtuigend, mede ook door het toch wat rammelende script. Het ultimatum-stukje was niet sterk. Maar het krijgt een paar dagen de kans. Gaan de verhalen/cliënten ook verbanden krijgen of zijn het allemaal losse verhaaltjes?
Inderdaad. Vond de tweede aflevering nog beter dan de eerste.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
Wow, wat een aflevering. Vond 'm erg goed.
Heel boeiend. Ik vond Halina Reijn gisteren helemaal niet slecht, maar dit onderwerp sprak me veel meer aan. Super geacteerd, ook Derwig was stukken beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
Wow, wat een aflevering. Vond 'm erg goed.
Dat is natuurlijk onzin. Ze heeft een ontzettend goede uitstraling.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:36 schreef Seam het volgende:
Hebben de mensen hier In Treatment ook gezien? Ik kan namelijk me niet voorstellen dat Halina haar rol goed gaat neerzetten, ze mist teveel vrouwelijke charme daarvoor.
Ik vind haar gewoon niet zo'n sensuele vrouwelijke uitstraling hebben die wel bedoeld is voor Lara.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ze heeft een ontzettend goede uitstraling.
Ik ga morgen ook eens kijken of het echt zo schaamteloos gekopieerd is. Dan hadden ze namelijk beter die versie kunnen uitzenden, met Gabriel Byrnequote:Ik was al een beetje sceptisch, omdat de Amerikaanse versie zo fantastisch is. En deze club Nederlanders te zeer een kliekje.
Maargoed, het is gewoon nog schaamtelozer gekopieerd dan ik dacht!
Elke zin, elk gebaar, de inrichting.... alles echt 1 op 1 overgenomen. En dan die acteurs, wat gaven ze overal in de media interessante antwoorden hoe lastig en uitdagend de rollen zijn. KUL. Ze kunnen gewoon kijken hoe de Amerikanen het doen en dat is hun rol, weliswaar vertaald.
En zelfs dat doen ze naar mijn mening niet heel goed.
Gelukkig heeft degene van de rekwisieten er wel aan gedacht on Nederlands geld op tafel te laten gooien.
Wat een aanfluiting.
Grappig dat je eerst al helemaal negatief gaat doen en recensies gaat opzoeken die negatief zijn, in plaats van gewoon eerst de serie kijken. Remakes zijn inderdaad vaak kut. Maar dit is helemaal niet verkeerd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon niet zo'n sensuele vrouwelijke uitstraling hebben die wel bedoeld is voor Lara.
Dit bericht vond ik wel grappig.
[..]
Ik ga morgen ook eens kijken of het echt zo schaamteloos gekopieerd is. Dan hadden ze namelijk beter die versie kunnen uitzenden, met Gabriel Byrne
Ik ga ook kijken, maar ik ben wel bevooroordeeld omdat ik inderdaad een hekel heb aan de Nederlandse tv. Als het precies hetzelfde is, is het sowieso leuk om weer vanaf het begin te kijken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Grappig dat je eerst al helemaal negatief gaat doen en recensies gaat opzoeken die negatief zijn, in plaats van gewoon eerst de serie kijken. Remakes zijn inderdaad vaak kut. Maar dit is helemaal niet verkeerd.
Dat is meestal met een remake.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hmz... Alles is gewoon nagemaakt van In treatment. Complete zinnen, zelfs de namen. Oh nee Lara lijkt niet op Laura
Ik weet niet, ik vond haar wat gekunsteld acteren. Maar ze is nog jong, het belooft wat voor de toekomst. Vond dit wel de minst interessante aflevering tot nu toe. Morgen Carice!quote:
Ik vond haar juist echt heel verfrissend acteren, zie je maar hoe smaken kunnen verschillen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vond haar wat gekunsteld acteren. Maar ze is nog jong, het belooft wat voor de toekomst. Vond dit wel de minst interessante aflevering tot nu toe. Morgen Carice!
Tja..da's minder. Maar desalniettemin trok de eerste aflevering 518.000 kijkers, wat best redelijk is volgens mij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef Hik het volgende:
Als je zwanger bent en iedere avond om half elf in slaap crasht...
Maar afgezien daarvan: het is niet bepaald prime-time natuurlijk.
Want dat ie exact hetzelfde is als de Amerikaanse versie, maakt de Nederlandse versie slecht?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:14 schreef JamieC het volgende:
ik heb laatst de amerikaanse versie naast de nederlandse versie gekeken, en dan word de nederlandse versie met de minuut tenenkrommender. nergens is iets eigens toegevoegd, elke zin in het script is letterlijk vertaalt.
Ik vond In treatment erg interessant en leuk, In therapie is gewoon een slap aftreksel
Achja, daar wordt toch altijd over geklaagd. Ben juist blij dat ze er een NL versie van hebben gemaakt, ipv het uitzenden van de VS versie. Maarja, dat soort gezeur krijg je altijd van mensen die het orgineel hebben gezienquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef Sosha het volgende:
[..]
Want dat ie exact hetzelfde is als de Amerikaanse versie, maakt de Nederlandse versie slecht?
Net als in het echt, eigenlijk. Een min-of-meer realtime serie. Tof.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:53 schreef RaymanNL het volgende:
Net de aflevering van gisteren gezien, en het blijft een boeiende serie. Wist dus overigens niet dat alle patienten elke week weer terugkeren op een vaste uitzenddag. Da's wel tof.
En ondertussen kan je de personages nog op Twitter volgenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Net als in het echt, eigenlijk. Een min-of-meer realtime serie. Tof.
Ja precies, da's wel tof. zo krijg je echt een "band" met de patienten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Net als in het echt, eigenlijk. Een min-of-meer realtime serie. Tof.
En de Israelische? Vond je niet dat de Amerikaanse daar ook geen slap aftreksel van was?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:14 schreef JamieC het volgende:
ik heb laatst de amerikaanse versie naast de nederlandse versie gekeken, en dan word de nederlandse versie met de minuut tenenkrommender. nergens is iets eigens toegevoegd, elke zin in het script is letterlijk vertaalt.
Ik vond In treatment erg interessant en leuk, In therapie is gewoon een slap aftreksel
Wat jammer! Ik ben benieuwd naar vanavond. Caricequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja precies, da's wel tof. zo krijg je echt een "band" met de patienten.Het is alleen jammer dat de serie (als ik het goed begrijp) niet volledig uitgezonden gaat worden: http://zappen.blog.nl/alg(...)amaserie-in-therapie
Wat stom, je zendt het uit of niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja precies, da's wel tof. zo krijg je echt een "band" met de patienten.Het is alleen jammer dat de serie (als ik het goed begrijp) niet volledig uitgezonden gaat worden: http://zappen.blog.nl/alg(...)amaserie-in-therapie
En Gaite, waarschijnlijk omdat ze jonger is, een hyves.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
En ondertussen kan je de personages nog op Twitter volgen
Aflevering 2 en 3 beide onder de 400K.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
Tja..da's minder. Maar desalniettemin trok de eerste aflevering 518.000 kijkers, wat best redelijk is volgens mij.
Gaite of Sophie heeft ook twitter.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
En Gaite, waarschijnlijk omdat ze jonger is, een hyves.
De accounts zijn ook al een tijdje actief
idd, maar ze heeft wel als enige een hyvesquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gaite of Sophie heeft ook twitter.
Oja ok.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
idd, maar ze heeft wel als enige een hyves
In therapiequote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef Seam het volgende:
Iemand een directe link voor de uitzendingen die ik gemist heb?
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
Hier: http://intherapie.ncrv.nl/uitzendinggemist/gemist
Ik vond de 2e en 3e aflevering ook het sterkst.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:15 schreef Toad het volgende:
Ik heb de 1ste en 4e aflevering gezien en eigenlijk snap ik niet waarom mensen dit goed vinden. Ik heb ook een beetje het idee of ik naar een voorstelling van een middelbare school zit te kijken. Volgens mij ligt het niet aan de acteurs, die hebben zich eerder wel eens bewezen. Maar ik vind de problemen die worden besproken, en met name ook hoe ze worden besproken, op het niveau van ONM of GTST. Dat boeit me niet zo en kan ik ook niet zo serieus nemen.
Ik volg ze alleen op twitter, je krijgt dan een idee wat de personages zoal doen en dus wat er eventueel in een volgende sessie aan bod komt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:56 schreef Gert het volgende:
Wat houdt dat "volgen" in eigenlijk?
Ik zit niet te wachten op tweets, maar als er extra beeldmateriaal is... iemand al gecheckt hier?
Interessant om te zien hoe alles op twitter van te voren al is opgebouwd. Dat lijstje houd ik in de gatenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik volg ze alleen op twitter, je krijgt dan een idee wat de personages zoal doen en dus wat er eventueel in een volgende sessie aan bod komt.
Check mijn in-therapie twitterlijstje: http://twitter.com/nylz/in-therapie
Ik zeker weten! Sowieso de meest realistische.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef Felixa het volgende:
Vond deze misschien wel de beste van de hele week.
Bron: http://showbizzkanaal.sky(...)4-sept-op-6-dvd.htmlquote:Nu reeds kunnen we melden dat de volledige serie van 30 afleveringen, zoals deze in Nederland op de televisie wordt uitgezonden, vanaf 14 september verkrijgbaar is als 6 DVD in Nederland.
Vast niet gemaakt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:53 schreef Ciske- het volgende:
Ik vraag me af waar de laatste 15 afleveringen blijven als er maar 30 van de 45 uitgezonden worden![]()
Op de DVD komen ze blijkbaar ook al niet:
[..]
Bron: http://showbizzkanaal.sky(...)4-sept-op-6-dvd.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |