Dank jullie allemaal!quote:
boeiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef Socios het volgende:
Hey Peterselieman (en andere geïnteresseerden), de 37131 (Leeuwarden - Stavoren, vertrek 12.03u) werd gereden met 5 bakken. De 10242 voor en de 10327 achter.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef Socios het volgende:
Hey Peterselieman (en andere geïnteresseerden), de 37131 (Leeuwarden - Stavoren, vertrek 12.03u) werd gereden met 5 bakken. De 10242 voor en de 10327 achter.
Heb je ´m wel goed ingevoerd?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef greavy het volgende:
Die heb ik vlakbij Workum (nog buiten het dorp, langs het water) nog gezien
Nog niet ontvangen.. anders vraag ik hem nog aan! Hopelijk krijgt mijn moeder er dan ook 1, kan ik even 4 keer 1e klas reizen met mijn OV! Das mooi als je in de spits zit!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:00 schreef James1988 het volgende:
Ik kreeg hier anders vandaag wel leuke post van de NS: twee overgangsbewijzen 2 - 1 (dagkaart), een Railrunner en een samenreiskaartje waarmee iemand gratis mee mag reizen. Geadresseerd aan "de bewoner van dit adres". Er zat ook nog een samenreiskaartje voor de Fyra bij.
Leuke post
ze zijn alleen in augustus geldig,. Dus wel snel opmakenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:07 schreef Arnette het volgende:
[..]
Nog niet ontvangen.. anders vraag ik hem nog aan! Hopelijk krijgt mijn moeder er dan ook 1, kan ik even 4 keer 1e klas reizen met mijn OV! Das mooi als je in de spits zit!
Geldt die 2-1 overgangskaart ook met S-OV?quote:
jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Geldt die 2-1 overgangskaart ook met S-OV?
quote:
De treinstelnummers kunnen me totaal niet boeien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Zegt iemand die de hele dag groene en rode nummertjes op schermen langs ziet komen.
Ah ik stap zo de trein in.. en dan vrijdag weer en dan de vrijdag erop weer en dan nog de zondag... dus als ik ze heb doe ik even relaxed! Dat is al 3 keer!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
ze zijn alleen in augustus geldig,. Dus wel snel opmaken
Tussen de 3 weken en 30 weken ongeveerquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:21 schreef AstroNova het volgende:
Weet iemand of de gtbv-regeling ook geldig is op de Kruidvat/Blokker-kaartjes? 3 weken geleden een formuliertje teruggestuurd en nog niets van gehoord (normaal kaartje), hoelang duurt dit normaal?
Kan binnenkort wel even kijken daar! De aftakking vanaf Lw en het spoor er naartoe is inmiddels helemaal of grotendeels verdwenen. Voor zover te zien vanaf de sporen als je Lw uitrijdt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ha, het Dokkumer Lokaaltsje.
Ligt de spoorbrug er nog bij Schenkenschans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |