Gewoon TNT.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
Welk bedrijf verspreidt van de kaartjes?
Maandkaart, checkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Gratis kaartjesEchte bazen hebben gewoon een NS jaarkaart via hun werkgever geregeld.
Echte schooiers lopen daarmee te patsen jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Gratis kaartjesEchte bazen hebben gewoon een NS jaarkaart via hun werkgever geregeld.
Ook in enkele mat 64 stellen als ik me niet vergis...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:56 schreef dennistd het volgende:
[..]
Komt ook in de ICMm's:
[ afbeelding ]
Blijkbaar werkt die beter dan die strepen die de SGMm-II's op de balkons achter de cabine hadden.
Patsen dat je gratis mag reizen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ohja, ik vergeet natuurlijk onze eigen 7 buslijnen waar ik ook onbeperkt mee mag :p
edit: en de tram / stoomtrein natuurlijk ook / patsermodus
Daar zat ik in!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Vrijdag 23 juli 2010
[ afbeelding ]
NSR 1749 is met 9 DB rijtuigen als IC 143 onderweg van Schiphol naar Berlijn Ostbahnhof en passeert hier in de polder bij Soest, enkele kilometers voor Amersfoort.
Pff, mag ik dan wel even patsen met het feit dat ik een contract voor onbepaalde tijd heb gekregen op m'n werkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Patsen dat je gratis mag reizen?![]()
Ik heb meer respect voor reizigers die zonder blikken of blozen de prijs van een vol tarief kaartje 1e klas aftikken.
Gefeli.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Pff, mag ik dan wel even patsen met het feit dat ik een contract voor onbepaalde tijd heb gekregen op m'n werk*blij is*
Dank je! Het was totaal onverwacht, tijdens het functioneringsgesprek is juist expliciet gezegd dat t een nieuw jaarcontract zou worden. Was hun goed recht, ik had er pas één jaarcontract opzitten. Bellen ze me een week later, directie vond na overleg dat t maar onbepaalde tijd moesst wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Gefeli.Welk treinreisje zitten daar aan vast ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |